Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mick75 schreef:Een uur later liepen we over de gang en kwamen we de hoge heren tegen: Ze hadden inmiddels complete geweren geknutseld en renden met blaaspijpjes, pijlen en andere onzin als kleine kinderen over de gangen, we moesten wegduiken voor de rondvliegende pijlen. Zo jammer dat het net voor de tijd van de smartphones was en we het niet konden filmen dus! Hilarisch, een hele groep oudere kerels in maatpakken die met blaaspijpjes rond aan het rennen zijn.
Miran schreef:Wat leuk, meteen herinneringen!
Wij hadden op het schoolplein ook een spelletje met landen, rondjes met krijt, dat je op je buik moest liggen om te kijken of je erbij kon? Weet iemand waar ik het dan over heb?
Ibbel schreef:Dat waren dan ook caps die het verschil echt niet maakten, als je op je harses vielVan die fluwelen dingen met een elastiekje onder je kin zonder enige demping in de schaal...
Cowgirl schreef:Op pagina 16 had iemand het over de skatebike. Daar was ik toen best handig mee als was dat ding niet eens van mij maar van mijn buren.
De reclame
https://www.youtube.com/watch?v=01Pe7Q5 ... Tam%C3%A1s
Ibbel schreef:Dat heb ik nooit gedaan, maar dan had je vermoedelijk nog meer demping dan zonder ook