Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Of naar het OCMW van Anderlecht, het is in de media duidelijk gebleken dat daar 0 controles gebeuren.
Joltsje schreef:wat vreselijk verdrietig allemaal TS.
misschien samen met je vriendin toch de publiciteit opzoeken?
senna21 schreef:Is er een Belgische equivalent van Tim Hofman? Iemand die opkomt voor rechtvaardigheid? Krant of een politicus opzoeken kan natuurlijk ook.
Normaal ben ik niet zo van de media, maar dit is zo absurd.![]()
Uiteraard moet TS daar wel mee kunnen dealen. Wellicht is dat allemaal wat lastiger vanwege je beperking.
poetser schreef:Als jullie denken dat het echt een verschil zou kunnen maken zou ik daar zeker voor open staan. Alleen niet om in de media te verschijnen om de kijk/leescijfers te verhogen met een "zielig"verhaal.
Momenteel onderweg naar mijn vriendin om zoon daar af te zetten. Ons verblijf in de crisisopvang is daarjuist stop gezet met onmiddellijke ingang... Ik sta dus terug op straat. Gelukkig zit zoon wel warm en veilig bij iemand die hem liefdevol zal opvangen. Daar hoef ik mij geen zorgen over te maken.
Verder weer het advies gekregen om terug naar Nederland te gaan, omdat ze hier niet kunnen begrijpen dat ik daar geen rechten meer heb.
Little_Gift schreef:poetser schreef:Als jullie denken dat het echt een verschil zou kunnen maken zou ik daar zeker voor open staan. Alleen niet om in de media te verschijnen om de kijk/leescijfers te verhogen met een "zielig"verhaal.
Momenteel onderweg naar mijn vriendin om zoon daar af te zetten. Ons verblijf in de crisisopvang is daarjuist stop gezet met onmiddellijke ingang... Ik sta dus terug op straat. Gelukkig zit zoon wel warm en veilig bij iemand die hem liefdevol zal opvangen. Daar hoef ik mij geen zorgen over te maken.
Verder weer het advies gekregen om terug naar Nederland te gaan, omdat ze hier niet kunnen begrijpen dat ik daar geen rechten meer heb.
Maar daarnet zei je dat je nog in de opvang mocht blijven ivm zoon?
Echt ongelooflijk hoeveel alle instanties zichzelf tegenspreken zeg...