Acties van Hypostore zijn echt slecht voor mn bankrekening Het is nog niet eens black friday maar 35% korting op een nieuwe jas en rijbroek kan ik niet “afwachten”
Haha same. Heb de helft van mn lijstje maar vast besteld ivm 30-50% korting Dan zie ik wel of ik de rest nog met 30% kan krijgen of dat 25% de max blijft
Ik ben op zoek naar hoefmessen en een vijl. Mocht iemand daar korting van tegenkomen, dan hoor ik het graag!
EedihcrO
Geplaatst: 18-11-25 19:21
Niqui schreef:
Heeft iemand nog leuke aanbiedingen voor internet gezien?
Ik zag een aanbieding van Youfone voorbij komen, maar ik heb geen idee of dat wat is. 12 maanden 50% korting. Ik kwam daarmee wel voordeliger uit dan wat we nu betalen. Maar twijfel dus wel nog.
Seven
Geplaatst: 18-11-25 19:40
Ik had wat dingen bij atiat besteld maar de broek pas ik niet helaas Hij wil echt net dicht maar lopen word al lastig Als iemand interesse heeft in een maar 88(44 Lente maat) Het is de Factor Frost Insulated Full Seat Breech. Heel mooie dikke stof maar rekt dus niet genoeg voor mij vollere benen. Zwart is hij met volle zit
Anders stuur ik hem terug maar ik dacht wie weet wil iemand anders hem overnemen
Ik ben op zoek naar een nieuwe scheermachine. Hoop op een actie van Heiniger maar sta open voor andere merken. Voor mezelf een lego set of Playstation als er een goede actie is.
Black Friday heb ik in oktober al zien passeren. Als het nou gewoon op 1 dag eens hele goede kortingen zijn, zou dat leuk zijn. Maar meestal vind ik het gewoon niet eens goede deals
Ik denk dat bedrijven het een beetje proberen te spreiden ivm drukte, problemen met bezorging, etc.
cursebreaker
Geplaatst: 19-11-25 09:06
Ik wordt er ook een beetje tureluurs van met hoe vroeg ze al beginnen overal. Vind het zo chaotisch en onoverzichtelijk, dat ik al bijna geen zin meer heb om te checken of er iets tussen zit van wat ik specifiek wil hebben. Het is dan ook de vraag telkens; is de actie van nu al goed genoeg of wordt het straks rond de echte BF datum nog beter?
Pakjes piek was ook niet handig hé als korting maar 1 dag is. Ik heb mijn BF aankopen al gedaan, zo ben ik hopelijk de drukte voor en wordt het allemaal zonder vertraging deze week geleverd (robotstofzuiger en 10 kg kattenvoer). Enkel de jaarvoorraad toiletpapier moet nog en ik houd mijn ogen open voor nieuwe kookpottenset. Heb nu set van Greenpan en dat is echt bagger kwaliteit, coating lost bij het minste.
Ik koop trouwens ook mijn (goede, echte) boter in voor een jaar, want dat kan je invriezen. Als je dat kan doen aan -50% actie, dan bespaar ik 30 euro. Zelfde met thee of andere lang houdbare dingen. Er komt met de jaren steeds meer systeem hier. Ook kattengrit kan mooi op zolder.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 19-11-25 09:20
foxy80 schreef:
Bellatrix schreef:
Een jaarvoorraad WC papier? Waar laat je dat?
Op zolder En dat zijn maar 60 rollen voor ons huishouden van 3