Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tengeltje11 schreef:Het waren oude hoofdstellen die grondig onderhoud nodig hadden, en idd vuil en bv de typische leder schimmel, maar allemaal nog bruikbaar.
Ook bv shethoofdstelletjes van toen de kids nog kleiner waren en op een shet reden, veiligheids stijgbeugels en riemen waar de elastieken van verstorven waren (verkocht zonder elastieken),….
Allemaal verkocht voor 5 euro/hoofdstel en iemand kocht vb 9 hoofdstellen voor dan 40 euro. Zo goed als alles is naar Italië verstuurd. Geen idee waarom en ik denk dat als je zo iets koopt, het meer manege’s zijn ofzo? Waar de spullen functioneel en niet hip moeten zijn?
cursebreaker schreef:Ze hebben alle sub genres weggehaald en het is nu alleen nog fictie of non-fictie. En ik weet niet Waarom, maar het maakt schijnbaar toch wel echt verschil tov eerst
cursebreaker schreef:Zucht. Ik ga denk ik bundel korting maar uitzetten.
Ik heb sowieso voor het merendeel gewoon al lage prijzen, heb bundel korting aanstaan (niet super veel, max 10%) en dan gaan mensen nog gewoon op een bedrag van 15e eronder met 3e en dus een bod van 12e. Ik vind dat echt flauw. Het gaat om een gloednieuwe trilogie boeken, en 2 losse boeken nog. Dan vind ik 15e toch geen gek bedrag voor 5 boeken... Daar krijg je tegenwoordig niet eens meer 1 boek voor (de 2 losse boeken zijn gelezen maar zien nog uit als nieuw) en ik zit qua stuk prijs gewoon al echt laag met 3-3,49 per boek (en dan krijgt ze in dit geval 5% bundel korting met 3 advertenties).
Amber_anne schreef:cursebreaker schreef:Zucht. Ik ga denk ik bundel korting maar uitzetten.
Ik heb sowieso voor het merendeel gewoon al lage prijzen, heb bundel korting aanstaan (niet super veel, max 10%) en dan gaan mensen nog gewoon op een bedrag van 15e eronder met 3e en dus een bod van 12e. Ik vind dat echt flauw. Het gaat om een gloednieuwe trilogie boeken, en 2 losse boeken nog. Dan vind ik 15e toch geen gek bedrag voor 5 boeken... Daar krijg je tegenwoordig niet eens meer 1 boek voor (de 2 losse boeken zijn gelezen maar zien nog uit als nieuw) en ik zit qua stuk prijs gewoon al echt laag met 3-3,49 per boek (en dan krijgt ze in dit geval 5% bundel korting met 3 advertenties).
Ik had er laatst ook eentje. Ging om 3 producten van alle drie een euro, met bundel korting 2,55. Biedt die l*l 1,80
Flying_Angel schreef:Ik ben op zoek naar wat dingetjes die ik graag nieuw wil hebben. Dus filters aan op nieuw met en zonder prijskaartje. Zie ik advertentie, ‘Is maar een paar weken gebruikt?’ Dat is toch niet nieuw zonder prijskaartje.