Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 11:18

Stagiairs die niet computervaardig zijn, wat op zich wel handig zou zijn als hun stage bestaat uit 9-5 computerwerk. Ik moet echt alles uitleggen en ik heb hier zo geen geduld voor |(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 11:19

“Hoi Dennis,” gelukkig krijgen ze niet al een jaar pang minimaal drie keer per maand een mail met mijn naam in de handtekening :roll:

Edit: huisartsenpraktijken en hun irritante tijden om te bellen voor het een of ander. Als het vindbaar was op die mooie websites die ze bouwen had ik niet hoeven bellen, maar die dingen zijn zo ingericht dat je geen flikker kunt vinden. |o

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 12:37

Examendag en zit al uren te wachten tot ik kan gaan rijden naar locatie en ik heb het koud.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 13:07

Mensen (onder andere mijn vriend, helaas :+ ) die niet snappen dat als ze bijvoorbeeld zeggen 'nooit geen last van geluidsoverlast gehad te hebben' ze bedoelen dat ze nooit last van geluidsoverlast hebben gehad ipv altijd last hebben van geluidsoverlast :Y)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 13:41

Maddy was ontsnapt en had veeeeel te veel lol _-:(
Vanavond gaan we toch maar wat stevigers in elkaar knutselen want dit kan toch niet.. Jezelf gewoon dwars door een houten hek drukken om de tuin van je stalbaas leeg te eten. Voor nu heb ik ze in de schuilstal opgesloten -:(-

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 13:44

Dhl, die volgens de app mijn pakket niet kon bezorgen.
Vervolgens toch bij de buurvrouw afgegeven en geen briefje door de deur gedaan.

En nu zijn mijn pakketen dus kwijt volgens de app terwijl ze gewoon bezorgd zijn :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 14:05

Bibita dat ik net even alles voor moest kauwen wat er verkeerd geleverd was. 8)7

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 14:15

Dat kennelijk bij MyMusicTaste er niks in je mandje als gereserveerd staat. Oftewel ik was te traag met betalen en ondertussen was het uitverkocht. Is een beetje hetzelfde als dat je in de winkel in de rij voor de kassa staat en iemand grist het artikel uit je handen en gaat naar een snellere kassa om te betalen. Nu ga ik alleen naar de soundcheck toe want wil wel de early access. Dan maar geen hi-bye aan het eind. ;(

Sintara klinkt alsof Maddy zich identificeert als Shetlander. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 14:23

Jorex schreef:
Dat kennelijk bij MyMusicTaste er niks in je mandje als gereserveerd staat. Oftewel ik was te traag met betalen en ondertussen was het uitverkocht. Is een beetje hetzelfde als dat je in de winkel in de rij voor de kassa staat en iemand grist het artikel uit je handen en gaat naar een snellere kassa om te betalen. Nu ga ik alleen naar de soundcheck toe want wil wel de early access. Dan maar geen hi-bye aan het eind. ;(

Sintara klinkt alsof Maddy zich identificeert als Shetlander. :')

Voor Taemin? Die sale was echt drama, veel te Klein venue voor hem ;(

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 14:30

Ja dit was de VIP sale. Ik had vorige week al per ongeluk 8 tickets ipv 2. 2 Duitsland, 2 Frankrijk, ikzelf 2 Nederland en mijn vriendin 2 Nederland. Die van mezelf was backup dus mijn vriendin haar betaling slaagde gelukkig. Maar ik haat MyMusicTaste meer dan Ticketmaster nu want ik had verdorie een platinum VIP in mijn mandje zitten. Maar goed durf toch dat hi bye niet aan. :P
Krijg je als je ergens al 12 jaar naar luistert maar nog geen enkele keer live hebt gezien.

Mijn vriendin heeft me puur even geholpen. Ik hoop de volgende keer op een Ziggo of Ahoy. Hij kan dat makkelijk vullen.

Maar mijn moeder en ik zijn kort, dus graag wel de soundcheck dan. Denk dat ik in mijn hoofd er ook iets groters van maak dan die hi bye is, want je mag denk ik niet eens iets zeggen. En dan voor 70 euro. _O-

Ik kon overigens ook geen 2 M&G tegelijk selecteren voor gold VIP. Heel apart. Heb ze maar apart van elkaar gekocht. Tickets staan op TM op mijn naam. Maar goed MMT is een hele rare site dus :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 14:43

Mijn hond die zeer selectief dacht te mogen luisteren....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 15:11

Dat mijn dochter voor ruim 300 euro aan kleding had besteld en dat DHL het gewoon voor de deur mietert -:(-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 15:18

Net gebeld met de garage, 4 nieuwe banden erop plus nog uitlijnen... Daaaaag 13e maand... Jammer dat het altijd zo duur is maar ja voor dat geld heb ik geen nieuwe auto. En ik hooooop dat ie klaar is eind van de dag want moet nog naar de fysio en morgen gewoon weer werken

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 16:03

Het is sinds pakweg een halfuur zo ongezellig donker, hallo het is 3 uur in de middag, waar is het zonlicht? -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 17:20

Telpeva schreef:
Het is sinds pakweg een halfuur zo ongezellig donker, hallo het is 3 uur in de middag, waar is het zonlicht? -O-

Nou echt hè.
De donkere dagen voor kerst.

Nog even en de dagen gaan weer lengen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 19:03

Ik heb nu al 1 ruim jaar last van mijn chronische bijholteontsteking.
Vandaag is het echt pijnlijk.

Mijn advies van mijn gezin; ritme creëren in mijn leven, beter eten, en niet zo aanstellen.

Maar zelfs ná 3 maanden aan de antibiotica is het nog niet weggegaan. En het komt elke keer weer terug.
Ik vind het zo poedersuiker dat ze zo moeten doen en geen steun geven.
De hele tijd ziek en moe zijn heb ik zelf ook geen zin in.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 19:25

fotolijstje schreef:

Mijn advies van mijn gezin; ritme creëren in mijn leven, beter eten, en niet zo aanstellen.

Maar zelfs ná 3 maanden aan de antibiotica is het nog niet weggegaan. En het komt elke keer weer terug.

Maar wat is er zo raar aan dat advies dan?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 19:39

xPabloBokt schreef:
fotolijstje schreef:

Vind jij dat eerlijk advies dan?
Oke ritme en beter eten wel. Maar niet zo aanstellen?
Hoe zou jij dat vinden als ze dat zeggen? Terwijl jij je ziek voelt? Of last hebt van prikkels oid.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 19:48

xPabloBokt schreef:
fotolijstje schreef:

Omdat het geen advies is. Ze proberen mij gewoon belachelijk te maken en het weg te wuiven alsof er niks aan de hand is.

Ik wil niet té emotioneel reageren haha. Maar ik ben sinds december 2023 elke keer bij de dokter en ziekenhuis geweest om de maand.
Ik ben om de zoveel weken ziek, en het kost me soms zoveel energie om zelfs de trap op te lopen.

Beter eten en een ritme zorgt niet er specifiek voor dat mijn ontsteking opeens weggaat.
Sterker nog, ik had in 2023 tot september 2024 gewoon een ritme. En ik eet relatief gezond.
Dus ik vind het gewoon heel erg stom dat er nooit begrip en support wordt getoond terwijl ik ziek ben.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 20:26

Friesfanaat schreef:
Mensen (onder andere mijn vriend, helaas :+ ) die niet snappen dat als ze bijvoorbeeld zeggen 'nooit geen last van geluidsoverlast gehad te hebben' ze bedoelen dat ze nooit last van geluidsoverlast hebben gehad ipv altijd last hebben van geluidsoverlast :Y)

Min en min is plus, dus dubbele ontkenning is geen ontkenning. :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 21:47

Oh, nee. Dat aanstellen natuurlijk niet nee, daar had ik overheen gelezen.

Maar ritme en beter eten kunnen nooit kwaad. Ik merk ook dat mijn weerstand achteruit holt als ik geen ritme heb en slecht eet, dus vandaar mijn vraag.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 22:11

Ik erger mij aan mijzelf, ik ga morgen vliegen voor paar dagen en ik heb te weinig ruimte voor bagage (reistas, puppypads, tuigje en leidsel etc voor kat gaat in mn handbagage die de helft van mn koffer in beslag neemt -O- ) en heb nu alles voor de kat ingepakt maar nog niks voor mijzelf :') alleen mn medicatie klaar gezet. Vrij belangrijk haha. Wil ook iets te eten meenemen, dat stop ik wel in mijn camera tas. Heb tussendoor ook nog de laatste loodjes gedaan aan de woonkamer om deze kat-vriendelijk te maken en hopelijk ben ik nu niks vergeten :') wat een stress geeft dit zeg pffff

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 22:15

Telpeva schreef:

Dat vroeg ik mij dus ook al af.

Was met de scooter naar de voedselbank. Nu moest ik proppen op de scooter om alles mee te krijgen. Mandarijnen zijn nu een beetje geplet. :+

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 22:34

Ik kan niet meer in mijn recepten bij de jumbo-app bloedirritant

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 22:49

DuoPenotti schreef:
Telpeva schreef:

Nou echt hè.
De donkere dagen voor kerst.

Nog even en de dagen gaan weer lengen

Vanaf dinsdag 1 minuut later donker! Het is maar een minuut, maar hé :))