Heb nog wel een kaarsje voor haar gebrand..

Nou ja, er zijn zat gestoorden op internet.. Dit is er dus ook een van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heike schreef:Ik geloof dat er nergens een adres is gegeven. Alleen een mail adres. De moeder van Miep, was Miep dus ook zelf.
Paulien schreef:sorrie dat ik het zo schrijf maar miep heeft mij woest gekregen.
puurom het fijt dat ze aandacht probeert te krijgen terwijl er meerdere zijn die nog zieker zijn dan dat zij is!
holly schreef:Wat een vervelend berichtje is dit toch zeg.
Ik maakte me druk om iemand die ik niet eens kende. Ik vroeg me echt af, gaat ze het wel halen. Zo veel tegenslagen.......![]()
Nu ik dit topic begon te lezen, sprongen de tranen in mijn ogen.
Zo veel verdriet heeft iedereen om Dorine gehad.
Dit brengt weer zoveel terug.....
Dorine, de schat,
Zoveel aan jou gehad.
Je mocht helaas niet langer blijven,
maar je kon het ons nog wel inwrijven.
Geniet van het leven, zoals je het krijgt.
Tot op de dag dat je voor altijd zwijgt.
Dorine kende ik ook niet, maar ze heeft mij heel veel goed gedaan,
zoveel woorden die mij hielpen, meer en meer te leren over het leven.
Ze sprak altijd opgewekt en vrolijk. Altijd daar voor iedereen.
Helaas mochten we niet langer van haar woorden genieten.
Toch is het een persoon die voor altijd een opperbokkers plek heeft, omdat ze nu eenmaal DE vrouw was.
Miep, ik vind het verschrikkelijk dat de tranen moesten vloeien. Helaas niet om jouw, maar vanwegen de geweldige Dorine.
Duncan schreef:tjesus, ik schrik me dood. Ik las in een ander topic dat ze het gelogen had, maar uit haar update kon ik niets opmaken. toen zag ik deze mededeling staan....
Ik wil hierbij zeggen, net als pearl_tje, ik denk dat het het ergste is voor Miep (carmen) zelf. blijkbaar heeft zij echt een probleem en heeft ze hier echt over na gedacht, dan moet er echt iets aan de hand zijn.
Carmen, als je dit leest, ik wens je heel veel sterkte en ik vergeef het je echt. Waarschijnlijk heb jij je straf al gehad (al dan niet van jezelf), en kunnen we hier wel banketstaaflig gaan doen, maar ik denk dat je ontzettend veel steun nodig hebt. Er is iets wat je met iemand moet gaan delen, daarbij wens ik je echt heel veel sterkte. Je moet hier echt met mensen over gaan praten maar ik heb het idee dat dat al begonnen is. Heel veel sterkte en liefs, ik brand nogmaals een kaarsje voor je.
Misschien klinkt dit bericht jullie vreemd in de oren maar ik denk dat Carmen helemaal niets heeft aan boze reacties (al ben ik gewoon ook boos, al sla ik mezelf gelijk weer voor de kop...ik vind het echt heel erg voor haar).
Liefs Charlotte
Menino schreef:dus omdat ze waarschijn zelf "ziek" is , is het allemaal niet erg, en kan ze fijn verhaaltjes gaan verzinnen om bokkers zich zorgen te laten maken
of ze nou ziek is of niet, ik vind niet dat dit kan!
SuperPepeijn schreef:gatverdamme wat een smerige kleinerende k*t opkerming heike. je lijkt wel een kleuterjuf voor haar klasje.
Pervinco schreef:Het enige waar ik zelf over viel was dat ze na een behoorlijk heftig verhaal (pb) schreef: 'Dit is nog niet alles..' Maar goed, zoals ik al zei was het behoorlijk heftig, en ik kon me voorstellen dat het moeilijk was het op te schrijven...Pb was overigens van vrijdag. En ik ben niet de enige die die pb (exact dezelfde) gekregen heeft...