Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:Wat een bizar verhaal, wat een toestand.
TS, als dit mijn vent zou zijn gaat hij maar eens een paar weken orde op zaken stellen: nadenken, testen, afhankelijk van uitslag met ex praten en regels opstellen. En daarna praten wij pas weer.
Geen smoesjes, geen gemiep, gewoon doen.
En ondertussen denk ik ook na: wil ik dit theater wel in mijn leven? Kan ik dit aan?
DuoPenotti schreef:Palmera schreef:Wat een bizar verhaal, wat een toestand.
TS, als dit mijn vent zou zijn gaat hij maar eens een paar weken orde op zaken stellen: nadenken, testen, afhankelijk van uitslag met ex praten en regels opstellen. En daarna praten wij pas weer.
En ondertussen denk ik ook na: wil ik dit theater wel in mijn leven? Kan ik dit aan?
Dit is wat ik ook dacht.
Als dit al zo'n drama geeft en dat kind blijkt van hem te zijn.... succes met de soap dan.
DuoPenotti schreef:Palmera schreef:Wat een bizar verhaal, wat een toestand.
Dit is wat ik ook dacht.
Als dit al zo'n drama geeft en dat kind blijkt van hem te zijn.... succes met de soap dan.
meggiemeg schreef:Wat ik vreemd vind is dat volgens TS haar vriend voldoende spaargeld heeft, waarom kan hij daar niet die 185.- vandaan halen om de test te betalen?
Hoe gaat hij nu verder dan? Ondertussen wel contact met de moeder van kleine en de kleine ook zien? Dan lijkt me de klap nog groter als blijkt dat hij de vader toch niet is. Je kunt nu eenmaal niet je gevoel uitschakelen als je zo'n kleine ziet met in je achterhoofd de gedachte dat het jouw kleine kan zijn...
Mavelle schreef:Ik vind het ook vreemd dat vriend niet alles doet om z’n nieuwe partner (ts dus) gerust te stellen of duidelijkheid te geven. Zelf is hij er blijkbaar van overtuigd dat hij de vader niet is, de gemoedsrust van je nieuwe vriendin is je dan ook wat waard lijkt me. Hij gaat er nogal nonchalant mee om zo.
Heel goed dat je nog eens nadenkt over al dit gedoe dat je leven in komt. Weet je vriend dat ook, dat je twijfelt of je hier wel zin in hebt, zolang wachten? Jij verdient ook gewoon een leuke relatie, het zou niet zo snel al zo moeilijk moeten zijn. Het siert je dat je niet gelijk de benen neemt maar pas wel op dat je niet te lang blijft hangen. Er is niks mis met voor jezelf kiezen in zo’n ingewikkelde situatie.
AfricanLady schreef:Het is meer dat hij steeds meer begint te geloven dat het niet van hem is.
De ex wou eerst de gehele test betalen.
Nu het zover was dat de test bestelt zou worden kroop ze ingenieur terug en zou ze geen geld hebben ervoor.
Dus ging hij zelf ook eens nadenken hoe en wat.
Toen heeft hij in die periode medicijnen gehad waardoor hij tijdelijk onvruchtbaar zou zijn geweest.
Dit hoorde ik ook van zijn moeder.
Maar dit hoeft niet zo te zijn zij de huisarts je kan nog steeds vruchtbaar zijn alleen de kans is gewoon klein.
Als ik zelf het geld had dan had ik gewoon gelijk die test besteld.
Maar zelf heb ik gewoon een bijstandsuitkering en moet gewoon van weinig rondkomen.
Zou zelf gewoon die zekerheid willen.
Bedankt voor al jullie reacties
DuoPenotti schreef:Ik vind het er meer op lijken dat hij wel denkt de vader te zijn en als je dan geen test doet bestaat het niet. Heb je geen verantwoording, hoef je niet te handelen.
Meer zoiets als vrouwen die geen zwangerschapstest doen, al voelen ze zowat de baby schoppen want als je het niet weet is het er niet.
Die 2 (ex en vriend) lijken eigenlijk wel bij elkaar te passen, beide net kleine kinderen die de verantwoording niet nemen. Jammer genoeg is er nu een kind.
Ga inderdaad op je strepen staan, jij wilt zekerheid en dat lijkt me geen rare eis.