Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 14:58

Dat die poedersuiker word niet opslaat op mijn eigen bestanden maar op onedrive en ik weet niet hoe ik het ongedaan maak. Echt ik word zo gek van dat soort dingen. En ik moet nog zoveel doen voor school -:(-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:10

fotolijstje schreef:
Autorijlessen zijn duur 8)7 gelukkig heb ik hele lieve ouders en buren waarvan ik de auto mag lenen om wat meer te oefenen.

Waar ga je dan oefenen?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:13

Britta31 schreef:
fotolijstje schreef:
Autorijlessen zijn duur 8)7 gelukkig heb ik hele lieve ouders en buren waarvan ik de auto mag lenen om wat meer te oefenen.

Waar ga je dan oefenen?

Eigen terrein :) en dan vooral met schakelen

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:33

Er zijn bijna geen goede fokkers van Chinese dwerghamsters en net nu komt er 1 vrij door annulering en ik heb een bak leeg.

Maar als ik ga verhuizen heb ik natuurlijk geen idee of daar ook plek is voor 2 hamsters. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:47

MarlindeRooz schreef:
Er zijn bijna geen goede fokkers van Chinese dwerghamsters en net nu komt er 1 vrij door annulering en ik heb een bak leeg.

Maar als ik ga verhuizen heb ik natuurlijk geen idee of daar ook plek is voor 2 hamsters. :=

Dat los je dan ook wel weer op! *\o/*

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:49

Net wat ingeslagen bij Rituals, is nog steeds sale. Hadden ze mijn favoriete deo toegevoegd dus ik een aantal in mijn mandje gedaan: uitverkocht… -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 16:08

Dat mn kat me ondertussen haat om het feit dat ik z’n oog 4x per dag moet druppelen en pijnstillers moet geven

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 16:32

Sta ik al 5-10 min in de rij bij de kassa, ook een rij achter mij. Nog 2 mensen met volle kar voor mij en ik heb een mandje. Komt een man met 3 producten of die even voor kan. Ben normaal echt niet de beroerdste maar dit ging tegen mijn principes in. Staan nog genoeg mensen achter mij die ook al lang wachten, ik heb ook niet veel en dan maar verwachten dat je niet in de rij hoeft aan te sluiten omdat je een paar dingetjes hebt…

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 16:47

Dat mbo en hoger onderwijs dicht blijft, maar ja dat wordt sowieso tot 14 januari online les

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 16:48

Weerrrr kapotte laars. Zucht.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 16:55

Helemaal pijnlijke spieren rondom buik/ rug door dat hoesten. Rot Corona en inderdaad vanochtend positief getest. Fantastisch

Identity

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:12

Even mijn frustratie delen:
Dat ik weer niet naar mijn opleiding mag na de vakantie. -:(-
Waarom bestaan studenten niet volgens dit kabinet? Ze doen het onderwijs dicht, een basisrecht waar ik me verdorie nog voor in de schulden steek ook.

Ik ben vorig jaar gestopt omdat ik 0.0 motivatie meer had door online les en nu gebeurd het gewoon weer, terwijl ik nu juist weer begon te genieten van studeren.

Klaar met dit kabinet, met Corona, met alles pfffftt |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:54

Sinds 1 januari is het afval ophaal systeem vernieuwd. Dit is de eerste dag dat het in werking gaat. Nog niemand gezien. Papier en karton is ondertussen helemaal doorweekt :\

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:57

aan de werkgever van mijn vriend.

In november al verlof gevraagd voor januari, werd toen goedgekeurd

Nu.... Vier werkdagen van te voren krijgt mijn vriend te horen dat zijn verlof dus is afgewezen, met als reden dat er collega's ziek zijn.

Eventueel ter compensatie een halve dag werken is ook niet mogelijk.
Laatst bijgewerkt door silvericathy op 03-01-22 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 17:57

Identity schreef:
Klaar met dit kabinet, met Corona, met alles pfffftt |(

Dit kabinet is nog geen week bezig.

Maar snap dat je baalt :(:) Ik wil ook weer graag naar mijn werk. Want hoewel ik er inmiddels een jaar werk heb ik 80% van de tijd thuis moeten werken en ken ik nog heel veel collega's niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:00

Ja het is dat ik als een soort van gierigaard leef en als een gek spaar zodat ik straks geld heb om te verhuizen. Anders had ik allang in een zonnig land gezeten zonder lockdown. :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:00

Vorig jaar braaf gebeld om mijn FNRS zooi op te zeggen. Het zou geregeld zijn. NIET DUS. Ik krijg net mijn factuur van de automatische verlenging. Het enige wat ze kunnen betekenen is dat ik maar €12,75 hoef te betalen in plaats van €26,25. WAAROM MOET IK BETALEN OMDAT NIEMAND NAAR ME LUISTERT

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:08

[***] schreef:
Vorig jaar braaf gebeld om mijn FNRS zooi op te zeggen. Het zou geregeld zijn. NIET DUS. Ik krijg net mijn factuur van de automatische verlenging. Het enige wat ze kunnen betekenen is dat ik maar €12,75 hoef te betalen in plaats van €26,25. WAAROM MOET IK BETALEN OMDAT NIEMAND NAAR ME LUISTERT

Dat soort dingen moet je altijd schriftelijk bevestigen. Dan kun je daarop terugvallen. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, maar omdat ik kon laten zien dat het hun fout was, hoefde ik niet te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:12

_San87_ schreef:
[***] schreef:

Dat soort dingen moet je altijd schriftelijk bevestigen. Dan kun je daarop terugvallen. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, maar omdat ik kon laten zien dat het hun fout was, hoefde ik niet te betalen.

Ja dat doe ik meestal ook. Maar ze zeiden dat het geregeld was en ik geloofde het. Ik heb ook gemist dat ik geen bevestiging heb ontvangen want ik had wel wat anders aan mijn hoofd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:24

Ik zet mijn koptelefoon af en kan genieten van het heerlijke gebonk van de buren. <3

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 18:27

silvericathy schreef:
aan de werkgever van mijn vriend.

In november al verlof gevraagd voor januari, werd toen goedgekeurd

Nu.... Vier werkdagen van te voren krijgt mijn vriend te horen dat zijn verlof dus is afgewezen, met als reden dat er collega's ziek zijn.

Eventueel ter compensatie een halve dag werken is ook niet mogelijk.

Wat zijn de regels daar? Waarschijnlijk proberen ze het gewoon want eenmaal goedgekeurd kan een werkgever niet echt meer terug zonder goede reden en tegemoetkoming.
Mijn vriend vraagt letterlijk alles aan mij mbt vrij vragen etc, en we hebben daardoor zn werkgever al meermaals op hun vingers kunnen tikken. Tegenwoordig hoeft tie maar tegenreactie te geven, en is hun antwoord al: "Ja we konden het proberen natuurlijk. Andere chauffeurs zijn misschien minder op de hoogte van de regels". Kortom, ze doen precies wat ze willen omdat het grof niet eens weet wat wel of niet mag.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:28

Al 3x te horen gekregen dat ik te jong ben voor een hernia.

No oliebol, de mri beelden liegen er niet om

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:35

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Ja dat doe ik meestal ook. Maar ze zeiden dat het geregeld was en ik geloofde het. Ik heb ook gemist dat ik geen bevestiging heb ontvangen want ik had wel wat anders aan mijn hoofd met de rechtzaak en een afgekeurde assistentiehond en een opleiding die meer van me vroeg dan ik op dat moment kon.
Ik moet meer vertrouwen in mensen krijgen maar niemand doet wat ze beloven -:(-

Ik bedoel niet te zeggen dat t je eigen schuld is, ik snap dat je ze gelooft.

En wat vertrouwen betreft... Klote dat t altijd beschaamd wordt ;(.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:36

hagelslag schreef:

Heb je gevraagd of er een medisch wonder bonus voor je in zit?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 19:38

_San87_ schreef:
hagelslag schreef:

Heb je gevraagd of er een medisch wonder bonus voor je in zit?

Oehhh die is goed, en dan een sarcastische blik erbij ~~}> whoppaaa