Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK #37 woensdag schreef:
Wat vind jij zelf belangrijk bij het geven van een cadeautje aan een andere hond? (Bijvoorbeeld: duurzaam, praktisch, grappig of unieks of iets anders?)
Dat het echt een top is, passend bij lootje en baasje

Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK37 ZONDAG schreef:
Als jouw hond een dierenwinkel zou binnenlopen: waar rent hij/zij als eerste heen?
We gaan regelmatig naar de Welkoop, hij gaat dan niet specifiek ergens als eerst heen, vindt het al beregezellig dat ie mee mag dus loopt lekker kwispelend en snuffelend de hele winkel rond. De laatste keer vond hij de mandjes nog het meest interessant

Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 38 Woensdag schreef:
Een beetje later maar bij deze
Krijgt jouw hond wel eens groente of fruit als snack? Zo ja, wat is zijn/haar favoriet?
Valt hier niet in de smaak

Citaat:#snuffelsanta week 38 zondag schreef:
Vind jouw hond bepaalde smaken/structuren snacks of koekjes lekkerder dan anderen? Welke smaak/vorm is favoriet en welke hoeft hij/zij absoluut niet?
Groot, klein, hard of zacht, het maakt Sigi allemaal niet uit. De kleine dingen worden zo naar binnen gewerkt

Volgens mij ben ik nu weer bij qua weekvragen
Luna2006: ik denk dat daar al best 'veel' van is. Je voorbeeld met badjas oid, dan zou het elke keer een ander pakket moeten zijn, ik zou zulke zaken eerder los kopen
Konstantine: ik was ook wat rond aan het zoeken toen de winkel waar ik het altijd bij bestelde ermee gestopt is. Heb laatst bij gezondedogsnacks besteld, erg tevreden over dus dat wordt mn nieuwe snack adres

Zondag gaan we onze eerste les fun&hoopers doen, ik ben heel benieuwd wat Sigi daarvan gaat vinden