Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:justdiesel schreef:Ik heb altijd een hekel aan kinderen gehad en altijd geroepen nooit geen kinderen te willen.
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik er toch 3.
En ja soms is het mooi maar meestal niet.
Ik had bij mijn standpunt moeten blijven om niet aan kinderen te beginnen![]()
Inmiddels zijn het al pubers, vandaag in de winkel zo'n klein mormel dat tegen de caissière zat te zeuren om een snoepje, ik zei tegen de jongste van mij dat als zij vroeger zo zeurde ze een pets kreeg.
Bah wat zijn kinderen toch irritant.
Mooi om je mening te horen, rust ook best vaak een taboe op.
Als je zegt dat je het eigenlijk anders zou doen als je het opnieuw mocht doen betekend niet dat je niet van je kinderen houdt oid.
Maar het lijkt echt vaak not done om zoiets te zeggen
In ieder geval welkom
Mars schreef:Mijn man en ik fantaseren weleens over een kindvrije kinderboerderij na ons pensioenBeestjes aaien, koe melken, kipjes voeren etc maar alleen voor rustige aardige volwassenen. Vrees dat ons parkje snel failliet zou gaan.
Of beklad door woeste moekes want ‘mE kInD wIl OoK dIeRtJeS KiJke’
Mars schreef:Mijn man en ik fantaseren weleens over een kindvrije kinderboerderij na ons pensioenBeestjes aaien, koe melken, kipjes voeren etc maar alleen voor rustige aardige volwassenen. Vrees dat ons parkje snel failliet zou gaan.
Of beklad door woeste moekes want ‘mE kInD wIl OoK dIeRtJeS KiJke’
c_alsemgeest schreef:We hebben ook een groepje van een plaatselijk verzorgingstehuis die komen knuffelen en aaien, maar die hebben dit jaren geleden netjes gevraagd of dat mocht. En weten dus ook een beetje welke paarden wel etc. 1 vrouw in een hele grote rolstoel met allerlei toeters en bellen en haar begeleider waren altijd fan van Jam. Want hij was ongeveel de enige die niet onder de indruk was van dat stalen gevaarte die herrie maakte.
In tegendeel... het was prachtig![]()
en terwijl hij bezig was het gevaarte te proberen te demonteren was de vrouw altijd lief op zijn hoofd aan het kriebelen. Hele fijne ruil. Dat ging prima (en de rolstoel was gelukkig stevig
)
Mars schreef:En een kotervrij pannekoekenhuis… hetnis me altijd een raadsel geweest waarom dat soort plekken een vrijbrief zijn om koters te laten rennen en gillen.
Ik hou ook echt van pannekoekenmaar het rennen/krijsen en gejank van het kruisgespuis doet mijn eetlust wel vergaan.
littleroosie schreef:Op mn werk (tattooshop) hebben we een sticker op de deur dat kinderen onder de 12 jaar niet naar binnen mogen. De shop is van binnen roze met heel veel my little ponies, hoe vaak wij ook moeten aanhoren dat het zoooo jammer is dat hun dochter niet mee kan naar binnen. Uhhh nee dat is niet jammer, we moeten hier geen kinderen de shop, opzouten.
Wij hebben de paarden aan huis en wonen in het dorp. Zo vaak meisjes aan de deur die de paarden willen aaien, van mij mag dat nooit. Laatst hadden ze geluk dat mn vriend open deed en van hem mocht het wel. Daarna stonden ze nog 2x aan de deur of ze ook mochten poetsen, nee. Of ze ook mogen wandelen in het dorp, ja joh pak de 3 jarige hengst maar van 1.75 groot, veel plezier. K*t kinderen.
Mo_86 schreef:Over unicorntaart gesproken: die kun je prima voor jezelf bestellen voor je 35e verjaardag. Hoef je m niet te delen ook nog. Nou ja, in ieder geval niet met een krijsende Vlinder