Black Friday 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 10:55

Roosch schreef:
Toevallig kreeg ik deze foto al doorgestuurd eerder met de vraag of ik mijn kat had uitgeleend. :')

Ik ben overigens vandaag gezwicht voor een deal met parfum van Rituals bij Douglas. Ik overweeg mezelf de komende weken op te sluiten. ^)

Thanks voor de Rituals tip, die moest ik precies hebben voor m'n lootje :D
Nu nog kortingen op wijn/bier boxen

ZoeyDercks

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 12:05

Mocht iemand de Nikon Z6 II ergens met korting zien :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:16

loulou schreef:
Ik koop uit principe niks op Amazon. Zij zijn er helemaal op gericht de Nederlandse markt kapot te maken, door onder te prijs te leveren.

Hier moeten we inderdaad wel voor oppassen.
Want als Amazon dan eenmaal de grootste is en alle andere (grote) winkels (concurrenten) failliet zijn gaan de prijzen bij Amazon flink stijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:21

xSCWx schreef:
loulou schreef:
Ik koop uit principe niks op Amazon. Zij zijn er helemaal op gericht de Nederlandse markt kapot te maken, door onder te prijs te leveren.

Hier moeten we inderdaad wel voor oppassen.
Want als Amazon dan eenmaal de grootste is en alle andere (grote) winkels (concurrenten) failliet zijn gaan de prijzen bij Amazon flink stijgen.

Precies dit. Ik koop toch zoveel mogelijk van kleine winkels. Juist om ervoor te zorgen dat zij kunnen blijven bestaan en grote spelers zoals Amazon geen Monopoly positie krijgen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:36

Klopt om die reden koop ik ook nooit bij Amazon maar gewoon bij Nederlandse winkels zelf..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:21

Bol.com is vaak veels te duur.... duurder dan gewoon even neuzen in normale webshops. En op Amazon kun je tenminste nog eens dingen vinden die lastig verkrijgbaar zijn, ik heb in de loop der jaren al een paar keer mazzel gehad daar nog iets te vinden dat ik echt graag wilde :)

Hoop nu qua Black Friday deals wellicht een hele mooie aanbieding tegen te komen voor een mooie zwarte Amerikaanse koelkast, vaatwasser (die in Ikea keuken past) en een MagiMix blender :=

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:37

Ik zoek voor mijn nichtje een goede aanbieding van de VR bril van Oculus Rift S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:48

Meer mensen H&M plus member? In de app staat dat je al korting zou moeten krijgen ivm BF, maar ik snap niet hoe dit werkt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:54

brokjes schreef:
Meer mensen H&M plus member? In de app staat dat je al korting zou moeten krijgen ivm BF, maar ik snap niet hoe dit werkt?

Waarschijnlijk in je winkelmandje en dan bij persoonlijke kortingscodes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 15:58

Suzanne F. schreef:
brokjes schreef:

Hm nee gek genoeg niet..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:09

heeft iemand toevallig gezien waar naf mee doet? :o

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:52

Ashleytjuhh schreef:

Horsefitshop 15%

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:01

AnoukWelsh schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Horsefitshop 15%

hmm dan is die nog duurder als ergens anders.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:11

Ik wacht nog op de Rituals, Kruidvat en de Lego tot dat het gaat beginnen volgende week, dus ben benieuwd of ik het allemaal kan vinden :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 19:28

Weet iemand of de Paardendrogist ook wel eens mee doet aan Black Friday. Wilde voor mijn paard Rehab bestellen, maar mocht er korting zijn kan ik beter daar op wachten natuurlijk.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 19:44

Ik wil misschien een GoPro aan gaan schaffen tijdens de BF. Hoeft niet het nieuwste model te zijn. Zag wel dat Mediamarkt al een mooie pre-BF sale had, maar ik wacht toch nog even op evt. een betere deal. Mocht iemand iets weten hoor ik het graag :D

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 20:00

jesss_amigo schreef:
Ik wil misschien een GoPro aan gaan schaffen tijdens de BF. Hoeft niet het nieuwste model te zijn. Zag wel dat Mediamarkt al een mooie pre-BF sale had, maar ik wacht toch nog even op evt. een betere deal. Mocht iemand iets weten hoor ik het graag :D

Ik zag dat Cambox Horse ook al korting had!
Mocht je het voor tijdens het rijden gaan gebruiken zou ik zeker voor een cambox gaan ipv gopro!

Ik zoek nog een leuke kleine Bluetooth speaker. Ik hoor graag of er leuke acties al zijn, en welke aanbevolen kan worden!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 20:02

Suzanne F. schreef:
brokjes schreef:

Is nog niet geldig zie ik..

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 20:02

HorseTimeXL schreef:
Weet iemand of de Paardendrogist ook wel eens mee doet aan Black Friday. Wilde voor mijn paard Rehab bestellen, maar mocht er korting zijn kan ik beter daar op wachten natuurlijk.

Op hun Facebook pagina staat:
Citaat:
Vooraankondiging! Het is bijna Black Friday!

Nog eventjes en dan is het zover! Black Friday 2020! Wij staan de hele week voor je klaar met knallende aanbiedingen en te gekke acties! Houd onze Facebookpagina en website goed in de gaten en mis niks van dit festijn.
Wij kijken er naar uit, jij ook?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 20:13

@Sanet, dank je wel! Dan is het nog wel even de moeite om te wachten. Heb er helemaal overheen gekeken.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 20:32

rozebadeend schreef:
jesss_amigo schreef:

Mocht je het voor tijdens het rijden gaan gebruiken zou ik zeker voor een cambox gaan ipv gopro!

Ik zoek nog een leuke kleine Bluetooth speaker. Ik hoor graag of er leuke acties al zijn, en welke aanbevolen kan worden!

Bij de ah een jbl

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 20:39

Ik twijfel of ik wacht op ‘cyber Monday’ om m’n MacBook te bestellen. Dat is nl de dag na mijn verjaardag en dan komt er al eens wat budget bij van opa’s en oma’s :+ maar wil ook niet dat hij de dag na BF gelijk weer mega duur zou worden, áls er al korting op komt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 21:57

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 22:02

Hmm misschien als pronto een goede actie heeft dat we een nieuwe bank gaan bestellen.... Maar weet niet of ze daar korting op geven... :+

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 23:29

rozebadeend schreef:
jesss_amigo schreef:

De beelden die ik heb gezien van Cambox waren nou niet bepaald overtuigend..