Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:01

Oh, ik ben op AmberAlert geweest. Was weggelopen uit een intern revalidatie programma, iedereen dacht dat ik mezelf van het leven zou beroven terwijl ik eigenlijk gewoon een middelbaar school tentamen wat ik daar moest maken skipte. #puberteit

Op een gegeven moment was ik in een parkje aan het chillen, waar ook een leuke jongen was, toen er politie op een motor me om mijn ID kwam vragen. Vervolgens bleef hij bij mij tot er een politiebusje kwam om me mee te nemen. Vraag me nog steeds af wat er toen door het hoofd is gegaan van die leuke jongen.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:01

fleurtjeuh schreef:
Ja meeste mensen zijn daarna ook wel moe :P
T wordt niet voor niks 'bedsport' genoemd

:') :') :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:05

fleurtjeuh schreef:

Gaan we een keer met zijn drieën (jullie twee) naar ‘Sultan’, die heeft een mega bed <<)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:07

Marocje schreef:
fleurtjeuh schreef:

Gaan we een keer met zijn drieën (jullie twee) naar ‘Sultan’, die heeft een mega bed <<)

He je hebt een andere naam!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:09

Huh nee hoor? Ja op SoS was ik idd Nightwish. Maar hier al 12 jaar Marocje.. Naar het paard in mijn profiel.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:10

Marocje schreef:
Huh nee hoor? Ja op SoS was ik idd Nightwish. Maar hier al 12 jaar Marocje.. Naar het paard in mijn profiel.

Ik denk dat fleur nog steeds een beetje moe is :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:12

Marocje schreef:

In mijn hoofd heette je hier ook Nightwish :P

Ik ben wel moe maar niet door een leuke date :P

hagelslag

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:17

Ik heb net heel veel geld uitgegeven -O-
Oke t grootste gedeelte was voor de vaste lasten....
Maar eigenlijk wou ik de vaste lasten niet betalen maar gewoon allemaal leuke dingen ervoor kopen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 16:57

anoniem:

- Ik heb een studieschuld van een halve ton. Samen met mijn vriend hebben we meer dan 100k. En ja, we overwegen serieus om naar Panama te verhuizen zodat DUO ons niet kan vinden.
- Ik gebruik regelmatig/recreatief drugs op festivals en feestjes. Cocaïne, MDMA, pep, 2cb, truffels, GHB, bijna alles wel eens geprobeerd. Op maandagochtend zit ik weer achter mijn bureau, bij mijn zeer burgerlijke baan, en niemand weet wat ik in het weekend allemaal uitspook 
- Ik vind mijn neefjes en nichtjes van 4 en 2 jaar (van mijn vriend zijn kant) niet leuk. Mocht de relatie met mijn vriend ooit uit gaan, zal ik er geen traan om laten om hen niet meer te zien. Erg he

Toevoeging op punt 2: ook mijn ouders of familie weten hier niets van. Voor hen ben ik de ideale dochter, studie afgerond, goede baan, maar ik heb een volledig "alter-ego" die ze niet kennen.

anoniem:

Ik heb een jaar lang een getrouwde man gehad als scharrel.
Ik was vrijgezel en letterlijk overal klaar mee.
Na een jaar was ik er klaar mee.
Zijn vrouw is er nooit achter gekomen.
Niet lang daarna heb ik een vaste relatie gekregen.

Aanrader?
Nee, niet als je niet over stress kan.

Jongens, ik krijg Viva vibes _O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:58

Dit topic maakt me zo blij.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:59

Zijn de eerste drie van dezelfde inzender?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 16:59

Ik word zo blij van dit topic :D
Love it!
Ik zou je overwegen om je te nomineren als kandidaat voor een bloemetje van bokt, maar gezien sommige berichten in dit topic denk ik dat ze dat niet gaan doen.
Maar je zorgt voor heel veel blijhei dhier in ieder geval!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:01

Dit is Viva Forum meets BNN-VARA.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:03

Hahahaha, dàt zijn de echte confessions! Vooral die studieschuld en willen ‘verdwijnen’ }>

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:06

Kolere zeg :') _O-

Onderstaande vond ik trouwens ook wel intens haha! Kan je er nu om lachen?

Suliko schreef:
Oh, ik ben op AmberAlert geweest. Was weggelopen uit een intern revalidatie programma, iedereen dacht dat ik mezelf van het leven zou beroven terwijl ik eigenlijk gewoon een middelbaar school tentamen wat ik daar moest maken skipte. #puberteit

Op een gegeven moment was ik in een parkje aan het chillen, waar ook een leuke jongen was, toen er politie op een motor me om mijn ID kwam vragen. Vervolgens bleef hij bij mij tot er een politiebusje kwam om me mee te nemen. Vraag me nog steeds af wat er toen door het hoofd is gegaan van die leuke jongen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:08

Ik heb gister een tablet gekocht, klein deel van mijn verjaardagsgeld en de rest zo neer gelegd.
Ik had mij voorgenomen nog even te sparen, maar mijn man bleef bashen dat hij het een onzin uitgave vond en belachelijk en blablabla en omdat ik recalcitrant wordt als iemand denkt mij iets te kunnen "verbieden" of "semi" te verbieden, of het hele idee af te keuren...
En ik mijn eigen geld verdien... Heb ik hem gister maar gewoon besteld en een lange neus gemaakt naar mijn man :') _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:09

Urbanus schreef:
anoniem:

- Ik heb een studieschuld van een halve ton. Samen met mijn vriend hebben we meer dan 100k. En ja, we overwegen serieus om naar Panama te verhuizen zodat DUO ons niet kan vinden.
- Ik gebruik regelmatig/recreatief drugs op festivals en feestjes. Cocaïne, MDMA, pep, 2cb, truffels, GHB, bijna alles wel eens geprobeerd. Op maandagochtend zit ik weer achter mijn bureau, bij mijn zeer burgerlijke baan, en niemand weet wat ik in het weekend allemaal uitspook 
- Ik vind mijn neefjes en nichtjes van 4 en 2 jaar (van mijn vriend zijn kant) niet leuk. Mocht de relatie met mijn vriend ooit uit gaan, zal ik er geen traan om laten om hen niet meer te zien. Erg he

Toevoeging op punt 2: ook mijn ouders of familie weten hier niets van. Voor hen ben ik de ideale dochter, studie afgerond, goede baan, maar ik heb een volledig "alter-ego" die ze niet kennen.

anoniem:

Ik heb een jaar lang een getrouwde man gehad als scharrel.
Ik was vrijgezel en letterlijk overal klaar mee.
Na een jaar was ik er klaar mee.
Zijn vrouw is er nooit achter gekomen.
Niet lang daarna heb ik een vaste relatie gekregen.

Aanrader?
Nee, niet als je niet over stress kan.

Jongens, ik krijg Viva vibes _O-

Oh mijn god, Urbanus, ik voel zoveel liefde voor jou sinds ik dit topic ontdekt heb :') _O-

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:12

Heerlijk topic. <3 <3 <3 <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 17:13

Best wel poedersuiker omdat je me al heel lang kent ;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:17

Urbanus schreef:
Best wel poedersuiker omdat je me al heel lang kent ;(

Ah daar voor voelde ik ook al liefde voor je :j <3
Maar nu nog veel meer :))

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:23

Silenna schreef:
Kolere zeg :') _O-

Onderstaande vond ik trouwens ook wel intens haha! Kan je er nu om lachen?

Suliko schreef:

Ja, ik kan er nu wel om lachen. Vooral ook omdat ik met 2 politiemannen aan mijn zijde het revalidatiecentrum in werd gebracht waar 90% van de patiënten bestaan uit 60 plussers die erg geschrokken keken (ik zat op een chronische pijnafdeling voor jongeren).
Wat wel minder grappig was is dat het personeel daar echt compleet in paniek was en ervan overtuigd waren dat ik zelfmoord ging plegen en zij op een gegeven moment ook mijn moeder bezorgd hebben gemaakt. Terwijl mijn moeder dit gedrag kende, ontwijken van stress door weg te lopen, niets te laten weten en na een paar uur weer terugkwam. Dus zij zei dat ook, maar de paniek was te hoog en op een gegeven moment begon zij ook die paniek te voelen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:40

Ik wacht met smart op een emigratietopic naar Panama nu :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:44

Oh, ik wil mee naar Panama. Heb ook een mega schuld en mn ouders weten wel dat ik schuld heb, maar weten niet hoeveel :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:45

:')

Viva meets BNN meets Breakout

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 17:46

Foaly schreef:
Oh, ik wil mee naar Panama. Heb ook een mega schuld en mn ouders weten wel dat ik schuld heb, maar weten niet hoeveel :=

Hier ook €60.000 %) Op een bepaald moment is het zo'n onwerkelijk bedrag dat het er ook niet meer toe doet, betaal je toch nooit terug...