Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Kan je hem niet in open stand vastzetten/met stenen klemleggen? Het is verre van ideaal, maar soms gaat dat het beste.
Sabri schreef:Hoor net dat de eerste dode te betreuren is onder een boom..dacht Amsterdam
MyWishMax schreef:Mijn poort deur waait steeds open en gaat dan klapperen. Alle stenen die ik ertegenaan gelegd had worden gewoon weggeduwd. Durf hem niet zo te laten klapperen, maar weet niet zo goed wat ik moet doen
Suzanne F. schreef:Ach jeetje. Waarom zou zo iemand dan ook op straat gelopen hebben? Wat erg.
Hier gaat het ook flink tekeer nu. Mijn bankje is al verschoven maar staat als het goed is klem nu.Celebi schreef:Ons rieten dak is ook aan de wandel aan het gaan.
Oh nee…
Telpeva schreef:MyWishMax schreef:Mijn poort deur waait steeds open en gaat dan klapperen. Alle stenen die ik ertegenaan gelegd had worden gewoon weggeduwd. Durf hem niet zo te laten klapperen, maar weet niet zo goed wat ik moet doen
Misschien ergens aan vast maken met spanbanden als je die in huis hebt? Tie wraps? Pas je wel op dat je hem niet met volle kracht tegen je aan krijgt![]()
die wind is heel sterk
-
Ik had vanochtend een tuinset, it's resting in pieces now
Lotus83 schreef:Hier de hele schutting nu kapot gewaaid, daar is niets meer aan te redden.
Stoelen vlogen door de tuin terwijl ik dacht dat ik het goed had weg gezet..