Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:33

Ik ben zelf ook niet echt van de maskertjes, maar heb er wel laatst ingeslagen van Rituals. Zal straks eens testen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:36

Ashleytjuhh schreef:
M_D_H schreef:
Jij houd van alles

haha niet waar. ik haat sushi :r

Bah sushi :r ik hou er ook niet van.

Wat feelgood dingen kan ik wellicht wel gebruiken. Dat is voor mij alleen niet in de vorm van makeup oid. Ik voel mij al maanden ongelukkig met mijzelf en door een uitspraak van een arts ook echt motivatieloos. -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:41

Waar word jij blij van, Detroit?

Ik kan bijvoorbeeld heerlijk ontspannen door gewoon lekker op de bank te ploffen zoals nu. Lekkere geurkaars op. Deken tot over mijn oren ('s zomers en 's winters :') ) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten. Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig. Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:44

Ik ben picky qua make up en maskers haha. Heb daar al zat van :)
Maar ik doe wel mee met beestjes showen. Dit is mijn pony en mijn kat ga in straks even een foto van zoeken. Heb wel al mn huis volhangen met foto's eigenlijk
Afbeelding
Afbeelding

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:49

Detroit :(:)
Ik weet niet wat er aan de hand is maar probeer wel lief voor jezelf te zijn en ook op te laden inderdaad.

Wie doet er nog meer de “challenge” verwarming uit tot 1 oktober.
Probeer dit voor het mileu, en het bespaard geld. :o
Vorig jaar is het ook niet gelukt en heb ik deze een paar dagen Vtv aan gezet.
Ik heb het echter nu al koud. :x
Dus dit gaat nog een dingetje worden.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:53

Roosch schreef:

Ik kan bijvoorbeeld heerlijk ontspannen door gewoon lekker op de bank te ploffen zoals nu. Lekkere geurkaars op. Deken tot over mijn oren ('s zomers en 's winters :') ) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten. Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig. Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?

en tips van mij via de app :)) <<)

Detroit :knuffel:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:54

Knuffel Arianne :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:55

Ashleytjuhh schreef:
Roosch schreef:

en tips van mij via de app :)) <<)

Detroit :knuffel:

Die probeer ik te negeren. #failliet

Kunst in het leven is om uit te zoeken waar je van gaat kwispelen en dat regelmatig doen.

En ja. Dat kan best op een tegeltje.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 21:59

Ik word blij van een goed boek, van mijn puppy (al mag ie soms achter t behang), warmte (dekentjesmens) en mijn eigen bubbel. Vooral mijn eigen bubbel <3 morgen naar de sauna en dat vind ik bijvoorbeeld heerlijk!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:00

Kijk, dan heb je wat om naar uit te kijken! Super. Veel plezier alvast!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:01

ynskek schreef:
Er zijn waarschijnlijk nog een aantal plekken open

Jeeeee dat is fijn nieuws!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:02

Heerlijk, enjoy! <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:02

joh, staat Apple dan niet traditiegetrouw op de reservelijst??

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:07

Ik bedacht mij deze avond dat het SSS-topic ieder jaar in september weer actief is. Vanavond mij dus snel weer aangemeld. Ik hoop dat ik dit jaar dus weer mee mag doen. De voorgaande jaren waren erg leuke edities. :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:08

Hier ook liever geen verzorgingsproducten.

Dat geef ik eigenlijk ieder jaar aan :o Maar heb de zeep van vorig jaar sss en het jaar ervoor nog staan :o
Zoveel voorraad heb ik nog :=

En gezien ik voornamelijk op mijn werk douche ipv thuis gaat het niet heel erg hard op :=
Al werk ik sinds kort 3 dagen ipv fulltime. Dus zal het wel ietsje harder gaan :)

Leuk adamootje! Vorig jaar heb je niet meegedaan toch?

Heeft je geldboom stek het overleefd :') :P

Edit 2 berichten samengevoegd.

Nog een edit.
Ik wil niet ondankbaar overkomen.
Want dat ben ik niet heb hele leuke pakketten gehad. <3
Laatst bijgewerkt door Saul op 04-09-20 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:22

Ik heb mij ook weer opgegeven en heb de 1e cadeaus al gekocht. Als mijn lootje het niet leuk vind hou ik het zelf.

Ik ben trouwens Geerte en ergens tussen de 20 en 30 jaar oud. Werk in de zorg en vind rare medische dingen zoals pennen in de vorm van gewrichten etc erg leuk. Hou van bordspellen dus mensen mogen mij daar ook altijd mee verrassen. Verder unicorns en andere schattige dingen, ja. Ik heb een planten obsessie dus stekjes zijn ook altijd welkom. net een nieuw woonplek dus deco mag ook altijd, heb een industriële inrichting. Geurkaarsen zijn ook altijd welkom. Tweedehands is geen probleem en ik heb eindelijk een bad *\o/*
Make up maak je mij niet gelukkig mee, andere verzorging producten zijn altijd welkom.

Ik heb niet veel Flops, er staat genoeg op bokt. Doe al een paar jaar mee en plaats regelmatig foto's op bokt en insta met mijn stijl en huisje.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:41

Detroit schreef:
Ashleytjuhh schreef:

haha niet waar. ik haat sushi :r

Bah sushi :r ik hou er ook niet van.

Wat feelgood dingen kan ik wellicht wel gebruiken. Dat is voor mij alleen niet in de vorm van makeup oid. Ik voel mij al maanden ongelukkig met mijzelf en door een uitspraak van een arts ook echt motivatieloos. -O-

Jullie hebben gewkon nog nooit goede sushi gegeten.
Ik had ook een enorme hekel aan sushi, maar ik heb nu een restaurant ontdekt waar het echt lekker is <3

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:42

Saul schreef:
En gezien ik voornamelijk op mijn werk douche ipv thuis gaat het niet heel erg hard op :=

Douchen op je werk.. Nu maak je me wel heel nieuwsgierig naar wat voor werk je doet :')

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:46

Zal me ook even voorstellen!
Ik ben Jody, 29 jaar.
Ik heb een Tinker van 4 en een fluffy kat. Helaas heeft kat een voedselallergie, en mag hij geen snoepjes.
Bordspellen vind ik ook erg leuk, tweedehands spulletjes geen probleem. Verzorgingsproducten heb ik nog genoeg op voorraad...

We krijgen 4 december de sleutel van ons nieuwe huis!
Daarnaast ben ik nu zwanger, eind oktober uitgerekend, dus qua planning heel handig. :')
Helaas vandaag te horen gekregen dat het niet zeker is of mijn contract wordt verlengd, dus dat valt wel even heel rauw op m’n dak... :x

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:47

wat leuk *\o/*

Ik heb mij net ook weer opgegeven :D
Dit is mijn 3e jaar.
(Ik hoop dat er nog plek is)

Mijn naam is Linda 38 jaar
Ik werk als laborant.
Een dochter van 3 jaar

Veel cadeautips kom ik vast hier weer tegen en zal ik dan op reageren.

Al een paar jaar aan het afvallen enige flop is snoepgoed.
Chocola lust ik wel :9 :')

Handverzorging
Handcreme en voor mijn nagelriemen.
Ik heb altijd droge handen
Vorig jaar nagellak gehad veel gelakt!
Dus nagellak is weer welkom
Bodycreme/lotion
Pantoffels mt 39

Er komt vast nog een lange lijst achteraan.

Ik hou ook van speletjes spelen maar helaas ben ik de enige thuis.

Ik rij helaas op dit moment geen paard meer.
Sport 1x in de week bootcamp en verder wandel of hardloop ik af en toe.

Wat jammer dat Rebecca er niet bij is.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 04-09-20 22:56, in het totaal 6 keer bewerkt

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:48

Saul, vorig jaar zag ik het topic te laat en toen kon ik me niet meer opgeven, helaas. Dit jaar dus wel weer van de partij! *\o/*

Haha, jij had mij o.a. de frambozenplant gegeven natuurlijk! Die heeft het niet gered; de kat heeft 'm kapot geknaagd. -O- De kattenmat wordt nog altijd regelmatig gebruikt door de poezenbeestjes. :D Ter nagedachtenis heb ik vorig jaar een nieuwe witteframbozenplant gehaald en die maakt nu heel veel babyplantjes in de tuin. Misschien zijn het wel reïncarnaties van jouw plantje. :D

Ik zal mij dan ook maar voorstellen:
Ik ben Felicity 28 jaar en ik werk in het onderwijs als docent. Ik ben gek op lezen, spelletjes, sporten, dieren en eten. Ik vind heel erg veel leuk om te krijgen en ik word graag verrast. DIY-dingen en (eetbare of fruit)planten voor in de tuin of in huis vind ik ook leuk. Ik ben niet heel actief op Bokt, dus ik zal hier zo nu en dan wat posten, om mijn SSS inspiratie te geven. Flops: Zeep of Xenos-achtige, nutteloze frutseldingen. Grappige voorwerpen, die ik ook nog eens goed kan gebruiken, zijn dan wel weer welkom.
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 04-09-20 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:53

Ik ben Kristel, 32. Woon nu weer helemaal alleen. Dus als santa een leuke broer heeft die in de doos past dan is dat leuk. Of een leuke hond :Y)

Voetbalsupporter van Vitesse. Ja mensen, de kleuren zijn dus geel en zwart. Spandoekmaker. En verder graag creabea met fotografie, schilderen en ik probeer grafitti te leren spuiten. En ik vind plantjes heel leuk en diy dingen

Paardjes zijn hans en Amber. Grietje heb ik recent in laten slapen en ik mis haar enorm. De hond is helaas met ex mee gegaan dus hondenspulletjes daar kan ik niet meer zoveel mee.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 22:57

Yeah! Ik zit erbij *\o/*
Ik zal me ook even voorstellen
Ik ben Iris ik ben bijna 26 jaar oud en heb mijn eigen tinker Cookie Afbeelding
In mijn vrije tijd ben ik in de winter vaak aan het puzzelen (1000 stukjes en dan de Disney varianten zijn het leukst! )
Make up kwam net voorbij heb ik helemaal niks mee maar nagellak vind ik wel weer erg leuk!
Verder is mijn lievelingskleur roze
Een flop is absoluut de kleur groen

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 23:25

Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik erbij zit.
Zie dat het hier over sushi gaat dat is dus ook echt niks voor mij
Als ik uit eten ga met vrienden denken ze sowieso dat ik niks lust al staan ze nu elke keer verbaast over wat ik bestel. Ik lust trouwens heel veel maar eigenlijk niks wat in een salade kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 23:42

Daan13 schreef:
J00P schreef:
Vooral in de winter heb ik daar een hekel aan zelfs met de wake up light.

Onze 2e ruzie ging over de wekker....

Manlief heeft zo'n PIEP PIEEEP PIIIEEEEPPPP wekker. :oo echt vreselijk!

Ik word al wakker van het trillen van de telefoon,moet echt geen herrie hebben hoor.

Snoezen is niet aan mij besteed, daarom vind ik de wake up light ook geen succes al lijkt het wel heerlijk rustgevend.

Vrijdag avond is bij mij scrub en masker avond *\o/* ff alle rotzooi van het werk goed eraf wassen.
Heb alleen wel een boel maskers *oeps*

1 masker lijk ik net Hannibal lector op _O-

Als ik zo'n piepwekker hoor, kun je de donder op zeggen dat ik de rest van de dag echt een grafhumeur heb. := Mijn moeder had zo'n ding voor me gekocht toen ik naar de middelbare ging... ik ben geen ochtendmens, dus zo'n irritant, hard geluid om mee wakker te worden is echt funest voor mijn humeur. En ik had op een gegeven moment door dat dat ding een seconde voor hij af gaat een klein klikgeluidje maakt als het mechanisme geactiveerd wordt, dus na een paar maanden zat ik bij ieder klikkend geluid (bijvoorbeeld van de computer) al rechtop in bed klaar om een ram op dat ding te geven, om er de helft van de tijd achter te komen dat het 3 uur 's nachts was of zo, en dan óók te eindigen met een grafhumeur. :')

Maskers vind ik trouwens leuk! Ik gebruik ze niet megaveel, maar ze zijn wel altijd welkom. :D

Detroit :(:) Ik hoop dat je morgen even lekker kunt ontspannen in de sauna!