Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Weet alleen niet of er genoeg vocht bij zit, sowieso wel handiger om het eerst in ieder geval wat kleiner te maken. Misschien heel klein beetje water toevoegen? Of heb je er misschien een klein hakmolentje opzetstuk bij? Die werkt bij mij het beste.
Ik ben redelijk tevreden over het Bokashi systeem, dat is dan maar 1x per zoveel weken er iets mee doen.
Was dat maar zo, dan zou ik stekken als een gek 
En je kunt slechtere hobbies hebben denk ik als voedsel verwerken en eten kweken, deze leveren uiteindelijk tenminste nog wat op
En wat is het leuk
Ik moet wel op zoek naar de beste methode om de producten te bewaren, de mason jars zijn leuk maar mijn vacuum sealer werkt niet zo lekker, dus dat is nog even klooien.

Moet alleen nog een elektrische koffiemaler scoren een keer voor het fijner malen.

had weckpotten gekocht via marktplaats. Werden mij aangeboden als zijnde perfecte weckpotten. Het waren er een stuk of 100 ongeveer. Bleek dat toen ik het uitpakte allemaal deksels van weck op vegla potten gedaan waren
uiteindelijk de hele handel maar weer voor een schijntje verkocht aan iemand die ging uitzoeken wat ze er van kon gebruiken. Toen voelde ik me wel wat opgelicht door marktplaats.
Moet er echt proberen aan te denken nu telkens- er zitten gewoon echt hele fijne acties bij.
Dus nu alsnog voorraad (en wat extra in de koelkast want paste niet meer).
Veel te veel gedoe.
Deze week ook nog ergens een keer pizza om de aardappelcyclus te doorbreken, ik heb nog een bol mozzarella die ook echt deze week op moet (is al ruim over datum).
Dat automatisme moet er gewoon even inkomen en dan is het goed
Blijf AH nog steeds veel beter vinden qua programma en app maar vind het wel leuk dat Lidl ook wat doet ermee op deze manier.