In het nieuwe huis (als dat doorgaat) krijgen we geen radiatoren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Maar goed, ik roep al 6 jaar dat we 'dat' [insert elk klusje in huis dat je kunt bedenken] niet gaan doen want we gaan binnenkort toch verbouwen.
Ir111 schreef:Ik lees nog steeds mee, zo leuk zo'n project. Ben heel benieuwd hoe het er met de vloer erin uitziet. Tot nu toe is het kwalitatief beter opgeknapt dan dat ik er bij zit.Maar goed, ik roep al 6 jaar dat we 'dat' [insert elk klusje in huis dat je kunt bedenken] niet gaan doen want we gaan binnenkort toch verbouwen.
. Daarom hadden we nu besloten iig het woondeel helemaal af te hebben

Dais_ schreef:Hahaha dat is echt geniaal![]()
Fijn dat jullie al een vloer kunnen gaan leggen. Dat gaat al lekker opschieten zoen de radiator zwart vind ik stoer

Konstantine schreef:Zo, dat is nog helemaal geen verkeerd vloertje, zo op de foto ieder geval
)!Bellatrix schreef:Vloer ziet er goed uit!
Marcella schreef:Ziet er strak uit hoor.
pantarhei schreef:Mooie vloer
Suzanne F. schreef:Mooie vloer hoor!
gonniee schreef:Jullie pakken het wel aan om er toch nog iets moois van te maken. Maar wat bedoelde je in een eerdere post waar je twijfelde over het nieuwe huis? Staat dat toch nog op losse schroeven??
Hoe lang zullen juĺie eigenlijk in dit huis nog zitten?

gonniee schreef:Och ja, de wereld van de vergunningen... maar dus sowieso een paar jaar. Dan snap ik ook wel de grondiger waarmee jullie de tijdelijke resultaten oppakken. Succes!
MizzMontana schreef:Is het wel gewoon een woonbestemming?
Dan hoeft een vergunningaanvraag echt geen 3 jaar te duren als je een goede architect een ontwerp laat maken. Eentje die de bestemmingsplannen van de omgeving goed kent en jou ook duidelijk kan vertellen wat er wel en niet is toegestaan volgens de regels
gonniee schreef:Misschien heb je gelijk hoor, maar de keukenzoektocht, stuccen en tegelen vind ik toch best aanpakken ja
. In het oude huis heb ik iets van 1,5 jaar op een camping kookstelletje gekookt zonder afzuiging, stond er niets fatsoenlijk vast en had ik vrijwel geen opbergruimte. Wat een drama. Hier hebben we nu een super fijne keuken en voor we gaan slopen gaat hij weer op MP en met een beetje geluk heeft hij ons dan 0 euro gekost

Bielsje schreef:Het bericht van het ziekenhuis leverde in ieder geval enorme schoonmaak woede op en het schiereiland van de keuken is nu 100 punten schoon![]()
[ Afbeelding ]
Nu de oven nog, de koelkast- en afzuigkapaccessoires en het blad van het spoelgedeelte en dan is dat klaar
Nienkje_H schreef:Bielsje schreef:Het bericht van het ziekenhuis leverde in ieder geval enorme schoonmaak woede op en het schiereiland van de keuken is nu 100 punten schoon![]()
[ Afbeelding ]
Nu de oven nog, de koelkast- en afzuigkapaccessoires en het blad van het spoelgedeelte en dan is dat klaar
Ik volg ook, maar niet heel nauwgezet, dus vandaar een vraag over een post van weken geleden: op pag 1 van dit volgtopic had je het over het scoren van gratis/cheape keukens op MP. Getoonde keuken is by far mooier/luxer dan onze duur aangeschafte en door keukenboer geplaatste keuken en kostte ons een rib(je) uit het lijf.
Mag ik vragen wat jouw MP keuken kostte? In de categorie “denk aan honderd(en) euro’s” of “denk aan duizend(en) euro’s”?
Nienkje_H schreef:Bielsje schreef:Het bericht van het ziekenhuis leverde in ieder geval enorme schoonmaak woede op en het schiereiland van de keuken is nu 100 punten schoon![]()
[ Afbeelding ]
Ik volg ook, maar niet heel nauwgezet, dus vandaar een vraag over een post van weken geleden: op pag 1 van dit volgtopic had je het over het scoren van gratis/cheape keukens op MP. Getoonde keuken is by far mooier/luxer dan onze duur aangeschafte en door keukenboer geplaatste keuken en kostte ons een rib(je) uit het lijf.
Mag ik vragen wat jouw MP keuken kostte? In de categorie “denk aan honderd(en) euro’s” of “denk aan duizend(en) euro’s”?