Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Wij hebben ook eiken visgraat maar wel in een ruime pastorie van 100 jaar oud, daar vond ik het wel passen. En in Den Haag, daar hoort het toch een beetjeNormaal vind ik visgraat niet zo mooi, tenzij je een ruime maar vooral diepe kamer hebt. En zeker niet met greywash. Hongaarse punt vind ik leuk maar geen enkele goede vloerenlegger wilde dat leggen.
Lisitano schreef:Wij hebben ook eiken visgraat maar wel in een ruime pastorie van 100 jaar oud, daar vond ik het wel passen. En in Den Haag, daar hoort het toch een beetjeNormaal vind ik visgraat niet zo mooi, tenzij je een ruime maar vooral diepe kamer hebt. En zeker niet met greywash. Hongaarse punt vind ik leuk maar geen enkele goede vloerenlegger wilde dat leggen.
Menino schreef:Misschien ligt het dan daaraan. Ik kom ook uit den Haag en mijn vader wilde ook altijd visgraat.
We hebben wel een behoorlijk grote woonkamer (65 m2). Maar ik weet het gewoon niet zo goed met vloerUO: Vind laminaat bijna altijd lelijk. Planken saai. We hebben nu natuursteen, maar die geleiden geen warmte waardoor het huis altijd koud is. Gietvloer kan niet, omdat we de vloer mss ooit willen openbreken en dan zit je met je vloer van 8K. Huis is te breed voor vinyl zonder naden (en kan geen voorbeelden vinden). Betonlooklaminaat vind ook een behoorlijk cliché en ik wil koste wat het kost geen grijs of zwart.
Wat voor opties mis ik nogWant ik had visgraat ook echt alleen maar bedacht als best of worst en het past niet per se bij ons degelijke saaie jaren '80 huis.
Okay. mss moet ik deze vraag even verplaatsen naar het interieurtopic.
Iemand vroeg om een foto, maar we hebben nu een hele vloekende muur met onze meubels (viel iets anders uit dan gepland) dus ik ben niet trots genoeg op onze interieur om te laten zien
. En eerlijk gezegd ook te lui om het over te schilderen
.
MyWishMax schreef:Als jij het mooi vindt, dan leg je toch visgraat? Kan joi het schelen. Ik ben juist heel blij met mijn grijze hoekbanken ben daar in mijn omgeving weer origineel mee
Menino schreef:MyWishMax schreef:Als jij het mooi vindt, dan leg je toch visgraat? Kan joi het schelen. Ik ben juist heel blij met mijn grijze hoekbanken ben daar in mijn omgeving weer origineel mee
Maar dat is het probleemIk vind het meh. En het minste meh van alles. Kan gewoon geen vloer vinden waar ik echt enthousiast van wordt
.
Wilde altijd een zandkleurige betonvloer, maar dat is erg duur en ook onpraktisch als we toch ooit gaan isoleren.
_San87_ schreef:Lisitano schreef:Wij hebben ook eiken visgraat maar wel in een ruime pastorie van 100 jaar oud, daar vond ik het wel passen. En in Den Haag, daar hoort het toch een beetjeNormaal vind ik visgraat niet zo mooi, tenzij je een ruime maar vooral diepe kamer hebt. En zeker niet met greywash. Hongaarse punt vind ik leuk maar geen enkele goede vloerenlegger wilde dat leggen.
Waarom niet? Te moeilijk?
Lisitano schreef:_San87_ schreef:
Waarom niet? Te moeilijk?
Meerdere gaven aan dat dat toch fout gaat. Wij hebben vloerverwarming en dan heb je te maken met uitzetten en krimpen en zou zo’n punt toch kieren kunnen geven. Wel jammer want wij vonden dat wel het mooiste.
Fly_high schreef:Ah ja, zolang we het allemaal zelf mooi vinden toch
Ik vind dat standaard licht eiken / grijzig laminaat of vinyl echt ellendig lelijk(zal ook UO zijn gok ik?) maar kan me voorstellen dat iemand anders het prima ziet zitten. Objectief mooi bestaat nou eenmaal niet
![]()
Hier is de vloer iig bijna zwart, ik vind het persoonlijk prachtig maar kom niet veel mensen tegen die deze mening delen
Fly_high schreef:Ah ja, zolang we het allemaal zelf mooi vinden toch
Ik vind dat standaard licht eiken / grijzig laminaat of vinyl echt ellendig lelijk(zal ook UO zijn gok ik?) maar kan me voorstellen dat iemand anders het prima ziet zitten. Objectief mooi bestaat nou eenmaal niet
![]()
Hier is de vloer iig bijna zwart, ik vind het persoonlijk prachtig maar kom niet veel mensen tegen die deze mening delen
Avalanche schreef:Fly_high schreef:Ah ja, zolang we het allemaal zelf mooi vinden toch
![]()
Ik heb wit laminaat. Als in wit wit. Staat heel mooi als het proper is.
Helaas heb ik een hond en paarden
DuoPenotti schreef:Foto is ruk, maar dit had ik 25 jaar geleden
Groene Novilon, net een groene bank en groenen gordijnen
Maar de foto maakt alles groen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Cchanny schreef:Fly_high schreef:Ah ja, zolang we het allemaal zelf mooi vinden toch
![]()
Heb nog laminaat in de aanbieding. Wil het ook wel ruilen tegen een warmere kleur.
Het ligt op de boven en beneden verdiening.(verkoopfoto's)
[ [url=m/BbwrZm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je een foto van de vloer? Klinkt heel vet!