DuoPenotti schreef:ja ben ik mij van bewust.
Maar vanuit een duidelijke bron zoals CBS geloof ik het wel
maar dan kun je ook gewoon zoeken op de site van het CBS
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Door dit en het Shein topic ben ik eens bij Shein gaan kijken. Ik zie dingen die ik ook gewoon in de NL kampeerwinkel zie liggen, haakjes, waslijnen. Wat maakt Shein dan zo slecht -met deze producten wel te verstaan. Ik denk dat het camping haakje wat ik hier bij de plaatselijke camping boer koop van dezelfde fabriek af komt. Het zijn echt 100% identieke haken.
juval schreef:is er bekend wat de milieu impact van Bokt is?
Fly_high schreef:rien10 schreef:Door dit en het Shein topic ben ik eens bij Shein gaan kijken. Ik zie dingen die ik ook gewoon in de NL kampeerwinkel zie liggen, haakjes, waslijnen. Wat maakt Shein dan zo slecht -met deze producten wel te verstaan. Ik denk dat het camping haakje wat ik hier bij de plaatselijke camping boer koop van dezelfde fabriek af komt. Het zijn echt 100% identieke haken.
Het kan best dat die foto's gestolen worden, en je niet hetzelfde haakje krijgt.
Polyester shirtje van shein zou ik me minder druk om maken tbh maar juist spullen waar je bepaalde functionaliteit van verwacht (dus dat het met x kracht kan worden belast, waterdicht is of er gaat straks eten/drinken in) zou ik never nooit via die Chinese sites bestellen. Het "europese" haakje is dan wel getest en gecertificeerd op het gewicht dat het kan hebben zeg maar.
Ik zag ergens online dat mensen ook bijv. ozempic naalden van temu wilden bestellen, nou dat is misschien toch gewoon natuurlijke selectie