Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:20

Hmm. Apart.. Scheve mond

Heb nog wel een kaarsje voor haar gebrand.. Scheve mond

Nou ja, er zijn zat gestoorden op internet.. Dit is er dus ook een van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:22

Misja schreef:
Misschien had ze zichzelf wel laten overlijden ofzo? Scheve mond

Jajajajaja en dan op miraculeuze wijze weer uit de as herrezen, net als in Dallas vroeger *LOL*.

Ze heeft waarschijnlijk een complete fantasiewereld.

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:24

Ik heb eigenlijk niks meer toe te voegen aan alle reacties.

Maar je moet idd wel heel erg in de war zijn, wil je zoiets kunnen verzinnen....

Hoe is het mogelijk Scheve mond

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:25

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al niet helemaal geloofde... in het begin uiteraard wel en had het echt met haar te doen, maar later had ik dus mn twijfels.

Miep is dus wel ziek maar alleen op een andere manier en hopelijk kan ze via de huisarts ofzo hulp krijgen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:28

Het enige waar ik zelf over viel was dat ze na een behoorlijk heftig verhaal (pb) schreef: 'Dit is nog niet alles..' Maar goed, zoals ik al zei was het behoorlijk heftig, en ik kon me voorstellen dat het moeilijk was het op te schrijven... Scheve mond Pb was overigens van vrijdag. En ik ben niet de enige die die pb (exact dezelfde) gekregen heeft...

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:46

Lovely schreef:
Jajajajaja en dan op miraculeuze wijze weer uit de as herrezen, net als in Dallas vroeger *LOL*.

Ze heeft waarschijnlijk een complete fantasiewereld.

Hehe dan kan ze niet alleen liegen, acteren maar ook toveren !
Haha!

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:14

Misja schreef:
Misschien had ze zichzelf wel laten overlijden ofzo? Scheve mond

En daarna weer tot leven gebracht!! Schijnheilig

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:15

natalie1977 schreef:
En daarna weer tot leven gebracht!! Schijnheilig

Sorry, werd al eerder een bladzijde verder gezegt. Was nog niet zover met lezen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:17

Misschien kan ze in een toneelstuk gaan spelen, ze kan iig goed acteren. Scheve mond

Sitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:21

Heike schreef:
Ik geloof dat er nergens een adres is gegeven. Alleen een mail adres. De moeder van Miep, was Miep dus ook zelf. Verdrietig

uuhh, ik heb wel degelijk een adres gekregen!
in een pbtje dan wel, daar werd mij in verteld dat de "moeder" de kaartjes dan mee zou nemen naar het ziekenhuis

ik snap niet hoe iemand zo iets kan verzinnen, dan moet er toch iets mis zijn... krijgt miep wel aandacht genoeg thuis??

ik bedoel er verder niks kwaads mee hoor

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:22

Sammm schreef:
Misschien kan ze in een toneelstuk gaan spelen, ze kan iig goed acteren. Scheve mond

Een nieuwe voor GTST!!!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:27

Nou ik heb er vannacht toch wakker om gelegen.... dacht dat het wel zo voorbij zou gaan. Toe zij dus in 'coma' lag, kreeg een vriend van mij een auto ongeluk, en hij heeft weken in coma gelegen. Ik wist hoe het was en heb regelmatig een bericht naar haar 'moeder' gestuurd.

Hoe kun je je vergissen in mensen? Ik vind het erg pijnlijk. Ondanks dat ik me er niets van aan wil trekken zit het me vreselijk hoog... Scheve mond

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:28

Paulien schreef:
sorrie dat ik het zo schrijf maar miep heeft mij woest gekregen.
puurom het fijt dat ze aandacht probeert te krijgen terwijl er meerdere zijn die nog zieker zijn dan dat zij is!

Bij mij ook: dit soort dingen gaat mijn bloed dus echt van koken! Ik heb nergens in één van haar topics gereageerd maar wel meegelezen en -geleefd. Ik weet nog dat ik zelf een heel slecht bericht kreeg over eigen gezondheidsproblemen en toen bij het lezen van het verhaal van "Miep" mezelf direct een schop onder mn kont gaf onder het mom van 'Zeur niet: het kan nog véél erger' Scheve mond En wat te denken van alle bokkers die wél echt wat aandacht kunnen gebruiken en nu niks meer durven te zeggen...

Ook is mijn tante een tijdje terug overleden, en zij ging écht ziekenhuis in-en-uit: ik heb echt met tranen in mn ogen gezeten bij het lezen van sommige dingen omdat het zó herkenbaar was. En als ik dan ook o.a. de posts van Kimberley77 lees blijf ik me toch afvragen hoe je in godsvredesnaam het überhaupt in je hoofd kan halen om zó de spot te drijven met zulke dingen Stoom uit je oren .

Wat zou ik dat kind graag een keer écht naar het ziekenhuis meenemen en een échte IC laten zien Lips are sealed

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:36

holly schreef:
Wat een vervelend berichtje is dit toch zeg.
Ik maakte me druk om iemand die ik niet eens kende. Ik vroeg me echt af, gaat ze het wel halen. Zo veel tegenslagen....... Bloos!

Nu ik dit topic begon te lezen, sprongen de tranen in mijn ogen.
Zo veel verdriet heeft iedereen om Dorine gehad.
Dit brengt weer zoveel terug.....

Dorine, de schat,
Zoveel aan jou gehad.

Je mocht helaas niet langer blijven,
maar je kon het ons nog wel inwrijven.

Geniet van het leven, zoals je het krijgt.
Tot op de dag dat je voor altijd zwijgt.

Dorine kende ik ook niet, maar ze heeft mij heel veel goed gedaan,
zoveel woorden die mij hielpen, meer en meer te leren over het leven.
Ze sprak altijd opgewekt en vrolijk. Altijd daar voor iedereen.
Helaas mochten we niet langer van haar woorden genieten.
Toch is het een persoon die voor altijd een opperbokkers plek heeft, omdat ze nu eenmaal DE vrouw was.

Miep, ik vind het verschrikkelijk dat de tranen moesten vloeien. Helaas niet om jouw, maar vanwegen de geweldige Dorine.

Sorry ik wilde met mijn berichtje niet Dorine aanhalen, maar uitleggen, dat dit verhaal van Miep mij enorm aan Dorine heeft doen denken.
Al die verdrietige momenten kwamen naar boven.
Dat heeft miep haar verhaal bij mij gedaan.
Vind het daarom ook vreselijk dat ze het verzonnen heeft.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:53

Ben er nogsteeds een beetje door verbaasd, dat iemand zoiets kan doen

maar Miep is dat dezelfde als MalleBabbe?? waarom mocht ze dan blijven als Miep, want malleBabbe was echt een vreselijke bokker Lips are sealed

en wie zegt dat ze niet weer opnieuw terugkomt?

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:56

Yep Miep, Malle Babbe, Eluu, Elubonheur en Carmen. Dezelfde e-mail adressen of hele profiels hetzelfde.... Triest....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:04

Duncan schreef:
tjesus, ik schrik me dood. Ik las in een ander topic dat ze het gelogen had, maar uit haar update kon ik niets opmaken. toen zag ik deze mededeling staan....

Ik wil hierbij zeggen, net als pearl_tje, ik denk dat het het ergste is voor Miep (carmen) zelf. blijkbaar heeft zij echt een probleem en heeft ze hier echt over na gedacht, dan moet er echt iets aan de hand zijn.

Carmen, als je dit leest, ik wens je heel veel sterkte en ik vergeef het je echt. Waarschijnlijk heb jij je straf al gehad (al dan niet van jezelf), en kunnen we hier wel banketstaaflig gaan doen, maar ik denk dat je ontzettend veel steun nodig hebt. Er is iets wat je met iemand moet gaan delen, daarbij wens ik je echt heel veel sterkte. Je moet hier echt met mensen over gaan praten maar ik heb het idee dat dat al begonnen is. Heel veel sterkte en liefs, ik brand nogmaals een kaarsje voor je.

Misschien klinkt dit bericht jullie vreemd in de oren maar ik denk dat Carmen helemaal niets heeft aan boze reacties (al ben ik gewoon ook boos, al sla ik mezelf gelijk weer voor de kop...ik vind het echt heel erg voor haar).

Liefs Charlotte

dus omdat ze waarschijn zelf "ziek" is , is het allemaal niet erg, en kan ze fijn verhaaltjes gaan verzinnen om bokkers zich zorgen te laten maken

of ze nou ziek is of niet, ik vind niet dat dit kan!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:05

ik heb net het topic gelezen waarin de laatste berichten van mallebabbe staan, jeetje wat een rel was dat zeg, incl dreigmails enzo!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:08

er is naar mijn idee een verschil tussen iemand gemeet hebben en iemand echt kennen. Ik ken verschillende mensen echt op bokt, Fleury, Jannelientje, Antoinette, _Tanja_, deze spreek ik vaak of heb ik vaak gesproken, zie ik regelmatig of heb ik vaker dan 1 keer gezien, dit zijn mensen die ik vertrouw.

Zo kennen veel bokkers meerdere mensen irl. Miep had blijkbaar alleen mensen gemeet, maar niemand op bokt die haar in het dagelijks leven meemaakt.

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:08

Ik heb het hele verhaal niet gevolgd,maar als ik het goed begrijp heeft Miep dus een verhaal bij elkaar verzonnen dat ze ontzetttend ziek was en dit blijkt niet zo te zijn?
Ik ben geen ramptoerist ofzo hoor, die nu wil weten wat de problemen zijn Knipoog maar iedereen is zo geschokt zeg maar.En ik heb dit topic wqel helemaal gelezen...

Vind het inderdaad wel een zieke actie.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:13

LuvdaTossa schreef:
Yep Miep, Malle Babbe, Eluu, Elubonheur en Carmen. Dezelfde e-mail adressen of hele profiels hetzelfde.... Triest....

Bloos! Daar heb ik nog wel mee op MSN gezeten. Ze kwam heel vriendelijk over. Boos!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:13

{zo net even 18blz doorgeworsteld}
en ik denk dat er niet veel meer op toetevoegen, het is gewoon walgelijk hoe iemand zo veel mensen zo vreselijk in de zeik kan nemen
Iedereen leefde met haar mee, en dacht aan der en nu blijkt het allemaal nep te zijn
ik hoop dat ze goede hulp krijgt, want dat heeft ze hard nodig.

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:26

Menino schreef:
dus omdat ze waarschijn zelf "ziek" is , is het allemaal niet erg, en kan ze fijn verhaaltjes gaan verzinnen om bokkers zich zorgen te laten maken

of ze nou ziek is of niet, ik vind niet dat dit kan!

natuurlijk kan het niet, ik heb ook met haar meegeleeft, aan haar gedacht een kaarsje voor haar gebrand enz. Maar wij zijn nu gewoon even heel erg boos, kwaad enz (en terecht) maar zij heeft nu echt een groot probleem.

Al vind ik het het ergst dat ik nu wantrouwne heb in andere mensen met échte problemen...

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:26

SuperPepeijn schreef:
gatverdamme wat een smerige kleinerende k*t opkerming heike. je lijkt wel een kleuterjuf voor haar klasje.

Ik vind dat Heike absoluut niet kleinerend overkomt, verder ga ik ook met RK mee in deze.

Ik vind dat Heike ook helemaal geen 'raar' bericht heeft geplaatst ofzo, daarbij heeft Miep er toestemming voor gegeven en zelfs het bericht van te voren gelezen.

Het doet mij eerder voorkomen dat je beweegredenen om het 'beleid' van bokt steeds maar aan te vallen nogal subjectief is.

Ik heb trouwens niet alle bladzijdes gelezen maar ik krijg het idee dat Miep er wellicht goed aan zou doen om hulp te zoeken, wat ze gedaan heeft is toch best wel ziekelijk.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:40

Pervinco schreef:
Het enige waar ik zelf over viel was dat ze na een behoorlijk heftig verhaal (pb) schreef: 'Dit is nog niet alles..' Maar goed, zoals ik al zei was het behoorlijk heftig, en ik kon me voorstellen dat het moeilijk was het op te schrijven... Scheve mond Pb was overigens van vrijdag. En ik ben niet de enige die die pb (exact dezelfde) gekregen heeft...

Ik heb deze pb dus ook gekregen en die pb zit me nog het meest dwars. Dat ze het hele verhaal over haar ziekte heeft verzonnen, kan niet maar goed, kan ik me nog overheen zetten. Echter in de pb beschuldigd ze andere mensen van behoorlijk ernstige dingen. Als dat niet waar is, vind ik dat echt niet kunnen