Neon schreef:Heb je wel gevraagd of je een prijs gewonnen hebt omdat je het juist had?
TS heeft een reis gewonnen
Een enkeltje naar een onbewoond eiland
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesV schreef:Sneu voor hem, maar goed, hij kan het prima overbluffen natuurlijk naar andere mensen.
Wel triest dat hij jullie hierom zou gaan ontwijken zeg, kijk je hoeft het er niet in te wrijven maar niet over doen kan toch ook?
Pauley schreef:De ontknoping
Het was inderdaad de bedoeling deze stof te tatoeëren.
Het blijkt nu alleen dat hij geen flauw idee had wat het eigenlijk is.
Hij claimde dat het een endorfine is en hij er wat overgelezen had in het artikel die jullie ook gevonden hebben. (Hij staat er om bekend dat hij altijd alles beter denkt te weten enzo).
Hoe hij bij dat artikel komt geen idee, en waarom hij dan hier voor kiest weet ik ook niet.
Dus mij vriend en ik hebben hem laten lezen wat het nu eigenlijk wel is.
Hij was zacht gezegd niet zo blij dat het wat anders bleek te zijn dan hij dacht.
Als iemand er naar vraagt zei hij, dan zeg ik dat het een dopamine is, want dat is tenminste te begrijpen.
Volgens mij gezien z'n reactie, wil hij er nog niet helemaal aan dat hij dus iets op zn enkel heeft staan wat niet de bedoeling was en iets heel anders is dan hij dacht.
En is hij ergens nog steeds wat overtuigd van zijn eigen gelijk.
Mijn vriend en ik denken ook dat hij ons de komende tijd wat gaat ontlopen hierdoor.
Iedereen onwijs bedankt voor het uitzoeken en meedenken.![]()
Wat een werk hebben sommigen er van gemaakt! Heel erg bedankt![]()
Ik vond het ook erg leerzaam

Pauley schreef:De ontknoping
Het was inderdaad de bedoeling deze stof te tatoeëren.
Het blijkt nu alleen dat hij geen flauw idee had wat het eigenlijk is.
Hij claimde dat het een endorfine is en hij er wat overgelezen had in het artikel die jullie ook gevonden hebben. (Hij staat er om bekend dat hij altijd alles beter denkt te weten enzo).
Hoe hij bij dat artikel komt geen idee, en waarom hij dan hier voor kiest weet ik ook niet.
Dus mij vriend en ik hebben hem laten lezen wat het nu eigenlijk wel is.
Hij was zacht gezegd niet zo blij dat het wat anders bleek te zijn dan hij dacht.
Als iemand er naar vraagt zei hij, dan zeg ik dat het een dopamine is, want dat is tenminste te begrijpen.
Volgens mij gezien z'n reactie, wil hij er nog niet helemaal aan dat hij dus iets op zn enkel heeft staan wat niet de bedoeling was en iets heel anders is dan hij dacht.
En is hij ergens nog steeds wat overtuigd van zijn eigen gelijk.
Mijn vriend en ik denken ook dat hij ons de komende tijd wat gaat ontlopen hierdoor.
Iedereen onwijs bedankt voor het uitzoeken en meedenken.![]()
Wat een werk hebben sommigen er van gemaakt! Heel erg bedankt![]()
Ik vond het ook erg leerzaam

Unleash schreef:Hoe kom je in godsnaam tijdens een zoektocht naar inspiratie voor een tattoo uit op dat random artikel uit 1993... daar verbaas ik me nog het meest over.![]()
Dit verbaast mij ook.
J0anieke schreef:Ik was toch wel benieuwd hoe hij erop kwam.
Inmiddels kan ik het molecuul niet via google vinden onder endorfine, maar wel zijn tattoo...![]()
![]()
[ [url=m/TaMFwW.png]Afbeelding[/url] ]