waarom doen we het zelf dan niet?
Kijk eens hoe het er zo nu en dan aan toe gaat op bokt.
Zit wat in,dacht ik.
Maar dat is slechts mijn mening

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielle_1 schreef:Als iedereen het er zo mee eens is dat je je mening mag geven,
waarom doen we het zelf dan niet?
Kijk eens hoe het er zo nu en dan aan toe gaat op bokt.
Zit wat in,dacht ik.
Maar dat is slechts mijn mening
talented schreef:Ik vind het ook erg beangstigend en ziekelijk hoe het er allemaal aan toe gaat vandaag de dag! Ik las net een gedicht op het condeolance register van Theo van Gogh, een vrij heftig gedicht maar kon me er wel enigszins in vinden. Wat vinden jullie ervan?
het is weer een Marokkaan
natuurlijk zonder Baan
die niet Integreert
maar wel Intimideert'
hij wil de taal niet Leren
maar wel blijven Profiteren
ons kabinet zegt ga je Gang
en een eerlijk iemand leeft niet Lang
en de moslims gaan maar door met Moorden
en de politiek heeft weer geen Woorden
doe de grenzen nu maar weer Toe
want we zijn die moslim moorden Moe
Ergens kan ik me wel vinden in de gedachtengang van deze persoon...
Danielle_1 schreef:Ik bedoelde het iets algemener dan dit topic hoor
ThePast03 schreef:Dat zijn toch ook Nederlanders dus waarom zouden zij het anders moeten zien??
Mikkie schreef:Die beredenering snap ik niet.
Ten eerste heeft het niks met Nationaliteit te maken.
De ene Nederlander stemt toch ook links, terwijl de andere Nederlander juist rechts stemt?????? Die hebben dan toch ook niet dezelfde denkwijze.
Ten tweede denk ik dat voor deze mensen de godsdienst een levenswijze is en dat is een Nationaliteit niet.
edit: we hadden het toch over vrijheid van meningsuiting...........
ongelukkige zinskeuze.
ThePast03 schreef:De dader is een 26-jarige Marokkaan is zojuist bekend gemaakt.
Dat gedicht vind ik helemaal niets, alsof alle moslims hiervoor verantwoordelijk zijn.
talented schreef:Klopt, ik ben het erook niet mee eens dat dit gedicht aan alle Marrokanen gericht is, maar kan me wel goed voorstellen dat mensen nu zo'n beeld over Marrokanen krijgen...
Bealy schreef:Zoals Joost al eerder zo mooi verwoorde, het is een individu die verantwoordelijk is voor deze laffe, vreselijke moord.
Ik vind het een treurige zaak dat men hierdoor alle Marrokanen over één kam gaat scheren, zoals dat ook al hier op Bokt gebeurt.
Laten we nu eerst afwachten wat er uitkomt qua motief.
Jammer dat één gestoord individu het dan weer voor ene hele groep moet verpesten..
Bij de moord op PF werden alle Nederlanders toch ook niet over één kam geschoren?
Tulandro schreef:Je moest eens weten hoeveel moslims op dit moment die marrokaan wel willen schieten.. Ik heb er toevallig enkele weken geleden nog een discussie over gehad met moslims, de moslims zijn nu doodsbang dat men de moslims in het algemeen hier verantwoordelijk voor houd, terwijl het maar een kleine groep is.
Tulandro schreef:Je moest eens weten hoeveel moslims op dit moment die marrokaan wel willen schieten.. Ik heb er toevallig enkele weken geleden nog een discussie over gehad met moslims, de moslims zijn nu doodsbang dat men de moslims in het algemeen hier verantwoordelijk voor houd, terwijl het maar een kleine groep is.