Dit wordt even verzinnen, maar ik kom niet om van de honger.
Molly1230
Geplaatst: 15-01-24 18:54
Tijdens het schoolwerk geknipt door m'n moeder dus blij met mijn nieuwe coupe! Ook lekker opgeschoten met mijn portfolio, toch wel de opdracht waar ik het meest tegenop zat die ik nu toch 2/3 af heb al!
Iedereen wil groter, groter, grootst. Ook met telefoon abonnementen. Laat ik nu kleiner zijn gegaan. Van 8000, terug naar 3000. Waarom? Uit met die data. Weg ermee! Rust! Als ik op pad ben, wil ik baas zijn over mijn tijd, niet door mijn telefoon worden opgeslokt als verslaving.
Daarnaast, mijn werk. Vandaag een opdracht gekregen om een helpende mee te nemen, te observeren en te beoordelen. Daarnaast moest de helpende mij feedback geven over mijn handelen en omgang. Ik heb zoveel veren in mn kont gehad, dat ik er een pauw van wordt.
Ja, dat is echt heel anders dan twee maanden geleden!
Lieve collega's Ik was gister ziek, niet extreem maar loop al een week of 2 aan te modderen, dus toen er koorts bij kwam kijken toch maar afgebeld. Ga vandaag weer werken want de koorts is wel weer wat afgenomen, maar ze belden toch even op om te vragen of er anders iemand eerder moest beginnen of iemand langer door zodat ik niet meteen een volle middag had
Marcella
Geplaatst: 16-01-24 11:47
Broodje weer goed gelukt.
Cambionn
Geplaatst: 16-01-24 12:30
Zat opeens een gat in de zool van m'n schoenen die ik aan wou op vakantie volgende week, waarschijnlijk in iets gestapt. Met alle studenten hebben we hier vaak grote glasscherven door de hele stad liggen want blijkbaar moet je bierflesjes op de grond kapot gooien ofzo, dus schoenen en fietsbanden beschadigen hier vaak helaas . Kwam erachter doordat ik vorige week natte sokken had, want je voelde het niet met lopen verder maar waterdicht zijn ze niet meer. En ik liep door afspraken en openingstijden steeds de schoenmaker mis, dus beetje kortdag vandaag er toch heen maar was bang dat dat hem niet meer werd voor de vakantie.
Maar, de schoenmaker kan ze alsnog net op tijd fixen. Donderdag kan ik ze ophalen met mooie gloednieuwe leren zolen. En daarom ben ik nu wel blij .
Ik driekwartier, maar goed dat was in de zomervakantie
Cambionn
Geplaatst: 17-01-24 13:42
Mijn serverupgrade gister is flawless gegaan. Nouja, ik heb de "we zijn klaar" mail perongelijk naar ons (IT) zelf gestuurd ipv bedrijfswijd, maar als dat alles is doe ik het ervoor.
Was 1 van de meest belangrijke servers dus als er wat fout ging had het hele bedrijf last gehad zeg maar. Zit dus ook al tijdje voorbereiding op. Maar gisteravond was het daadwerkelijke moment om het uit te voeren.