Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:23

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:30

Gister wat pakketjes opgehaald. Met het meeste heel blij en aantal items terug op Vinted. Binnem een uur alweer verkocht. Die Vero Moda jas twijfel ik sterk aan of ik het moet houden. Hij is langer dan ik dacht en ik ben niet zo lang. Als iemand hem wil, let me know. Maat M en €12,50. Ik twijfel even verder voor hij terug op Vinted zet.

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 12:31

Elisabetta Franchi is prima!
Ik denk als je dat mooi vindt je ook kan slagen bij Carolina Herrera. Heel mooi. Vaak veel kleur. Vrouwelijk. Mooie modellen. Maar valt wat klein

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 12:33

PSvanLot

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:40

Ben benieuwd naar hoe het vest er uit zit Lautje.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:43

Zonde Appeltje ik vind het een mooie jas, maar maat M pas ik helaas al een paar jaar niet meer. Ik heb al zitten zoeken naar een vergelijkbare jas in XL.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:47

Idd mooie jas! Ziet er netjes uit!

dit vest komt mijn kant op (toteme inspired)
Afbeelding

Ben benieuwd hoe die in het echt uitpakt!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:53

_lautje_ schreef:
Elisabetta Franchi is prima!
Ik denk als je dat mooi vindt je ook kan slagen bij Carolina Herrera. Heel mooi. Vaak veel kleur. Vrouwelijk. Mooie modellen. Maar valt wat klein

Bedankt, ga ik naar kijken. Raad je ook echt een maat groter aan dan normaal bij dat merk? :)

Misschien is deze blazer van RL purple collection wat voor iemand omdat het vaker hier genoemd werd; https://www.vinted.nl/dames/kleding/bla ... collection

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 12:58

Ps: hij valt zo
Afbeelding
Afbeelding
Is echt een heerlijk model voor nu met dit weer. En super super zacht.

Ik zou het wel maat groter nemen ja. Valt vooral bij de oksels heel smal gesneden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 12:59

Leuk vest!

Vraagje, ik heb nu een mooie trui gezien. Daar staat bij staat:
Heel goed: Het artikel is een paar keer gedragen of gebruikt, maar ziet er nog geweldig uit. Er kunnen een paar kleine imperfecties zijn, maar die zijn duidelijk genoemd in de beschrijving en te zien op de foto’s.

Mocht ik dan een trui krijgen die dus niet meer netjes is, sta ik dan in mijn recht te retourneren?

Gaat om deze trui.

https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... mes-maat-m

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 13:01

Ja! Want als het kleine imperfecties heeft moeten ze het alsnog wel noemen.
Een imperfectie kan bijv zijn een vrijwel onzichtbaar plekje op en mouw of plek die in gebruik niet zichtbaar is. Of bij wol een paar pilletjes. Waskan na 1 of 2x dragen.
Maar een vlek goed zichtbaar is niet meer Heel
goed.

Die vind ik er idd echt nog Heel Goed uit zien!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 13:08

Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 27-07-23 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:14

Appeltje00 schreef:
Gister wat pakketjes opgehaald. Met het meeste heel blij en aantal items terug op Vinted. Binnem een uur alweer verkocht. Die Vero Moda jas twijfel ik sterk aan of ik het moet houden. Hij is langer dan ik dacht en ik ben niet zo lang. Als iemand hem wil, let me know. Maat M en €12,50. Ik twijfel even verder voor hij terug op Vinted zet.

[ [url=m/wwU3Wc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die had ik bij favorieten! :') Ik wilde juist een lange

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:17

Ik heb een vraagje. Ik heb nu iets verkocht via DHL. Maar ik krijg nu een qr code die je kunt scannen? Als ik deze scan kom ik nergens op uit. Er staat dat je dit ook bij het afleverpunt kunt scannen en dat zij dan een label uitprinten maar volgens mij doen ze dit niet overal. Is er niet een manier waarop ik zelf een label Kan uitprinten? Ik krijg het niet voor elkaar

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:19

Naar mijn ervaring printen ze bij alle DHL punten de verzendlabel uit wanneer je alleen een QR code krijgt. Ze koppelen deze dan aan een label die ze zelf hebben.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 13:24

Ik heb gisteren een hele mooie donkerblauwe wollen trui van Tommy Hilfiger binnen gekregen, was maar 6 euro incl het verzenden. Ik hou van zulke koopjes haha.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:00

Dancyy schreef:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu iets verkocht via DHL. Maar ik krijg nu een qr code die je kunt scannen? Als ik deze scan kom ik nergens op uit. Er staat dat je dit ook bij het afleverpunt kunt scannen en dat zij dan een label uitprinten maar volgens mij doen ze dit niet overal. Is er niet een manier waarop ik zelf een label Kan uitprinten? Ik krijg het niet voor elkaar

Kan je niet zelf printen, dat doen ze op alle DHL punten :)

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:12

Appeltje00 schreef:

Zo jammer, tegelijk met dat jij dit bericht plaatste, heb ik net iets soortgelijks via Vinted gekocht. Mocht dat uiteindelijk niks zijn, dan ben ik wel geinteresseerd!

Wat zouden jullie doen met een verkoper die al 3 maanden niet meer online is geweest? Ik heb een fantastisch jasje van Benetton gevonden en een bod gedaan, maar geen reactie nog helaas.. Twijfel of ik het risico ga nemen om 'm gewoon te kopen en dan maar te zien :=

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:21

Iepke schreef:
Appeltje00 schreef:

Zo jammer, tegelijk met dat jij dit bericht plaatste, heb ik net iets soortgelijks via Vinted gekocht. Mocht dat uiteindelijk niks zijn, dan ben ik wel geinteresseerd!

Wat zouden jullie doen met een verkoper die al 3 maanden niet meer online is geweest? Ik heb een fantastisch jasje van Benetton gevonden en een bod gedaan, maar geen reactie nog helaas.. Twijfel of ik het risico ga nemen om 'm gewoon te kopen en dan maar te zien :=

Als er niks gebeurd dan krijg je gewoon je geld terug.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:49

Soms denk ik: had ik dit topic maar nooit aangeklikt |o
Ik kon mijn weg nooit ècht vinden op Vinted en dus stond de app werkeloos op mijn telefoon.

Maar nu snàp ik het! Heb al van alles gekocht in een paar dagen tijd _O-

Nieuw jackie van Goldbergh, die streep op de kraag is zonlicht (€30!)

Afbeelding

Trui van Musto (€12)

Afbeelding

Mooi shirtje van Expresso en gympies van Mexx

Afbeelding
Afbeelding

Gaastra trui voor m’n man en ook nog een mooie jeans. Oh ja, en zojuist een jumpsuit _O-
En 1 miskoop van een te groot spijkerjasje.

Ik wil graag een wollen/cashmere jas kopen, maar al die Spaanse, Italiaanse en Franse advertenties zorgen voor twijfel over de juiste maat. Is hun XL wel mijn XL?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:54

Iepke schreef:
Appeltje00 schreef:

Gewoon, berichtje sturen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 14:57

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 15:23

Ik heb door dit topic ook maar weer vinted gedownload. Ik moet hoog nodig nieuwe timberlands (schoenen) mqar kan ze niet vinden in de winkels...
Nu vindt ik het wel spannend om iets online te kopen... verder met kleding ben ik simpel, dure stofjes zijn niet handig gezien ik gewoon alles in de wasmachine druk op 40/60 graden := alleen wol doe ik netjes op een wol programma.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 15:28

@Olympia, heel herkenbaar. Ik snapte er ook niks van en het is langzaam uit de hand aan het lopen.
Ik haal sommige dingen in de auto uit de doos en stop het in mijn handtas en smokkel het zo naar de waskamer. En dan had ik het gewoon al maar heeft mijn vriend het gewoon nog nooit gezien. O:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-23 15:29