Ik houd van Le Creuset! Vorig jaar een pan cadeau gekregen van mijn man, ben er nog steeds zó blij mee! Maar inderdaad geen betaalbare cadeaus, haha. Wel heel duurzaam, dus misschien als cadeau voor het leven?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nickeltje schreef:Ah, slimme oplossing Mews!
Maar heb je dan een pre-fab adventskalender (met van die chocolaatjes ofzo) die je zelf onder handen neemt of bestaat er zoiets als blanco advent kalenders die je zelf nog in kan vullen?
Nickeltje schreef:San, ik zie nu ik er op Google dat hij inderdaad erg duur geweest is...
.
. Vriendje houdt wel echt van koffie, en wij hebben er geen. soesita schreef:Nickeltje schreef:Ah, slimme oplossing Mews!
Maar heb je dan een pre-fab adventskalender (met van die chocolaatjes ofzo) die je zelf onder handen neemt of bestaat er zoiets als blanco advent kalenders die je zelf nog in kan vullen?
Hier in Duitsland word je er (figuurlijk) mee doodgesmeten, kalenders om zelf te vullen: doosjes, stoffen of papieren zakjes, houten laatjes,... met nummers er op. Maar het is ook heel eenvoudig om zelf te maken. Sommige mensen nemen ook gewoon geschenkpapier. Het hele idee is 24 genummerde kleine cadeautjes; de verpakking maakt helemaal niet uit.
er gaat echt een nieuwe wereld voor mij open hier... Nickeltje schreef:soesita schreef:
Hier in Duitsland word je er (figuurlijk) mee doodgesmeten, kalenders om zelf te vullen: doosjes, stoffen of papieren zakjes, houten laatjes,... met nummers er op. Maar het is ook heel eenvoudig om zelf te maken. Sommige mensen nemen ook gewoon geschenkpapier. Het hele idee is 24 genummerde kleine cadeautjes; de verpakking maakt helemaal niet uit.
er gaat echt een nieuwe wereld voor mij open hier...
Nickeltje schreef:Ah, slimme oplossing Mews!
Nickeltje schreef:Oh, dames hier, dankjewel!! Ik zit eigenlijk te werken, we hebben echt een k*tdag vandaag (COVID...) maar dit topic inspireert me enorm!!
En leuk die Star Wars lego kalender als basis 
De verzendkosten zijn me alleen net wat te hoog. Zo te zien heeft Etsy nog wel alternatieven met lagere verzendkosten, dus ik snuffel even verder. Nickeltje schreef:Heel gaaf!!
Wij proberen al jaren als we een keertje een steden-tripje doen om uit die stad een kerstbal te scoren als herinnering (ik heb gruwelijk glimmende Baboushka kerspoppen uit Warschau bijvoorbeeld) maar die kersman met mondkapje zegt in een blik gewoon alles van 2020! Dankjewel voor de verkoper!
Mews schreef:Nickeltje schreef:Oh, dames hier, dankjewel!! Ik zit eigenlijk te werken, we hebben echt een k*tdag vandaag (COVID...) maar dit topic inspireert me enorm!!
Wat leuk om te lezen dat je rotdag toch wat beter is nu. Succes met het in elkaar zetten!En leuk die Star Wars lego kalender als basis
Wat geinig elnienjo! Even op etsy gekeken, deze vind ik ook wel leukDe verzendkosten zijn me alleen net wat te hoog. Zo te zien heeft Etsy nog wel alternatieven met lagere verzendkosten, dus ik snuffel even verder.
elnienjo schreef:Op Etsy:
https://www.etsy.com/market/santa_face_ornament
Vind het ook leuk om een aandenken te hebben aan dit jaar op deze manier.
Dit vind ik ook leuk trouwens:
[ Afbeelding ]
.
? _San87_ schreef:elnienjo schreef:Op Etsy:
https://www.etsy.com/market/santa_face_ornament
Vind het ook leuk om een aandenken te hebben aan dit jaar op deze manier.
Dit vind ik ook leuk trouwens:
[ Afbeelding ]
Superleuk! Maar ik wil me dit jaar eigenlijk niet echt herinneren op die manier.
Dames, help. Wel een koffiezetter of niet? Ik heb een toffe vintage look gevonden die mooi in de keuken past. Maar is een koffiezetter een kerstcadeau?
_San87_ schreef:Superleuk! Maar ik wil me dit jaar eigenlijk niet echt herinneren op die manier.
Dames, help. Wel een koffiezetter of niet? Ik heb een toffe vintage look gevonden die mooi in de keuken past. Maar is een koffiezetter een kerstcadeau?
Als ik het vergelijk met iets anders nuttigs/leuks voor in huis, dan denk ik: Ja hoor, dat kan prima.
Maar aan de andere kant, als covid dan nog steeds flink aanwezig is is het wel een dubbele domper om je te realiseren dat het al zo lang gaande is.