Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tucktuck schreef:Delaja zo doet iedereen het weer anders. Leuk om te lezen.
Ik heb wel een stukje stof mee gegeven om te zorgen dat het match. En ook aan mijn vader. Die loopt toch met mij naar voren en staat ook op veel foto's. Vond het wel leuk als dat ook zou passen.
jojoleinee schreef:Spannend he Hanneke, zo snel al. Voor mij voelt het ook echt alsof het morgen is. Wat naar dat je geen contact krijgt met de juwelier. Als je echt niks meer hoort misschien op zoek naar een ander? Lijkt me erg stressvol.
Ik kreeg net een nieuwe schets van onze ringen. Ik had gevraagd of ze een specifieke ring van haar schetsen nog eens gedetailleerd wilde tekenen met mijn verlovingsring erbij en ik ben heel enthousiast. Ik vond het eerst heel spannend om iets te laten maken wat ik nog niet had gezien, maar ben er nu vrij zeker van dat dit het moet gaan worden. Als ze de ring gaat maken zal ik mijn verlovingsring daar ook heen brengen, zodat ze de trouwring echt precies goed kan matchen met mijn verlovingsring.
Helemaal blij
Autumnn schreef:Wat een super vet idee Xanthippe![]()
Wat zijn trouwens jullie ervaringen met de tijden dat je locaties kan bekijken? Ik had er 1 aangeschreven maar die doet het alleen op maandag tm vrijdag tussen 9 en 5. Ik had eigenlijk verwacht dat dit ook in het weekend kon