WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 14:01

Ik zit daar ook echt niet op te wachten, ik ben intens betrokken bij mijn kind. Niet bij de schoolplein ouders.
Daar heb ik geen tijd voor, nog belangrijker; totaal geen behoefte aan.
Dus de zaken die rechtstreeks om mijn kind draaien pak ik op, maar knutselen op school, met andere ouder (hartstikke gezellig! :n ) sla ik over.
ik zorg er wel voor dat mijn kind een surprise maakt, en een leuk kado geeft.

Verder; geen stomme kado's meer gehad :)
oh jawel. 1 x een heel lelijke en veel te grote ring met zn grote mineralen steen erop...
Ding ligt veilig in de kast... :)

Ailill

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 14:06

Mag het hier weer on topic :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 14:08

Ailill schreef:
Mag het hier weer on topic :)

Ja, sorry voor de offtopic afdwaling :o

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 14:10

Soortvan ontopic: Ik was altijd de sjaak wanneer het op surprises aankwam. Meerdere keren echt iets lelijks gehad met rommel als cadeautje, maar die in groep 6 overtrof alles. Iemand had mijn cadeautje in een taart van cement gebakken (haar vader zat in de constructie). Erbij werden een hamer en bijtel geleverd. Ik ben anderhalf uur bezig geweest. :') Cadeautje was overigens niet veel soeps en iets wat ik totaal niet leuk vond.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 20:20

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-21 22:01

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 10:55

Ik bedenk me net.

Toen ik 13 was kreeg ik een paardentrailer :D Dolgelukkig was ik, want ik dacht dat het in hield dat ik niet meer altijd stapvoets een half uur naar de manege moest rijden (snelweg viaduct oversteken te paard is niet ideaal en was een paar weken daarvoor bijna fout gegaan toen mijn paard op hol sloeg..). Helaas bleek al snel dat de trailer een cadeautje voor mijn ouders zelf was :') Mijn paard heeft er welgeteld 1 maal in gestaan want ik had uiteraard op die leeftijd nog geen rijbewijs.

fierefluiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:09

Linnie050 schreef:
Ben wel heel benieuwd hoe dit afloopt
Hou je ons op de hoogte

fierefluiter schreef:
Van mijn vriend voor mijn verjaardag. Namelijk niks. Hij is een week voor mij jarig en ik had mijn best gedaan en gespaard voor een mooi cadeau, zijn lievelingseten en een taart voor hem gemaakt. Hij wist wat ik wilde hebben en zou het voor mij kopen. Ik moest steeds nog even wachten omdat hij geen geld had, en uiteindelijk is het er niet meer van gekomen. Ik heb er niks van gezegd maar het deed wel een beetje pijn toen hij een keer vertelde dat hij een duur sieraad voor zijn ex had gekocht toen zij nog samen waren. Ik hoef echt niets duurs, met een bosje bloemen van de albert heijn was ik net zo goed blij geweest. Deze maand zijn we weer jarig en heb ik voor zijn verjaardag een nachtje een hotel geboekt, en een leuke activiteit. Ik ben benieuwd of ik dit jaar wel een cadeautje krijg want hij is wel begonnen aan een goede baan naast zijn studie.

Afbeelding

:o En een mooi kaartje waar hij was vergeten iets op te schrijven. :') Het blijft een man he...

Ohja en ik mag zijn wenkbrauwen epileren. :Y) :Y)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 09:55

fierefluiter schreef:
:o En een mooi kaartje waar hij was vergeten iets op te schrijven. :') Het blijft een man he...

Ohja en ik mag zijn wenkbrauwen epileren. :Y) :Y)

Hahaha :’)

Wel een mooie ketting! Dat heeft ie goed gedaan. :P

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 10:08

mijn dochters hebben een wtf schoen cadeautje van hun Oma gekregen.
Goed bedoeld, maar totaal de plank misgeslagen

Dochter 1 (3jr) heeft (nep) lego gekregen, 4 doosjes. Met bouwsteentjes die zooo mini zijn dat het gewoon totaal ongeschikt is |o . Plus dat het echt nep spul is en dus niet goed in elkaar blijft zitten. Leuk voor over een jaar of 2 dus...

Dochter 2 (1,5 jaar) heeft boekjes gekregen, want ze leest zo graag boekjes. Tot zover gaat het goed.
Ja, ze is druk bezig met boekjes. Voel boekjes, nijntje, bobbi , klein Konijn etc.
Krijgt ze 2 boekjes over de kleuterschool. Daar heeft ze de komende 1,5 a 2 jaar nog niks aan |o . Leuk voor dr grote zus

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 10:57

Ach weetje, oma heeft wel echt haar best gedaan. :')

Een vriendin van mij kreeg voor haar 16e verjaardag een make-up mobieltje van haar oma. Zo een die je open klapt en daar verschillende kleurtjes voor oogschaduw en lipgloss. |( |(

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 11:17

Hahaha heerlijk die oma's :')

Mijn dochter kreeg toen ze 2 was een wekker van oma voor sinterklaas.
EEN WEKKER, het kind is iedere ochtend om 7 uur wakker, eerder hoeft echt niet oma :')

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 13:23

Aranel schreef:

EEN WEKKER, het kind is iedere ochtend om 7 uur wakker, eerder hoeft echt niet oma :')

Was het niet zo’n wekker die aangeeft dat kind in kwestie nog NIET uit bed mag? ;-)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:53

Al eens een kind van twee gezien die kan klokkijken ? Zonder dat ding uit elkaar te slopen

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 15:59

wemkelover schreef:
Al eens een kind van twee gezien die kan klokkijken ? Zonder dat ding uit elkaar te slopen

Als het display van de wekker geel is en er is een zonnetje te zien mag je uit bed, een blauw scherm met maantje is nog even verder slapen
Beide kleindochters kregen zo’n wekker met 2-3 jaar. Echt reuze handig hoor. Vooruitziende blik van oma haha

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 16:27

truus1957 schreef:
wemkelover schreef:

Als het display van de wekker geel is en er is een zonnetje te zien mag je uit bed, een blauw scherm met maantje is nog even verder slapen
Beide kleindochters kregen zo’n wekker met 2-3 jaar. Echt reuze handig hoor. Vooruitziende blik van oma haha

Dat klinkt ideaal, dat wil ik ook voor mezelf :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 16:31

Ja alleen wij hebben dan zo'n kind dat ipv verder slapen, gaat liggen wachten wanneer het verspringt :=
Dus het werkt niet altijd....

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 16:32

pmarena schreef:
Ja alleen wij hebben dan zo'n kind dat ipv verder slapen, gaat liggen wachten wanneer het verspringt :=
Dus het werkt niet altijd....

Zo'n wekkers zijn toch eigenlijk voor de ouders? Zo dat de kinderen in bed blijven liggen en hun ouders niet storen :D . Dus hij werkt prima bij jullie :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 16:34

Ik zei niet dat hij stil was tijdens het wachten :P

Tel er bij op dat meneer het dan wel interessant vond om aan die wekker te gaan klooien / deze te pakken te krijgen... en dan was het juist een wakker houder ipv. een slaapverlenger :=

Maar schijnbaar is die knul van ons wel vaker een speciaaltje bij zulke dingen dus ik geloof direct dat het bij de meeste kinderen wèl goed zal werken :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 16:57

truus1957 schreef:
Aranel schreef:

Was het niet zo’n wekker die aangeeft dat kind in kwestie nog NIET uit bed mag? ;-)

Haha nee, die heeft ze inmiddels wel staan!
Dit was er gewoon eentje met klok en wijzers :=

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 18:26

Een wc-borstel -O-
(was wel een cadeautje bij een surprisespel, dus niet speciaal voor mij en zeker alleen grappig bedoeld, maar ik had liever één van de andere cadeautjes gehad)

En nu ik er aan denk hebben we in de brugklas ooit surprise gedaan met de meiden uit onze klas. Daar zaten bij mij alleen maar stomme cadeautjes in, ik herinner me nu vooral aan kleine clowns-gummetjes. Leukste cadeau die avond (we bleven ook slapen) was nog wel de tandpasta die ze twee keer op mijn oogleden hadden gesmeerd. Eerste keer werd ik er wakker van, tweede keer deed ik alsof ik sliep en opende op tijd mijn ogen. Was het ook nog mijn beste vriendin die de opdracht uitvoer. Leuke tijd was dat...

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 22:39

Met de kerstperiode die eraan komt, neem ik aan dat dit topic wel nieuw leven ingeblazen zal worden.

Laat ik alvast beginnen met een recent kerstcadeautje, mijn papa is zelfstandige en krijgt elk jaar rond kerst en nieuw heel wat cadeautjes van zijn klanten omdat ze zijn werk waarderen. Hij heeft vandaag ... een zak van 10kilo paaseitjes gekregen. Als kerstcadeau. Oke. :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 22:58

Kiwiaa schreef:
Met de kerstperiode die eraan komt, neem ik aan dat dit topic wel nieuw leven ingeblazen zal worden.

Laat ik alvast beginnen met een recent kerstcadeautje, mijn papa is zelfstandige en krijgt elk jaar rond kerst en nieuw heel wat cadeautjes van zijn klanten omdat ze zijn werk waarderen. Hij heeft vandaag ... een zak van 10kilo paaseitjes gekregen. Als kerstcadeau. Oke. :')

Tien kilo... :')

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 22:58

Daar kan je het hele jaar mee door ... Beetje rare timing, dat wel.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:17

Hoe kwam hij er überhaupt aan :') Ik wil ook paaseitjes.