Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Vorig jaar braaf gebeld om mijn FNRS zooi op te zeggen. Het zou geregeld zijn. NIET DUS. Ik krijg net mijn factuur van de automatische verlenging. Het enige wat ze kunnen betekenen is dat ik maar €12,75 hoef te betalen in plaats van €26,25. WAAROM MOET IK BETALEN OMDAT NIEMAND NAAR ME LUISTERT
_San87_ schreef:[***] schreef:Vorig jaar braaf gebeld om mijn FNRS zooi op te zeggen. Het zou geregeld zijn. NIET DUS. Ik krijg net mijn factuur van de automatische verlenging. Het enige wat ze kunnen betekenen is dat ik maar €12,75 hoef te betalen in plaats van €26,25. WAAROM MOET IK BETALEN OMDAT NIEMAND NAAR ME LUISTERT
Dat soort dingen moet je altijd schriftelijk bevestigen. Dan kun je daarop terugvallen. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, maar omdat ik kon laten zien dat het hun fout was, hoefde ik niet te betalen.
silvericathy schreef:aan de werkgever van mijn vriend.
In november al verlof gevraagd voor januari, werd toen goedgekeurd
Nu.... Vier werkdagen van te voren krijgt mijn vriend te horen dat zijn verlof dus is afgewezen, met als reden dat er collega's ziek zijn.
Eventueel ter compensatie een halve dag werken is ook niet mogelijk.
[***] schreef:_San87_ schreef:
Dat soort dingen moet je altijd schriftelijk bevestigen. Dan kun je daarop terugvallen. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad, maar omdat ik kon laten zien dat het hun fout was, hoefde ik niet te betalen.
Ja dat doe ik meestal ook. Maar ze zeiden dat het geregeld was en ik geloofde het. Ik heb ook gemist dat ik geen bevestiging heb ontvangen want ik had wel wat anders aan mijn hoofd met de rechtzaak en een afgekeurde assistentiehond en een opleiding die meer van me vroeg dan ik op dat moment kon.
Ik moet meer vertrouwen in mensen krijgen maar niemand doet wat ze beloven