Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oskarrino schreef:Bellatrix schreef:Je mag toch wel nog eerst ff kijken??
Nee zo werkt het helaas niet altijd, soms mag je niet weigeren en anders krijg je “straf” dus bijvoorbeeld een jaar lang niet kunnen reageren. Is hier met de lotingwoningen: als je wint mag je niet weigeren
judithM schreef:Volgens mij mag je echt wel kijken en weigeren...het zou toch wat zijn als dat niet zou mogen.
Echter is het wel zo dat als je weigert, je een half jaar (bij mijn woningbouwvereniging) niet meer mag reageren op andere huizen.
Raineri schreef:Zouden jullie het aandurven je oude huurhuis op te zeggen alvorens je een nieuw contract hebt? We zijn door de inkomenseis al heen en zaken zoals strafblad, spaargeld etc worden gecontroleerd nu. We betalen momenteel 1600EU per maand dus als we niet opzeggen per maandag betalen we dubbele huur voor augustus.. het wordt me echt wel wat veel voor een huis waar we dan praktisch niet meer inwonen die augustus maand. Nieuwe huis staat leeg dus zij willen ons het liefste er eind juli in hebben. Wat overlap is niet erg. Maar dit is me echt wat teveel. Er is voor ons oude complex een wachtlijst en ze doen niet aan halve maandenheeft iemand hier een goede tip?
Het is allemaal heel snel gegaan (2/3 dagen tijd) en vrij veel geluk gehad.
Raineri schreef:Zouden jullie het aandurven je oude huurhuis op te zeggen alvorens je een nieuw contract hebt? We zijn door de inkomenseis al heen en zaken zoals strafblad, spaargeld etc worden gecontroleerd nu. We betalen momenteel 1600EU per maand dus als we niet opzeggen per maandag betalen we dubbele huur voor augustus.. het wordt me echt wel wat veel voor een huis waar we dan praktisch niet meer inwonen die augustus maand. Nieuwe huis staat leeg dus zij willen ons het liefste er eind juli in hebben. Wat overlap is niet erg. Maar dit is me echt wat teveel. Er is voor ons oude complex een wachtlijst en ze doen niet aan halve maandenheeft iemand hier een goede tip?
Het is allemaal heel snel gegaan (2/3 dagen tijd) en vrij veel geluk gehad.