Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Dat kennelijk bij MyMusicTaste er niks in je mandje als gereserveerd staat. Oftewel ik was te traag met betalen en ondertussen was het uitverkocht. Is een beetje hetzelfde als dat je in de winkel in de rij voor de kassa staat en iemand grist het artikel uit je handen en gaat naar een snellere kassa om te betalen. Nu ga ik alleen naar de soundcheck toe want wil wel de early access. Dan maar geen hi-bye aan het eind.
Sintara klinkt alsof Maddy zich identificeert als Shetlander.
fotolijstje schreef:Ik heb nu al 1 ruim jaar last van mijn chronische bijholteontsteking.
Vandaag is het echt pijnlijk.
Mijn advies van mijn gezin; ritme creëren in mijn leven, beter eten, en niet zo aanstellen.
Maar zelfs ná 3 maanden aan de antibiotica is het nog niet weggegaan. En het komt elke keer weer terug.
Ik vind het zo poedersuiker dat ze zo moeten doen en geen steun geven.
De hele tijd ziek en moe zijn heb ik zelf ook geen zin in.
xPabloBokt schreef:fotolijstje schreef:Ik heb nu al 1 ruim jaar last van mijn chronische bijholteontsteking.
Mijn advies van mijn gezin; ritme creëren in mijn leven, beter eten, en niet zo aanstellen.
Maar zelfs ná 3 maanden aan de antibiotica is het nog niet weggegaan. En het komt elke keer weer terug.
Maar wat is er zo raar aan dat advies dan?
xPabloBokt schreef:fotolijstje schreef:Ik heb nu al 1 ruim jaar last van mijn chronische bijholteontsteking.
Maar wat is er zo raar aan dat advies dan?
Friesfanaat schreef:Mensen (onder andere mijn vriend, helaas) die niet snappen dat als ze bijvoorbeeld zeggen 'nooit geen last van geluidsoverlast gehad te hebben' ze bedoelen dat ze nooit last van geluidsoverlast hebben gehad ipv altijd last hebben van geluidsoverlast