Ik kwam gister bij de boekwinkel de nederlandse versie tegen van het adventsboek. Die heb ik meegenomen en direct mijn bestelling bij amazon geannuleerd.
Ik kreeg ook nog een thee kalender van de dm van een vriendin. Als ik van de week thuis ben zal ik even een foto makem van mijn collectie. Ik denk dat ik dan nu ook compleet ben.
Ik heb bij de dm de adventskalenders laten staan, hebalve dan een klein advent theedoosje. Ik heb nu eentje van rituals en wil nog een keer met schoenzolen de krasloten advent als schoencadeautje doen voor mijn vriend en mij. En dan is het wel prima.
Alja
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-25 10:01
Dispar_Vulgo schreef:
Alja schreef:
Heb er ook twee gepre-ordert Als je gek ben van takkie, er is een fanclub op Facebook en daar worden artikelen heel vroeg al bekend gemaakt
Je kan die advent kalenders van HEMA toch niet pre orderen of wel?
Ja wel Waarom niet ?
Zertab
Geplaatst: Gisteren, 10:54
Mijn bier adventskalender is binnen en zojuist van Vitakraft eentje voor de kat besteld
Ik ga (weer) de Kinder Maxi Mix, sudoku en een puzzel adventskalender bij de duitse amazon. Ze hebben heel veel puzzel adventskalenders erop staan nu, heb ik nog niet eerder gezien. Ik heb 20 tabbladen open staan om uit te kiezen
De afbeelding uploaden niet, dus dan maar de links.
Ik zag dat de Bijenkorf ook met een geuren adventskalender gaat komen. Ik heb al moeite om me in te houden de normale niet te kopen, maar deze wordt al helemaal een uitdaging
Kan mij voorstellen dat je dan moeite hebt om in te houden. Hier straks naar DM, ben benieuwd wat ze in de winkel hebben liggen.
Siers83
Geplaatst: Vandaag, 09:48
Snippergroen schreef:
Ik zag dat de Bijenkorf ook met een geuren adventskalender gaat komen. Ik heb al moeite om me in te houden de normale niet te kopen, maar deze wordt al helemaal een uitdaging
Oeh dat zou leuk zijn. Alleen zal die wel een prijs hebben vrees ik