Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:M_D_H schreef:Jij houd van alles
haha niet waar. ik haat sushi
Roosch schreef:Waar word jij blij van, Detroit?
Ik kan bijvoorbeeld heerlijk ontspannen door gewoon lekker op de bank te ploffen zoals nu. Lekkere geurkaars op. Deken tot over mijn oren ('s zomers en 's winters) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten. Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig. Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?
Ashleytjuhh schreef:Roosch schreef:Waar word jij blij van, Detroit?
Ik kan bijvoorbeeld heerlijk ontspannen door gewoon lekker op de bank te ploffen zoals nu. Lekkere geurkaars op. Deken tot over mijn oren ('s zomers en 's winters) en dan straks lekker douchen of in bad met mijn favoriete producten. Morgen een wijntje drinken met een vriendin, supergezellig. Van zulke dingen kan ik echt opladen. Heb jij ook zoiets wat jou energie geeft?
en tips van mij via de app![]()
Detroit
Detroit schreef:Ashleytjuhh schreef:
haha niet waar. ik haat sushi
Bah sushiik hou er ook niet van.
Wat feelgood dingen kan ik wellicht wel gebruiken. Dat is voor mij alleen niet in de vorm van makeup oid. Ik voel mij al maanden ongelukkig met mijzelf en door een uitspraak van een arts ook echt motivatieloos.
Daan13 schreef:J00P schreef:Vooral in de winter heb ik daar een hekel aan zelfs met de wake up light.
Onze 2e ruzie ging over de wekker....
Manlief heeft zo'n PIEP PIEEEP PIIIEEEEPPPP wekker.echt vreselijk!
Ik word al wakker van het trillen van de telefoon,moet echt geen herrie hebben hoor.
Snoezen is niet aan mij besteed, daarom vind ik de wake up light ook geen succes al lijkt het wel heerlijk rustgevend.
Vrijdag avond is bij mij scrub en masker avondff alle rotzooi van het werk goed eraf wassen.
Heb alleen wel een boel maskers *oeps*
1 masker lijk ik net Hannibal lector op![]()