x

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 01:07

Phoe Phia, ik vind dat nogal een uitspraak dat jij zegt dat ouderen veel meer denken aan veiligheid. Als ik om mij heen kijk, zijn het juist de jongeren die zo goed bewust zijn van het feit dat met drank op rijden "not done" is.

De ouderen daarintegen die willen nog weleens met een glaasje op rijden, onder het motto: Ach ja, ik kan wel wat hebben hoor!
Mijn ouders zijn daar een heel knap voorbeeld van Bloos

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 01:20

Lovely schreef:
Voor mijn Oom is het ook heel erg belangrijk, hij heeft nu eindelijk een auto waar zijn golfclubs rechtop in passen en dat is echt noodzakelijk ook .

*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 07:57

Pipo schreef:
Phoe Phia, ik vind dat nogal een uitspraak dat jij zegt dat ouderen veel meer denken aan veiligheid. Als ik om mij heen kijk, zijn het juist de jongeren die zo goed bewust zijn van het feit dat met drank op rijden "not done" is.

Afgelopen weekend hebben zich weer 3 jongeren dood gereden, nu in Lunteren.
De teller staat nu op 12!!! in 1 maand tijd Scheve mond
Betrokken terreinwagens= 0

Natuurlijk zijn mijn paarden een luxehobby, maar dat wil nog niet zeggen dat ik kwijt wil.
Vind dit ook een beetje rare redenatie op een paardensite Verward

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 08:38

Ilindra schreef:
Natuurlijk zijn mijn paarden een luxehobby, maar dat wil nog niet zeggen dat ik kwijt wil.
Vind dit ook een beetje rare redenatie op een paardensite Verward

Ik viel over de opmerking van eleonoor, die zegt geen droge boterham meer te kunnen betalen. Ik vond het nogal overdreven.
Maar misschien heb ik die opmerking iets te serieus opgevat?

Joske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:37

lies schreef:
Ik viel over de opmerking van eleonoor, die zegt geen droge boterham meer te kunnen betalen. Ik vond het nogal overdreven.
Maar misschien heb ik die opmerking iets te serieus opgevat?

Dat denk ik ja Scheve mond

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 15:28

Nou Lies, mijn opmerking is wel degelijk serieus. Door alle aanpassingen van deze regering is voor mij de koopkracht meer dan gemiddeld omlaag gegaan. Als ik door het grijs kenteken 17 maal meer moet betalen dan nu, de diesel waarschijnlijk ook al met 25% omhoog gaat en dan straks nog meer wegenbelasting moet betalen omdat ik 4x4 rij, ja dan blijft er straks weinig meer over om van te leven. Mijn paard kocht ik in de periode dat het nog betaalbaar was, maar de situatie is nu wel zo dat de kosten de pan uitvliegen, maar mijn inkomen niet omhoog gaat. Mijn paard is naast een hobby toch ook een kind geworden en die verkoop je niet zomaar even.... En geloof me, er zijn nu genoeg met dezelfde financiele problemen als ik door deze regering...

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 15:52

Je paard is een beetje je je kind en dat kan ik heel goed begrijpen, maar wedstrijden rijden is toch gewoon hobby neem ik aan? Tenzij je ambities hebt om naar Peking te gaan natuurlijk Haha!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 16:03

Ik zou eigenlijk als hobby wel een oude Jaguar willen hebben maar dat kan ik niet betalen.. is dat iemands schuld bijv. van de overheid of is die hobby dan gewoon te duur voor mij? Schijnheilig

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 16:06

Hurrycane schreef:
Ik zou eigenlijk als hobby wel een oude Jaguar willen hebben maar dat kan ik niet betalen.. is dat iemands schuld bijv. van de overheid of is die hobby dan gewoon te duur voor mij? Schijnheilig

Idd, de regering mag tegenwoordig wel alles blijven vergoeden/betalen, maar zodra ze regels opleggen, noemen we de overheid betuttelend?