Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
axel_1997 schreef:ik vraag me af wanneer de intratuin stopt met zichzelf voor de gek houden en permanent verandert in een amerikaanse kerstwinkel.
Bellatrix schreef:Ik kan niet wachten tot ik mijn mooie nieuwe grote kerstboom kan opzetten.
Alleen zit ik nu met 2 kittens.
Fearn schreef:Hoe lang duurde het bij jullie dat je het verlies van een huisdier een beetje kon accepteren?
Zo'n 3 maanden geleden is onze familiekat die we 17 jaar hadden overleden, we hadden hem sinds ik 13 was, en ondanks dat ik al langere tijd niet meer thuis woon was ik nog erg gehecht aan het beestje. Ik keek er altijd erg naar uit om naar mijn ouders te gaan zodat ik die kat weer kon zien.
Ik was er echt heel erg stuk van toen die was overleden en nu soms nog steeds. De meeste andere huisdieren hebben niet zoveel voor mij betekend als deze kat, en zelfs mensen bijna niet. (maar ik voel me vaak ook meer verbonden met dieren dan met mensen). Als ik me alleen of verdrietig voel, zou ik willen dat die kat er was, maar het breekt me als ik er weer aan denk dat die nooit meer terugkomt..
Ik probeer me wel in te beelden dat de kat vanuit de hemel wel met me meekijkt of zoiets en te denken aan de mooie herinneringen maar toch. Het is zo lastig
friezenfan2 schreef:Als het klimaat hier verandert naar een middelandse zee klimaat dan zou je zeggen dat het in Spanje, Italië, Griekenland het klimaat van noord afrika krijgt maar daar hoor je nooit over natuurbranden. Wat is daar anders dan nu in Spanje,Italië en Griekenland?