Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Oh, ik ben op AmberAlert geweest. Was weggelopen uit een intern revalidatie programma, iedereen dacht dat ik mezelf van het leven zou beroven terwijl ik eigenlijk gewoon een middelbaar school tentamen wat ik daar moest maken skipte. #puberteit
Op een gegeven moment was ik in een parkje aan het chillen, waar ook een leuke jongen was, toen er politie op een motor me om mijn ID kwam vragen. Vervolgens bleef hij bij mij tot er een politiebusje kwam om me mee te nemen. Vraag me nog steeds af wat er toen door het hoofd is gegaan van die leuke jongen.
Urbanus schreef:anoniem:
- Ik heb een studieschuld van een halve ton. Samen met mijn vriend hebben we meer dan 100k. En ja, we overwegen serieus om naar Panama te verhuizen zodat DUO ons niet kan vinden.
- Ik gebruik regelmatig/recreatief drugs op festivals en feestjes. Cocaïne, MDMA, pep, 2cb, truffels, GHB, bijna alles wel eens geprobeerd. Op maandagochtend zit ik weer achter mijn bureau, bij mijn zeer burgerlijke baan, en niemand weet wat ik in het weekend allemaal uitspook
- Ik vind mijn neefjes en nichtjes van 4 en 2 jaar (van mijn vriend zijn kant) niet leuk. Mocht de relatie met mijn vriend ooit uit gaan, zal ik er geen traan om laten om hen niet meer te zien. Erg he
Toevoeging op punt 2: ook mijn ouders of familie weten hier niets van. Voor hen ben ik de ideale dochter, studie afgerond, goede baan, maar ik heb een volledig "alter-ego" die ze niet kennen.
anoniem:
Ik heb een jaar lang een getrouwde man gehad als scharrel.
Ik was vrijgezel en letterlijk overal klaar mee.
Na een jaar was ik er klaar mee.
Zijn vrouw is er nooit achter gekomen.
Niet lang daarna heb ik een vaste relatie gekregen.
Aanrader?
Nee, niet als je niet over stress kan.
Jongens, ik krijg Viva vibes
Silenna schreef:Kolere zeg![]()
![]()
Onderstaande vond ik trouwens ook wel intens haha! Kan je er nu om lachen?Suliko schreef:Oh, ik ben op AmberAlert geweest. Was weggelopen uit een intern revalidatie programma, iedereen dacht dat ik mezelf van het leven zou beroven terwijl ik eigenlijk gewoon een middelbaar school tentamen wat ik daar moest maken skipte. #puberteit
Op een gegeven moment was ik in een parkje aan het chillen, waar ook een leuke jongen was, toen er politie op een motor me om mijn ID kwam vragen. Vervolgens bleef hij bij mij tot er een politiebusje kwam om me mee te nemen. Vraag me nog steeds af wat er toen door het hoofd is gegaan van die leuke jongen.