Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:05

Twee woorden: Joost Eerdmans.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:06

Gisteren ook laten masseren door de fysio in plaats van de sportmasseur, dat viel inderdaad nogal tegen :')

Volgende week mag hij naalden in m'n rug steken, kijken of dat wel helpt...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:20

Ik moet mij er eigenlijk niets van aan trekken, maar ik merk toch dat dit toch wat met mij doet. Dat ik moeite doe om voor 9 uur thuis te zijn, en dat ik gewoon kan horen dat mijn buren nog steeds gezellig visite hebben, en ik kan ook horen dat er mensen samen gezellig kletsend door de straat lopen.
Aanhoren hoe anderen het samen gezellig hebben dat maakt wel dat ik mij nu even extra eenzaam voel.

Liefs aan de bokkers hier die zich zorgen maken om hun geliefde zieke familieleden Y;(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:21

black_kelpie schreef:
Gisteren ook laten masseren door de fysio in plaats van de sportmasseur, dat viel inderdaad nogal tegen :')

Volgende week mag hij naalden in m'n rug steken, kijken of dat wel helpt...

Het is toch een ander vak. Nu heeft mijn masseur (die oprecht gouden handen heeft) ook een fysio opleiding gedaan, maar hij vond masseren leuker. Ik hoop zo dat 9 februari het weer open kan en niet nog langer uitgesteld wordt.

De rest, tja, vervelend - ik wil graag uiteten kunnen en kleding kunnen kopen (hou niet van online shoppen), maar dat kan ik wel zonder. Maar dit is voor mij wel echt nodig.

Ik vind het sowieso raar. Natuurlijk is massage ook een ding wat mensen enkel voor ontspanning doen! Maar ik denk dat heel veel mensen het doen om medische redenen.. en als je dan opeens zonder komt te zitten..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:22

Oh, dan heb ik mazzel, mijn fysio kan echt uitstekend masseren :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:30

Telpeva schreef:
Ik moet mij er eigenlijk niets van aan trekken, maar ik merk toch dat dit toch wat met mij doet. Dat ik moeite doe om voor 9 uur thuis te zijn, en dat ik gewoon kan horen dat mijn buren nog steeds gezellig visite hebben, en ik kan ook horen dat er mensen samen gezellig kletsend door de straat lopen.
Aanhoren hoe anderen het samen gezellig hebben dat maakt wel dat ik mij nu even extra eenzaam voel.

Liefs aan de bokkers hier die zich zorgen maken om hun geliefde zieke familieleden Y;(

:(:)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:41

Benthhh schreef:
theadora99 schreef:
Dat ik nog geen salaris heb, een mailtje moet sturen erover maar het gewoon even niet kan en wil lukken. Blegh

Hulp nodig?

Ik heb hem echt een halfuurtje geleden verstuurd en zie dit nu pas, maar bedankt! Ik heb een nieuwe baan sinds 4 januari, waarschijnlijk krijg ik volgende maand dubbel en het is geen grote ramp maar ben dan altijd bang dat alles misgaat Haha. En ik vind het zo ongemakkelijk alsof alles om geld draait als ik daar over mail, maar het is gelukt!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:46

Dat ik sushi wil eten in een specifiek restaurant. Restaurant bezorgt niet bij mij want is op 25 minuten rijden. Dus afhalen is ook beetje ver :+

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:52

Zertab schreef:
Dat ik sushi wil eten in een specifiek restaurant. Restaurant bezorgt niet bij mij want is op 25 minuten rijden. Dus afhalen is ook beetje ver :+

Meh, vervelend is dat ja.. Hier ook op zo'n 30 min zoooo een lekker restaurant en wil ze graag steunen, maar geen zin in koud eten als ik thuis kom :n

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:54

Princess_ schreef:
Zertab schreef:

Meh, vervelend is dat ja.. Hier ook op zo'n 30 min zoooo een lekker restaurant en wil ze graag steunen, maar geen zin in koud eten als ik thuis kom :n

Hup, auto aan de kant en uiteten in je auto. Lekker praktisch ook met sushi. :j :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 23:54

theadora99 schreef:
Ik heb hem echt een halfuurtje geleden verstuurd en zie dit nu pas, maar bedankt! Ik heb een nieuwe baan sinds 4 januari, waarschijnlijk krijg ik volgende maand dubbel en het is geen grote ramp maar ben dan altijd bang dat alles misgaat Haha. En ik vind het zo ongemakkelijk alsof alles om geld draait als ik daar over mail, maar het is gelukt!

Ah top!!

Geen probleem, het kan soms zo fijn zijn als er iemand even mee kijkt in het verwoorden.
Doe dat regelmatig samen met een collega als we zelf even niet uit de woorden komen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:23

Erg onrustig buiten... avondklok werkt niet als studenten alsnog naar elkaar toe gaan. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:40

Princess_ schreef:
Zertab schreef:

Nederlanders en hun gekke perceptie van wat ver is. :))

30 minuten valt wel mee hoor - het koelt wel iets af, maar het is niet steenkoud als je het meteen opeet bij thuiskomst. :) (Zeg ik uit ervaring, want als je op het Engelse platteland woont, is 25-30 minuten peanuts voor afhaal. :') )

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:47

Zebrastreep schreef:
Dat ik het idee heb dat ik ziek ga worden... De hoofdpijn is wel helemaal verdwenen zonder pijnstillers te nemen daar ben ik echt heel erg blij mee. Heb het vooral heel warm maar misschien komt dat ook wel omdat ik in mijn spijkerbroek onder een dikke deken zit met de kachel op standje broeikas :')

Als ik iets voel opkomen (holtes, rillerig, keel maakt niet uit) neem ik altijd 1000mg vitamine C bruistablet op een lege maag. Helpt als een tierelier.

Ik haal altijd zo’n buis bij de Etos (kost €2 volgens mij) en dan eentje oplossen in water. Zullen ze vast bij een drogisterij in de buurt hebben. Ah misschien ook, want Etos.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:52

Luxorvalkje schreef:
Zebrastreep schreef:
Dat ik het idee heb dat ik ziek ga worden... De hoofdpijn is wel helemaal verdwenen zonder pijnstillers te nemen daar ben ik echt heel erg blij mee. Heb het vooral heel warm maar misschien komt dat ook wel omdat ik in mijn spijkerbroek onder een dikke deken zit met de kachel op standje broeikas :')

Als ik iets voel opkomen (holtes, rillerig, keel maakt niet uit) neem ik altijd 1000mg vitamine C bruistablet op een lege maag. Helpt als een tierelier.

Ik haal altijd zo’n buis bij de Etos (kost €2 volgens mij) en dan eentje oplossen in water. Zullen ze vast bij een drogisterij in de buurt hebben. Ah misschien ook, want Etos.

Bedankt voor de tip ik heb inderdaad ook zeker om de 6 maanden problemen met de holten. Gelukkig is het niet heel erg en is het wel te doen. Het zit met name nu boven een kies lekker te steken. Maar gelukkig al beter dan afgelopen dinsdag toen was het met hoofdpijn echt ellende.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 01:39

Dat ik heel stiekum hoopte dat er vanavond storing was op het werk, waardoor ik heel stoer met mijn werkgeversverklaring de weg op kon. -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 04:45

Dat ik alweer even wakker lig. Ben rond 22 uur naar bed gegaan, want was kapot en dan nu weer wakker liggen en niet meer kunnen slapen. :roll:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 08:15

Princess_ schreef:
Zertab schreef:

:')
Aantal jaar geleden ging een collega in de lunchpauze regelmatig warm eten halen bij een restaurant op een half uur rijden.
( hij haalde dan voor de halve zaak tegelijk, gezellige tijden waren dat)
Ik moest dan met op eten nog oppassen dat ik mijn mond niet verbrande.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 08:24

Die irritante reclame van de mediamarkt waardoor scrollen op je mobiel onmogelijk is. :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 09:25

nicole_floor schreef:
Dat ik heel stiekum hoopte dat er vanavond storing was op het werk, waardoor ik heel stoer met mijn werkgeversverklaring de weg op kon. -O-

Haha ik hoop dus ook dat het vanavond laat wordt, precies met die reden :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:30

Zo'n 2/3 uur wakker gelegen vannacht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:33

Wat is het koud vandaag! Brrr ik word gewoon niet warm.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:36

Marcella schreef:
Zo'n 2/3 uur wakker gelegen vannacht.

Hier ook een horrornacht. Elke twee uur wakker. Rond 02.00 - 04.00 - 06.00 en 08.00
Nu totaal geradbraakt en zere nek en rug van het draaien en woelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:41

MarlindeRooz schreef:
Erg onrustig buiten... avondklok werkt niet als studenten alsnog naar elkaar toe gaan. :+

Ik begon vanochtend om 5:00 met werken en rond half vijf zag ik ook allemaal dronken studenten op straat :')

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:45

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt