Oh wat een fijne updates! Dit topic af en aan gelezen als het een keer voorbij kwam bij actieve berichten. Nog heel veel sterkte en kracht gewenst met het verdere herstel, Chantal!
Chantal, wat fijn om jouzelf hier weer te zien! Hopelijk heb je vandaag lekker van het zonnetje kunnen genieten!
marleen_88
Geplaatst: 02-05-25 18:30
Wat een fijne update, goed wat van jou persoonlijk te lezen Shani.
Hoe was het buiten?
silvia58
Geplaatst: 02-05-25 18:32
Zo fijn te lezen dat er toch nog wonderen bestaan ! Heel begrijpelijk dat je nog geen hele verhalen op bokt kunt zetten ! Ik ken je helemaal niet, maar heb wel meegelezen. Heel veel beterschap gewenst !
Wat ontzettend fijn dat je steeds weer een stapje vooruit gaat en zelfs alweer op bokt zit en hebt gereageerd . Wat ben jij sterk! Hopelijk genoten van de zon. Ik ben een stille meelezer maar moest nu echt even reageren ook al ken ik je helemaal niet.
Wat heerlijk dat je weer bij bewustzijn bent en zelf kan typen. Hopelijk gaat alles stapje voor stapje vooruit. Ben je al begonnen met fysio? Of komt dat later pas?
Wat fijn dat je al weer even naar buiten ben geweest Het was ook super mooi weer daarvoor En dat je niet zo heel veel kan typen is niet erg! Een paar woorden is voor iedereen hier al bijzonder