Femke_Tweety schreef:Vlieg gewoon een eind op ofzo...
Marketingtip voor de meelezers: een vliegendeken / masker met 'vlieg gewoon een eind op' zou best eens populair kunnen worden. Ik zou er in elk geval erg om moeten lachen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pjer schreef:Vanavond met de koets in het bos een ongeluk gehad door een kudde van 6 honden die hard rennend op ons af kwamen op een aggressieve manier. De paarden sdraaiden 180 graden om en gingen op hol.
Ik stond achterop en ben van de koets afgeslingerd.
(tweede keer dit weekend dat ik op mijn hoofd viel dus ik zag dubbel en was super duizelig)
Ik kon met moeite opstaan en was mijn bril kwijt.
Maar denk maar niet dat die pipo die bij de honden hoorde even kwam kijken of ik nog leefde of zo.. die is heeft de honden teruggeroepen en heeft het hazenpad gekozen.
Gelukkig is de koets net niet omgeslagen en mijn man en vader hadden gelukkig niets. Ik heb een forse bloeduitstorting op mijn been, nog meer pijn in mijn nek en hoofd en mijn bril is aan gruzels.
Ik ben zo boos op die persoon van de honden. Ja het is een losloop gebied maar dan moet je ze nog wel onder appel hebben staan. Maar losdaarvan kun je gewoon wel even het fatsoen hebben om te kijken of er gewonden zijn en of je kunt helpen.
Nyaleti schreef:Ik verveel me maar heb ook geen zin om iets te gaan doen![]()
Wie heeft er tips voor een leuke serie of docu?