Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Gisteren ook laten masseren door de fysio in plaats van de sportmasseur, dat viel inderdaad nogal tegen![]()
Volgende week mag hij naalden in m'n rug steken, kijken of dat wel helpt...
Telpeva schreef:Ik moet mij er eigenlijk niets van aan trekken, maar ik merk toch dat dit toch wat met mij doet. Dat ik moeite doe om voor 9 uur thuis te zijn, en dat ik gewoon kan horen dat mijn buren nog steeds gezellig visite hebben, en ik kan ook horen dat er mensen samen gezellig kletsend door de straat lopen.
Aanhoren hoe anderen het samen gezellig hebben dat maakt wel dat ik mij nu even extra eenzaam voel.
Liefs aan de bokkers hier die zich zorgen maken om hun geliefde zieke familieleden
Benthhh schreef:theadora99 schreef:Dat ik nog geen salaris heb, een mailtje moet sturen erover maar het gewoon even niet kan en wil lukken. Blegh
Hulp nodig?
Zertab schreef:Dat ik sushi wil eten in een specifiek restaurant. Restaurant bezorgt niet bij mij want is op 25 minuten rijden. Dus afhalen is ook beetje ver
Princess_ schreef:Zertab schreef:Dat ik sushi wil eten in een specifiek restaurant. Restaurant bezorgt niet bij mij want is op 25 minuten rijden. Dus afhalen is ook beetje ver
Meh, vervelend is dat ja.. Hier ook op zo'n 30 min zoooo een lekker restaurant en wil ze graag steunen, maar geen zin in koud eten als ik thuis kom
theadora99 schreef:Ik heb hem echt een halfuurtje geleden verstuurd en zie dit nu pas, maar bedankt! Ik heb een nieuwe baan sinds 4 januari, waarschijnlijk krijg ik volgende maand dubbel en het is geen grote ramp maar ben dan altijd bang dat alles misgaat Haha. En ik vind het zo ongemakkelijk alsof alles om geld draait als ik daar over mail, maar het is gelukt!
Princess_ schreef:Nederlanders en hun gekke perceptie van wat ver is.Zertab schreef:Dat ik sushi wil eten in een specifiek restaurant. Restaurant bezorgt niet bij mij want is op 25 minuten rijden. Dus afhalen is ook beetje ver
Meh, vervelend is dat ja.. Hier ook op zo'n 30 min zoooo een lekker restaurant en wil ze graag steunen, maar geen zin in koud eten als ik thuis kom
Zebrastreep schreef:Dat ik het idee heb dat ik ziek ga worden... De hoofdpijn is wel helemaal verdwenen zonder pijnstillers te nemen daar ben ik echt heel erg blij mee. Heb het vooral heel warm maar misschien komt dat ook wel omdat ik in mijn spijkerbroek onder een dikke deken zit met de kachel op standje broeikas
Luxorvalkje schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik het idee heb dat ik ziek ga worden... De hoofdpijn is wel helemaal verdwenen zonder pijnstillers te nemen daar ben ik echt heel erg blij mee. Heb het vooral heel warm maar misschien komt dat ook wel omdat ik in mijn spijkerbroek onder een dikke deken zit met de kachel op standje broeikas
Als ik iets voel opkomen (holtes, rillerig, keel maakt niet uit) neem ik altijd 1000mg vitamine C bruistablet op een lege maag. Helpt als een tierelier.
Ik haal altijd zo’n buis bij de Etos (kost €2 volgens mij) en dan eentje oplossen in water. Zullen ze vast bij een drogisterij in de buurt hebben. Ah misschien ook, want Etos.
Princess_ schreef:Zertab schreef:Dat ik sushi wil eten in een specifiek restaurant. Restaurant bezorgt niet bij mij want is op 25 minuten rijden. Dus afhalen is ook beetje ver