Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 18:15

Siggislief schreef:
fjordjes schreef:
Klote herrie omdat ze aan het slopen zijn hier naast. Buren zijn verhuisd vandaag en de nieuwe bewoner is al meteen aan de slag gegaan. Wordt nu al crazy van de herrie. En dat ze niet even aanbellen om te zeggen dat ze gaan slooen/verbouwen en dat het wel even kan duren. Maar zal wel aan mij liggen

Hopelijk beginnen ze morgen niet om 8u... :

Voordeel is dat het een uur later is…

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 18:30

Zoon van overleden man,je weet wel die mijn gegevens al had doorgegeven aan hun makelaar en me zit te pushen,belde me op.

We zijn je niet vergeten hoor.De familie is bij elkaar gekomen en oom en tante die het stukje erachter willen kopen,beginnen in te zien dat het misschien niet zo'n goed idee is.
Hij was er zelf niet bij en wist niet wat er precies gezegd is.
En dan begint hij te vragen of mijn huis al te koop staat,wat ik ervoor ga vragen,...

Echt,ik ben die kerel zo beu.
Hij is ook nog eens aan het liegen tegen me,wat ik al wel vermoedde.

Mijn vader heeft die oom gesproken en ze willen het toch kopen.
Bovendien is er niks van waar dat ik voorkeur zou krijgen wanneer ik enkel het huis koop en later de wei verkocht wordt want oom zei dat die zoon het ondertussen al aan de eigenaar van de wei ernaast gevraagd heeft.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 19:32

Man die heel dicht achter me ging staan bij het betalen voor het parkeren, daarna stond hij opeens met mij in de lift. Brrrr %)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 19:54

Jongeren en vuurwerk. Was bij een k-pop event in Rotterdam waar we met een flinke groep mensen om elkaar heen stonden en dan bepalen een aantal rotmensen dat het een goed idee is om vuurwerk naar ons te gooien. Na de 2e keer was politie gebeld en ik heb het gepraat erover zoveel mogelijk genegeerd, maar je staat er dan echt niet meer ontspannen bij. De knal van het vuurwerk was namelijk zo luid dat de eerste gedachte niet vuurwerk was

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 20:29

Precies. Illegaal vuurwerk. Klote spul. Brix is alweer over de rooie. Gisteren onder het zadel aan de pies, vandaag op de spuitplaats (gestopt met les, was niet te doen met vuurwerk) ook gepiest, op het harde. Echt, hij is zooo bang. Zielig gewoon.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 20:32

Wat enorm sneu zeg… Ik ben zelf ook als de dood voor vuurwerk, de knallen dan vooral. Pff echt, ik gun iedereen zijn plezier, maar hou het gewoon bij die ene dag in het jaar.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 20:39

rien10 schreef:
Precies. Illegaal vuurwerk. Klote spul. Brix is alweer over de rooie. Gisteren onder het zadel aan de pies, vandaag op de spuitplaats (gestopt met les, was niet te doen met vuurwerk) ook gepiest, op het harde. Echt, hij is zooo bang. Zielig gewoon.

Ach ja kan me voorstellen dat het met die ongeloofelijk harde knallen van dat illegale vuurwerk echt niet te doen is als je paard er wat angstig voor is!
Het werd bij ons echt naar mensen toe gegooid, was bij de eerste keer echt paniek door hoe hard de knal was en het feit dat het centimeters van mensen af ging. Was ook eentje die iets in haar oog had gekregen van wat ik zag, maar gelukkig niet serieus. Tweede keer werd het van verder weg gegooid en kwam het iets minder dichtbij, maar wel nog steeds tussen alle mensen in. Niemand stond echt meer compleet op zn gemak, je bent dan toch echt wel bang dat er nog een keer gegooid gaat worden en dat die keer wel iemand geraakt wordt, maar gelukkig was het bij die 2x gebleven.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 20:40

Polarize schreef:
Jongeren en vuurwerk. Was bij een k-pop event in Rotterdam waar we met een flinke groep mensen om elkaar heen stonden en dan bepalen een aantal rotmensen dat het een goed idee is om vuurwerk naar ons te gooien. Na de 2e keer was politie gebeld en ik heb het gepraat erover zoveel mogelijk genegeerd, maar je staat er dan echt niet meer ontspannen bij. De knal van het vuurwerk was namelijk zo luid dat de eerste gedachte niet vuurwerk was

Wat vreselijk! Heb daar ook een hekel aan, vuurwerk is voor 31 december of 1 januari, niet voor andere dagen. En dat mensen dat ook nog eens naar je gaan gooien -:(- 8)7 :roll:
Toen ik in de ochtend terugging naar school vanaf het toenmalige gymveld (volgend jaar gaan we er pas weer gymmen) werd er ook door (laat ik maar beschaafd zeggen) jongeren met vuurwerk naar mij gegooid, en het waren geen rotjes.
Tja dat hele vuurwerk gedoe mag van mij een legimatie (als je dat zo zegt) op komen. Jongeren weten niet wat ze doen..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 20:47

ElfBeau_067 schreef:
Polarize schreef:

Wat vreselijk! Heb daar ook een hekel aan, vuurwerk is voor 31 december of 1 januari, niet voor andere dagen. En dat mensen dat ook nog eens naar je gaan gooien -:(- 8)7 :roll:
Toen ik in de ochtend terugging naar school vanaf het toenmalige gymveld (volgend jaar gaan we er pas weer gymmen) werd er ook door (laat ik maar beschaafd zeggen) jongeren met vuurwerk naar mij gegooid, en het waren geen rotjes.
Tja dat hele vuurwerk gedoe mag van mij een legimatie (als je dat zo zegt) op komen. Jongeren weten niet wat ze doen..

Vuurwerk is voor nooit. Verbieden die hap, afschaffen, klaar mee, stop met die zooi.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 20:48

Mag ook voor mij hoor, maar het handhaven he, dat is het grote probleem.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 20:56

Vuurwerk mag er van mij ook wel helemaal uit, maar ben bang dat je dan alleen maar dat zware illegale spul krijgt...
En natuurlijk wat hier de leuke traditie is, carbidschieten. Vreselijk, het mag hier niet meer binnen de bebouwde kom, vgm zelfs alleen maar op een aangewezen veld die beschikbaar is gesteld door een boer. Maarja, je houdt altijd wel die mensen erbij die wel lekker in de straat bezig gaan, of in weilanden naast paarden en andere dieren

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-23 21:03

Merlen schreef:
Zoon van overleden man,je weet wel die mijn gegevens al had doorgegeven aan hun makelaar en me zit te pushen,belde me op.

We zijn je niet vergeten hoor.De familie is bij elkaar gekomen en oom en tante die het stukje erachter willen kopen,beginnen in te zien dat het misschien niet zo'n goed idee is.
Hij was er zelf niet bij en wist niet wat er precies gezegd is.
En dan begint hij te vragen of mijn huis al te koop staat,wat ik ervoor ga vragen,...

Echt,ik ben die kerel zo beu.
Hij is ook nog eens aan het liegen tegen me,wat ik al wel vermoedde.

Mijn vader heeft die oom gesproken en ze willen het toch kopen.
Bovendien is er niks van waar dat ik voorkeur zou krijgen wanneer ik enkel het huis koop en later de wei verkocht wordt want oom zei dat die zoon het ondertussen al aan de eigenaar van de wei ernaast gevraagd heeft.

Sorry als ik intrusive ben hoor, maar wáárom zou je dit huis nog willen? Ik snap dat het je droomwoning is, maar met zulke louche partijen wil je toch geen zaken doen? God weet wat de staat van dat huis is als die lui al zo met jou en elkaar omgaan. Ik zou het persoonlijk loslaten, zeker als je jezelf zo in de schulden moet steken om het te krijgen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 21:06

Polarize schreef:
Vuurwerk mag er van mij ook wel helemaal uit, maar ben bang dat je dan alleen maar dat zware illegale spul krijgt...
En natuurlijk wat hier de leuke traditie is, carbidschieten. Vreselijk, het mag hier niet meer binnen de bebouwde kom, vgm zelfs alleen maar op een aangewezen veld die beschikbaar is gesteld door een boer. Maarja, je houdt altijd wel die mensen erbij die wel lekker in de straat bezig gaan, of in weilanden naast paarden en andere dieren

Vorig jaar is er nog iemand overleden met carbid schieten volgens mij. Maar gewoon lekker doorgaan hoor. Is traditie he?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 21:12

rien10 schreef:
Polarize schreef:

Vorig jaar is er nog iemand overleden met carbid schieten volgens mij. Maar gewoon lekker doorgaan hoor. Is traditie he?

En zolang mensen de houding "dat zal mij noooooit gebeuren" aanhouden, zal het ook nog lang een traditie blijven.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 21:35

Dat de All Blacks zo slordig spelen, mijn hemel

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 21:40

__Sannne schreef:

Ik hoop niet dat Cane rood krijgt :x

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:08

3 aften |( heb er een gel voor gekocht maar die doet vpor mijn gevoel echt niks.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:13

TheNovelist schreef:
3 aften |( heb er een gel voor gekocht maar die doet vpor mijn gevoel echt niks.

Enige wat bij mij helpt is pyralvex

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:17

black_kelpie schreef:
__Sannne schreef:

Ik hoop niet dat Cane rood krijgt :x

Helaas wel terecht, als ze dit verliezen is dat sowieso terecht want ze spelen echt niet best voor zo ver..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:23

Ja was terecht, maar ik vind het voor de wedstrijd vaak niet leuk. Er wordt ook lekker met 2 maten gemeten, Kolisi verdient net zo goed rood nu.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:27

Waaaaat een aanfluiting dit... prachtige try. Kap de actie dan gelijk bij een knock on ipv ze door laten gaan en vervolgens de try teniet te doen..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:31

Nou, hebben ze hem toch nog :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:33

black_kelpie schreef:
Nou, hebben ze hem toch nog :D

Ja, niet goed voor mijn hart dit potje :))

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:35

xPabloBokt schreef:
Sorry als ik intrusive ben hoor, maar wáárom zou je dit huis nog willen? Ik snap dat het je droomwoning is, maar met zulke louche partijen wil je toch geen zaken doen? God weet wat de staat van dat huis is als die lui al zo met jou en elkaar omgaan. Ik zou het persoonlijk loslaten, zeker als je jezelf zo in de schulden moet steken om het te krijgen.

Geen sorry hoor.Ik ben het met je eens.Dat ze maar aan iemand anders proberen te verkopen.Ik ben helemaal klaar met dit gedoe.
Ik ga de gezamenlijke woning met x verkopen en daarna zien we wel waar het schip strandt.Ga me ook echt niet liggen haasten voor iemand anders.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:44

Ben ik de enige die denkt: waar gaat dit over???