Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ashleytjuhh schreef:M_D_H schreef:Jij houd van alles
haha niet waar. ik haat sushi
 ik hou er ook niet van.
 ik hou er ook niet van.  

) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten.  Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig.  Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?
 ) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten.  Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig.  Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?                                                         

Roosch schreef:Waar word jij blij van, Detroit?
Ik kan bijvoorbeeld heerlijk ontspannen door gewoon lekker op de bank te ploffen zoals nu. Lekkere geurkaars op. Deken tot over mijn oren ('s zomers en 's winters) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten. Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig. Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?

Ashleytjuhh schreef:Roosch schreef:Waar word jij blij van, Detroit?
Ik kan bijvoorbeeld heerlijk ontspannen door gewoon lekker op de bank te ploffen zoals nu. Lekkere geurkaars op. Deken tot over mijn oren ('s zomers en 's winters) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten. Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig. Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?
en tips van mij via de app
Detroit

Maar heb de zeep van vorig jaar sss en het jaar ervoor nog staan
 Maar heb de zeep van vorig jaar sss en het jaar ervoor nog staan 

Detroit schreef:Ashleytjuhh schreef:
haha niet waar. ik haat sushi
Bah sushiik hou er ook niet van.
Wat feelgood dingen kan ik wellicht wel gebruiken. Dat is voor mij alleen niet in de vorm van makeup oid. Ik voel mij al maanden ongelukkig met mijzelf en door een uitspraak van een arts ook echt motivatieloos.

De kattenmat wordt nog altijd regelmatig gebruikt door de poezenbeestjes.
 De kattenmat wordt nog altijd regelmatig gebruikt door de poezenbeestjes.  Ter nagedachtenis heb ik vorig jaar een nieuwe witteframbozenplant gehaald en die maakt nu heel veel babyplantjes in de tuin. Misschien zijn het wel reïncarnaties van jouw plantje.
 Ter nagedachtenis heb ik vorig jaar een nieuwe witteframbozenplant gehaald en die maakt nu heel veel babyplantjes in de tuin. Misschien zijn het wel reïncarnaties van jouw plantje.  

Daan13 schreef:J00P schreef:Vooral in de winter heb ik daar een hekel aan zelfs met de wake up light.
Onze 2e ruzie ging over de wekker....
Manlief heeft zo'n PIEP PIEEEP PIIIEEEEPPPP wekker.echt vreselijk!
Ik word al wakker van het trillen van de telefoon,moet echt geen herrie hebben hoor.
Snoezen is niet aan mij besteed, daarom vind ik de wake up light ook geen succes al lijkt het wel heerlijk rustgevend.
Vrijdag avond is bij mij scrub en masker avondff alle rotzooi van het werk goed eraf wassen.
Heb alleen wel een boel maskers *oeps*
1 masker lijk ik net Hannibal lector op
 Mijn moeder had zo'n ding voor me gekocht toen ik naar de middelbare ging... ik ben geen ochtendmens, dus zo'n irritant, hard geluid om mee wakker te worden is echt funest voor mijn humeur. En ik had op een gegeven moment door dat dat ding een seconde voor hij af gaat een klein klikgeluidje maakt als het mechanisme geactiveerd wordt, dus na een paar maanden zat ik bij ieder klikkend geluid (bijvoorbeeld van de computer) al rechtop in bed klaar om een ram op dat ding te geven, om er de helft van de tijd achter te komen dat het 3 uur 's nachts was of zo, en dan óók te eindigen met een grafhumeur.
 Mijn moeder had zo'n ding voor me gekocht toen ik naar de middelbare ging... ik ben geen ochtendmens, dus zo'n irritant, hard geluid om mee wakker te worden is echt funest voor mijn humeur. En ik had op een gegeven moment door dat dat ding een seconde voor hij af gaat een klein klikgeluidje maakt als het mechanisme geactiveerd wordt, dus na een paar maanden zat ik bij ieder klikkend geluid (bijvoorbeeld van de computer) al rechtop in bed klaar om een ram op dat ding te geven, om er de helft van de tijd achter te komen dat het 3 uur 's nachts was of zo, en dan óók te eindigen met een grafhumeur.  

Ik hoop dat je morgen even lekker kunt ontspannen in de sauna!
 Ik hoop dat je morgen even lekker kunt ontspannen in de sauna!