Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Verschrikkelijk. Wat is dat toch met dat steken. Zo een jong leven weg.
Mocht er een mes van huis zijn meegenomen mag het voor mij voortaan moord met voorbedachte rade zijn. Normale mensen nemen geen mes mee.
https://www.ed.nl/buitenland/zieke-jair ... ~a088cd4f/
Jongen ziek en al zeker een maand dood op bed.
Vader riep geesten op.
Wat een mafklappers daar zeg
Mkango schreef:Juut schreef:In wezen geldt dat voor de VS net zo goed. Nu is Europa een bondgenoot van de Amerikanen, dus wij hebben er weinig van te vrezen, maar Russen zullen over de Amerikaanse president hetzelfde zeggen als wij over Poetin: onbegrijpelijk hoe één iemand zeggenschap kan hebben over kernwapens. Met name op het noordelijk halfrond is de geopolitieke situatie een verplaswedstrijd tussen met name de VS en Rusland, met China als goede derde speler en de inzet is de burgers van de landen die zich aan één van de "hoofdrolspelers" gelieerd hebben. En eerlijk is eerlijk, wij krijgen net zo goed antirussische propaganda gevoerd als de Russen antiwesterse propaganda gevoerd krijgen - de VS hebben immers ook genoeg oorlogen op hun naam staan, alleen niet op Europees grondgebied.Heftig, Leandra...
Ik vind het heel eng hoeveel invloed Poetin heeft, en het feit dat hij eind zeggenschap heeft over kernwapens. Tjernobyl is nu in russische handen, wat als hij opdracht geeft om daar mee te knoeien? We worden met de hele eu in een stom russisch toneelstukje gedrukt, waar er geen winst te behalen valt....we laten het met zn allen gebeuren dat oekraïne (en andere landen) wordt ingenomen, of we krijgen een hop gedreig met kernwapens.
Pff...ik ga nog maar weer even Doe Maar draaien, Als de bom valt.
Ik moest er toevallig aan denken hoe ziek het eigenlijk is dat "we" Amerika beschouwen als 'the greatest country in the world,' en dat dat eigenlijk alleen maar betekent: zwaar gemilitariseerd en oorlogszuchtig. Kijk je naar andere aspecten van wat de VS de VS maken, is het eigenlijk maar een treurig land.
sevke schreef:xSCWx schreef:Het is een liedje van Sting genaamd Russians. Wat is hier luguber aan sevke?
dat het opnieuw zo brandend actueel is. Ik vind het idee luguber dat één gek in staat is om de hele wereld in de vernieling te storten...
Shenavallie schreef:Weer on-topic: Afschuwelijk dat er nog steeds in Nederland varkens levend gekookt worden. Hoe ziek ben je dan in je hoofd om dat als medewerker te doen. Het zal je partner zijn...