Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Mariett schreef:Niet echt een ex, heb hem alleen even gedate. Maar hij vroeg me na twee maanden (nadat we elkaar dus leerden kennen) ten huwelijk, telt dat ook?
In elk geval een serieuze kerel.
Daphara schreef:Ik heb een legertje katten, destijds 6 of 7 en regelmatig (3-4x per jaar nestjes met kittens die pas na 14 weken verhuizen). Ik had een ex die niets met katten heeft. Op zich geen probleem maar ja, ik fok al veel langer katten dan dat ik een relatie had en voor een niet al te serieuze relatie (zolang we niet in hetzelfde huis wonen) ga ik ook geen verandering aanbrengen in de hoeveelheid katten of nestjes.
Afijn, ik heb naast mijn vaste plekje op de bank een plantenspuit, een klein ding die tot 6 meter ver kan spuiten. Er zijn dingen die de katten niet mogen, maar sommigen “vergeten” die standaard afspraken (niet aan de TV zitten, niet op tafel en niet op het aanrecht) Ik waarschuw 1x met de naam van de overtreder en een standaard “tsssst” geluidje, maar de 2e keer krijgen ze een “tssst” en een spuit water, ze weten het donders goed en meestal is mijn hand uitsteken naar de plantenspuit al reden genoeg voor de overtreder om weer snel in gareel te springen.
Mijn ex bedacht zo ineens dat het wel handig was om de katten mee op afstand te houden. Ik was bezig met koken en opruimen en hij zat/lag op de bank en spoot elke kat nat die zelfs maar zijn kant op durfde te kijken. Toen het mij opviel dat er ineens allemaal natte katten rond liepen en wat hij aan het doen was ben ik allemachtig hellig geworden, het was de eerste keer dat we ruzie hadden.
Later na het avondeten had ik de plantenspuit naast mij op de bank verstopt, toen mijn ex zijn “ik heb er zin in” blik op zette heb ik bij zijn eerste toenadering de spuit gepakt en hem nat gespoten. Vond hij niet grappig, maar seks heeft hij niet gehad die avond, want ik hield de plantenspuit demonstratief bij me. Hij heeft daarna de plantenspuit nooit meer aangeraakt.
anjali schreef:De relatie van iemand met een huis vol dieren en iemand die dat niet ook heel leuk vindt heeft zowiezo vrijwel geen toekomst.