Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Die gaan dus niet door zoals studenten die gewend waren. Alleen "inhoudelijke" introducties, online, tot 10 uur savonds, geen alcohol, of de sport-evenementen. Die wel. Geen ontgroeningen, geen feesten, geen bras partijen.
purny schreef:Van de nos:
Sommige ministers vonden het erg belangrijk dat er voor de sociale contacten van nieuwe studenten toch activiteiten konden worden georganiseerd.
Half Nederland heeft de afgelopen maanden geen sociale contacten gehad...
rien10 schreef:Bovendien krijg je aan het begin van het jaar veel info die je nodig hebt.
purny schreef:Er is nu al bewezen dat het overgrote deel van de besmettingen onder studenten vallen... dus ik snap echt niet waarom dit dan perse door moet gaan.
purny schreef:rien10 schreef:Bovendien krijg je aan het begin van het jaar veel info die je nodig hebt.
Zoom of mailcontact...
purny schreef:rien10 schreef:Bovendien krijg je aan het begin van het jaar veel info die je nodig hebt.
Zoom of mailcontact...
purny schreef:Ik hoop gewoon dat er niet teveel besmettingen komen. En dat iedereen zich in NL gaat gedragen en gaat luisteren naar het kabinet.
purny schreef:lenaa_tje schreef:Ik stoor mij dus echt niet aan andere doventolken. Doen allemaal belangrijk werk voor de mensen die het nodig hebben. Niet voor vermaak van het volk.
Jij niet maar sommige mensen wel. Een rustige doventolk kan ook voor minder prikkels zorgen of afleiding
purny schreef:Er is nu al bewezen dat het overgrote deel van de besmettingen onder studenten vallen... dus ik snap echt niet waarom dit dan perse door moet gaan.
Magrathea schreef:purny schreef:Er is nu al bewezen dat het overgrote deel van de besmettingen onder studenten vallen... dus ik snap echt niet waarom dit dan perse door moet gaan.
O ja? Volgens mij gaat het om een leeftijdscategorie, het is helemaal niet gezegd dat al die mensen bij een hogeschool of universiteit ingeschreven staan.
Als ik het goed begrijp mogen er nu dus helemaal geen activiteiten van studentenverenigingen? Volkomen belachelijk, wij waren al ingericht op een digitale info-week met livestreams enzo maar volgens mij mag zelfs dat niet..
Maar we mogen wel naar een oranje land op vakantie en niemand die ons tegenhoudt om daarna niet in thuisisolatie te gaan.