Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Laten veel mensen hier hun boodschappen bezorgen?
Tiggs schreef:Magrathea schreef:Mijn wasmiddel ruikt helemaal niet volgens mij![]()
Ik gebruik een ecologisch merk en azijn. Wordt je was heerlijk zacht van en als je het aan de lucht laat drogen vervliegt de azijn ook weer. Ook erg geschikt voor erg vieze / zweterige kleding! En je wasmachine blijft er goed schoon mee. (En erg goedkoop)
Wasverzachter is gewoon geldklopperij en ook niet echt goed voor je kleding, schijnt.
FleurVP schreef:Ik al een jaar of 2. Gestart toen we gingen verbouwen met een bezorgbundel en nooit meer opgezegd. Ik vind het echt ideaal. Al mis ik wel de Lidl en de service is er moet ik zeggen niet beter op geworden. De hele tijd slots vol, alleen hele ruime slots etc. Ik betaal extra voor in het weekend bezorgen maar daar heb ik sinds Corona niks aan want dan moet je 2-3 weken vooraf reserveren.
Morrie schreef:FleurVP schreef:Ik al een jaar of 2. Gestart toen we gingen verbouwen met een bezorgbundel en nooit meer opgezegd. Ik vind het echt ideaal. Al mis ik wel de Lidl en de service is er moet ik zeggen niet beter op geworden. De hele tijd slots vol, alleen hele ruime slots etc. Ik betaal extra voor in het weekend bezorgen maar daar heb ik sinds Corona niks aan want dan moet je 2-3 weken vooraf reserveren.
Wat raar. Ik heb een vast tijdslot van 2 uur op maandagmiddag.
Ik mis de Lidl ook en de Hema. Maar ik ben al vanaf maart niet meer in een winkel geweest en zal er voorlopig ook niet in de buurt komen.
Tiggs schreef:@badeendje: dat doet azijn dus ook.
Voor de details moet ik je naar een vriend van me verwijzen die op een scheikundig onderwerp gepromoveerd is.
@Morrie: die wachtlijsten kunnen heel snel gaan!
Badeendje schreef:Tiggs schreef:@badeendje: dat doet azijn dus ook.
Voor de details moet ik je naar een vriend van me verwijzen die op een scheikundig onderwerp gepromoveerd is.
@Morrie: die wachtlijsten kunnen heel snel gaan!
Ik ben zelf ook chemicus. Ik was ook wel eens met azijn, maar azijn maakt niet anti-statisch. Vooral in de winter vindt ik dat wel fijn!
FleurVP schreef:Ik heb wel zo'n bezorgslot maar dat komt niet altijd uit, en voor een week aanpassen gaat bijna niet. Ik heb het nu gewijzigd omdat ik van 16.00-22.00 had en ze laatst pas om 22.15 kwamen. Ohja en we kregen geen biertjes meer bezorgd. Maar dan vervallen dus al je komende slots en het nieuwe slot was pas over 2 weken beschikbaar. Ook kon je nu alleen nog maar kiezen tussen 8 en 14.00 uur en geen kortere tijdvakken. Normaal vind ik dat prima maar omdat je niet makkelijk kan wijzigen (omdat dus altijd alles vol is), vind ik het wel irritant. En ik betaal extra om ook op vrijdag en zaterdag uw kunnen laten bezorgen, maar in de praktijk lukt dat nu nooit, want ik wil geen vast slot op die dagen. Nouja naar de supermarkt is nog altijd vervelender en ik vind het automatisch koopzegels sparen wel heel fijn.
FleurVP schreef:Tja dat werkte hier in de zomer en voor corona ook zo, maar nu dus echt niet. Ligt denk ik ook aan regio, ze komen hier sowieso niet iedere dag op alle tijdslots. Ik denk dat ik ze maar gewoon eens ga mailen dat ik de goedkopere bundel wil aangezien het toch nooit kan op vrijdag/zaterdag.
blackstar schreef:Idd, ik ben goedkoper uit met bezorgen wekelijks dan dat ik de auto moet pakken en naar de AH moet rijden.