[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 10:54

Ik snap niet waarom ze niks zeiden toen die overleden was, waarom zou je jouw eigen zoon zien rotten in bed???

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:14

DuoPenotti schreef:
Verschrikkelijk. Wat is dat toch met dat steken. Zo een jong leven weg.
Mocht er een mes van huis zijn meegenomen mag het voor mij voortaan moord met voorbedachte rade zijn. Normale mensen nemen geen mes mee.

https://www.ed.nl/buitenland/zieke-jair ... ~a088cd4f/
Jongen ziek en al zeker een maand dood op bed.
Vader riep geesten op.
Wat een mafklappers daar zeg |(

Heel bizar deze. En ik vraag me af waar de jongen aan is overleden en of hij nog wel gered kon worden als hij op tijd medische hulp had gekregen. Een huis met meerdere gezinnen (uit één familie begrijp ik) en streng godsdienstig. Klinkt bijna als een sekte... Heel triest dit. De moeder kon geen contact meer krijgen met haar 3 kinderen en die trok dus aan de bel. Dan hoor je dat één van je zoons is overleden. Vreselijk. ;(

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:14

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:16

Ja niet te bevatten.
Dat dacht ik ook meteen, wat als ze naar de dokter waren geweest de eerste dagen?

Sekte is misschien nog wel een goed woord.
Beetje Ruinerwold ouder.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:23

sevke schreef:
Ik vind dit op dit moment bijzonder luguber...

https://youtu.be/wHylQRVN2Qs

Een omschrijving bij een link zou fijn zijn, vooral in geval van beeldmateriaal :D om te voorkomen dat je iets gelijk in beeld krijgt zonder voorbereiding.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:15

Afbeelding

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:16

Ik snap niet precies waarom het luguber is? :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:25

sevke schreef:
[ [url=m/JjggOz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is toch ook geen omschrijving? :? Hoe moeilijk kan het zijn...

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 12:51

Volgens mij kost het meer moeite om een plaatje te uploaden dan gewoon iets te typen (in ieder geval op mobiel...). Dit soort clickbaiting vaguebooking vind ik echt zó irritant altijd 8)7 Hetzelfde als wanneer mensen op social media echt alleen maar dit posten: 'Ik ben het echt zo zat nu!' en dan vervolgens niks. Houd dan gewoon je mond _-:(

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:34

@VuurVleugels, dat heb ik dus precies ook. Wat verschrikkelijk met die knul zeg. Hij had misschien gewoon beter kunnen worden :n

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:53

Wat sneu voor die jongen en zijn moeder en broers. Extreme gelovigheid vind ik heel eng

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 14:42

rensju schreef:
Wat sneu voor die jongen en zijn moeder en broers. Extreme gelovigheid vind ik heel eng

Is het ook, en niet door het geloof maar meer in hoe ver ze kunnen gaan om hun geloof te eren.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:27

sevke schreef:
[ [url=m/JjggOz.jpg]Afbeelding[/url] ]

?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:55

Het is een liedje van Sting genaamd Russians. Wat is hier luguber aan sevke?
sevke schreef:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:57

Mkango schreef:
Juut schreef:
Heftig, Leandra...

Ik vind het heel eng hoeveel invloed Poetin heeft, en het feit dat hij eind zeggenschap heeft over kernwapens. Tjernobyl is nu in russische handen, wat als hij opdracht geeft om daar mee te knoeien? We worden met de hele eu in een stom russisch toneelstukje gedrukt, waar er geen winst te behalen valt....we laten het met zn allen gebeuren dat oekraïne (en andere landen) wordt ingenomen, of we krijgen een hop gedreig met kernwapens.
Pff...ik ga nog maar weer even Doe Maar draaien, Als de bom valt. }:0
In wezen geldt dat voor de VS net zo goed. Nu is Europa een bondgenoot van de Amerikanen, dus wij hebben er weinig van te vrezen, maar Russen zullen over de Amerikaanse president hetzelfde zeggen als wij over Poetin: onbegrijpelijk hoe één iemand zeggenschap kan hebben over kernwapens. Met name op het noordelijk halfrond is de geopolitieke situatie een verplaswedstrijd tussen met name de VS en Rusland, met China als goede derde speler en de inzet is de burgers van de landen die zich aan één van de "hoofdrolspelers" gelieerd hebben. En eerlijk is eerlijk, wij krijgen net zo goed antirussische propaganda gevoerd als de Russen antiwesterse propaganda gevoerd krijgen - de VS hebben immers ook genoeg oorlogen op hun naam staan, alleen niet op Europees grondgebied.

Ik moest er toevallig aan denken hoe ziek het eigenlijk is dat "we" Amerika beschouwen als 'the greatest country in the world,' en dat dat eigenlijk alleen maar betekent: zwaar gemilitariseerd en oorlogszuchtig. Kijk je naar andere aspecten van wat de VS de VS maken, is het eigenlijk maar een treurig land. :=

Denk dat de gemiddelde, nuchtere Nederlander dat echt niet zo ziet. De enigen die dat denken zijn de Amerikanen zelf.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 16:59

Weer on-topic: Afschuwelijk dat er nog steeds in Nederland varkens levend gekookt worden. Hoe ziek ben je dan in je hoofd om dat als medewerker te doen. Het zal je partner zijn...

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 17:22

xSCWx schreef:
sevke schreef:

dat het opnieuw zo brandend actueel is. Ik vind het idee luguber dat één gek in staat is om de hele wereld in de vernieling te storten...

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 17:31

sevke schreef:
xSCWx schreef:

dat het opnieuw zo brandend actueel is. Ik vind het idee luguber dat één gek in staat is om de hele wereld in de vernieling te storten...

Zoals eerder aangegeven: is het een idee om Oekraïne in het Oekraïne topic te houden? Als dat niet gebeurd wil grote wereldproblematiek dit soort topics nog wel eens overwoekeren, en dat is niet de bedoeling.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 17:35

Shenavallie schreef:
Weer on-topic: Afschuwelijk dat er nog steeds in Nederland varkens levend gekookt worden. Hoe ziek ben je dan in je hoofd om dat als medewerker te doen. Het zal je partner zijn...

Ik vind dit echt echt echt heel erg. Varkens zijn hartstikke intelligente wezens (niet dat alles wat dom is dan wel maar levend gekookt mag worden). Maar maakt het gewoon nog erger.
Arme varkentjes :(
Ik eet dus ook echt geen vlees meer, ik vind het sowieso allemaal treurig. Je eet ook helemaal niet kip, je eet kuikentje.. zelfs met beter leven 3 sterren zijn de kuikentjes tussen de 81 en 87 dagen oud. Nog geen 3 maanden. Dan kijk ik naar mijn puppie, die kreeg ik met 2 maanden. Dan een maand houden en dan opeten. Brrrrr, daar moet je toch niet aan denken? Maximaal 11 kippen op 1 vierkante meter. Dan kunnen ze toch nog steeds geen 3 passen zetten zonder tegen een andere kip aan te lopen?

Sorry, voor de overdaad aan “vlees eten is sneu”, maar ik vind het steeds verdrietiger worden allemaal…

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 17:40

OK, weer ontopic dan:
Dit vind ik ook bijzonder luguber.
https://www.youtube.com/watch?v=wit8i8MFeIM
Het gaat over het Amityville huis, waar iemand zijn hele familie uitgemoord heeft. Het huis is nog een aantal keren doorverkocht, en blijkbaar houdt niemand het er vol...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 18:02

Ah raar maar waar!
Je kan in het conjuring?? huis slapen trouwens volgens mij zit daar een namaak pop van Annabel (de echte pop dan, niet de film pop)

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 18:32

Wat ook luguber kan zijn: slaapwandelen. Een vriendin van mij liep wel eens midden in de nacht rond en de eerste keer had ik niet door dat ze gewoon nog sliep. Echt griezelig hoe ze dwars door me heen keek.

Om even te lachen, deze vrouw heeft allemaal shorts op YouTube van haar slaapwandelingen. Ik ging echt helemaal stuk erom, maar die lege blik van haar, brrr :') :
https://youtube.com/shorts/jtisoYteV1M

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 18:37

fotolijstje schreef:
Ah raar maar waar!
Je kan in het conjuring?? huis slapen trouwens volgens mij zit daar een namaak pop van Annabel (de echte pop dan, niet de film pop)

ja, maar dat is niet het Amityville huis. Ik dacht dat ze dat ondertussen hebben afgebroken...

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 19:50

Laatst bijgewerkt door noviceh op 01-03-22 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 19:56

Wij hadden hier in Monster ook zo'n huis, een aantal bijzondere zelfmoorden in de jaren en ook veel gezinnen die er uit zijn gevlucht. Ook een gezin die al ervaring had met "spookhuizen". :')
Krakers en junkies hielden het er ook niet lang vol.
De waarnemingen bestonden vaak uit een hele ongezellige oude vrouw en het geluid van doortrekkende wc's op plekken waar geen wc's meer waren.
Nog een soort ghost hunter aflevering geweest daar binnen... maar uiteindelijk heeft de gemeente besloten het huis af te breken en hebben nu een perkje op de plek gebouwd, geen huis meer.

Waren ook veel foto's waar wat op te zien zou zijn.
https://images.app.goo.gl/WBewG8jMYNUkWbbJA