Klinkt goed koper. Heel fijn dat het zo gaat. En idd yogaën in een spijkerbroek is niet tof (loopt as we speak in sportkleding rond na uitgebreide sessie).
Jeetje Koper, wat zit je in een vervelende situatie. Maar goed om te lezen dat je bij Laura terecht kan. Daar zit je heel fijn en Laura is echt een topper
Wouw je hele topic gelezen vanwege je virtuele bloemetje hier gekomen. Pink traantje weg vanwege alle spanning koper van de laatste tijd voor je enook vanwege de acties van lieve Swift en Laura. Bokt is mooi gebleken zoals zo vaak!
Gelukkig nieuwjaar jullie allemaal en Koper wat fijn dat je nu even bij kunt komen. Het is je zo gegund!
Koper
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-24 18:08
He pien! Goh, ik dacht op de één of andere manier dat jij ooit al eens gereageerd had hier maar uit je bericht blijkt wel van niet. Dank voor je berichtje
pien_2010
Geplaatst: 01-01-24 18:51
Koper schreef:
He pien! Goh, ik dacht op de één of andere manier dat jij ooit al eens gereageerd had hier maar uit je bericht blijkt wel van niet. Dank voor je berichtje
Of ik ben het vergeten en het was in het begin van het topic. Het was een druk jaar hier afgelopen maanden waar veel gebeurd is.
De woning waar het topic om begon staat nu inmiddels bij de woningen die verhuurd zijn. Ik wist natuurlijk al dat dat zou gebeuren, en nu is het definitief.
Inmiddels talloze woningen verder. Sommige waar ik echt wil wonen, en veel waar ik op reageer om érgens te wonen. Ik merk dat ik mijzelf voorbij begin te lopen. De stress van de afgelopen weken komt er nu uit en ik móét in mijn hoofd zo veel. Terwijl de rest van mij een maand lang vakantie nodig heeft Ik moet echt even aandacht aan mijzelf geven. Ben vanmiddag eindelijk weer eens wezen hardlopen en zaterdag ga ik een dagje weg voor het eerst sinds... september denk ik?
Ik heb geen idee voor hoe lang jij in deze tussenoplossing mag wonen maar ik hoop dat dat een tijdje is en dat je even rustig aan jezelf toe kunt komen.
Goed blijven zorgen voor jezelf! Heb je voldoende vitamine P?
Natuurlijk zal jouw situatie je niet loslaten, maar meer dan blijven reageren kan je niet doen. Misschien helpt het om op vaste tijden de website te bekijken en niet honderd keer op een dag.
Koper
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-24 09:03
0 vitamine P. Wel genoeg vitamine K
paars
Geplaatst: 05-01-24 23:43
Vitamine K is ook een soort P … allemaal goed! Zou je het reageren niet kunnen uitbesteden aan iemand die dat met jou gegevens checkt? Dat je even wat rust neemt op dat vlak maar toch geen potentiële woning mist?
Echt zo ontzettend fijn Koper dat deze tussenoplossing geboden is. Swift en Laura zijn echt 2 toppers! Mijn duimen draaien voor je voor een fijne definitieve oplossing!
Wat een mooie tussenoplossing en prachtige acties van mede-bokkers
Koper
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-24 17:22
Er zijn heel bijzondere mensen te vinden op bokt
Ben net uurtje terug van de baan (kouddd! Gelukkig was het binnen warm, maar voor de koersen natuurlijk wel veel leuker om naar buiten te gaan) en omdat ik toch in Wolvega was ben ik ook even wezen spieken bij een huis waar ik vorige week op had gereageerd De kans dat ik 'm krijg is erg klein maar wel heel leuk om het in het echt te zien.
Goed bezig ben je, ik zou ook zijn gaan spieken en leuk naar de baan in Wolvega.
Koper
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-24 21:27
Ik heb een planning gemaakt voor morgen Omdat er meer woningen zijn dan waar je op mag reageren (2) heb ik nu gereageerd op de woningen die morgen als eerste verlopen. En dan kan ik om 8 uur reageren op woningen die om 10 uur of half 11 verlopen, en daarna op de woningen die om 12 uur sluiten
Slim bezig! Hier verloopt alles om 24 uur maar ook dan is het puzzelen en plannen om zo veel mogelijk te reageren.
Ik kan nu na mijn verjaardag zien op welke voorlopige plek ik zou staan als ik zou reageren. Voor het leukste huis was dat gisteren 17 en voor een appartement wat ik niet zou willen is dat nummer 1. Ik kan nu nog niets maar dat geeft wel hoop voor over een half jaar.