Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 12:54

xPabloBokt schreef:
Sodera schreef:
Dat ligt eraan... als jij dat oplost door te gaan snaaien, is het niet goed. Maar als jij op die manier je kcal inname beperkt, heeft het ineens ook nog eens een naampje: intermittent fasting!

Ja, alleen weegt mijn vriend al niet zo veel dus kan hij elke maaltijd gebruiken. Hij eet vaak maar 2 keer per dag en dat is voor zijn postuur eigenlijk te weinig -O-

Je bent zijn vriendin, niet zijn opvoeder, hij is volwassen.
Zijn verantwoordelijkheid en keuze of hij wil eten, niet de jouwe.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 12:59

Waarom mensen het lastig vinden om eerlijk te zijn... Prima dat je niet kunt afspreken deze week maar zeg dan niet dat je 6 dagen moet werken terwijl je nu gewoon thuis bent. Zeg dan dat je gewoon een dagje niks wil dat vage gedoe kan ik helemaal niks mee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:04

Zebrastreep schreef:
Waarom mensen het lastig vinden om eerlijk te zijn... Prima dat je niet kunt afspreken deze week maar zeg dan niet dat je 6 dagen moet werken terwijl je nu gewoon thuis bent. Zeg dan dat je gewoon een dagje niks wil dat vage gedoe kan ik helemaal niks mee :')

Die herken ik,

Mijn ergenis is dan ook iemand die me gewoon negeert, wel zegt af te willen spreken maar vervolgens niet reageert. Zeg gewoon wat je wilt en doe niet vaag

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:11

Marije_1997 schreef:
Zebrastreep schreef:

Die herken ik,

Mijn ergenis is dan ook iemand die me gewoon negeert, wel zegt af te willen spreken maar vervolgens niet reageert. Zeg gewoon wat je wilt en doe niet vaag

Irritant zulke mensen soms denk ik ook wel oké ik stop deze vriendschap maar dan kan ik het weer niet over mijn hart verkrijgen omdat ze ontzettend veel voor mij gedaan heeft. En we hebben beiden ook wel een heel ander leven. Zo heeft zij een gezin is getrouwd en ben ik nog een student dus daar zit ook wel veel verschil in natuurlijk. Laatste jaar ook beide wel veel ellende gehad met andere dingen dus elkaar een beetje vergeten en al bijna een jaar proberen we wat af te spreken. Vind het wel jammer hoor soms vindt ik het best een beetje lastig. Ook al hebben we nu meer contact en is er wel weer nieuw leven in de vriendschap geblazen maar soms slaan de twijfels wel eens toe

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:16

Nergens zin in vandaag. Pijn en van die bizarre dromen, alweer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:17

Zebrastreep schreef:
Marije_1997 schreef:

Die herken ik,

Irritant zulke mensen soms denk ik ook wel oké ik stop deze vriendschap maar dan kan ik het weer niet over mijn hart verkrijgen omdat ze ontzettend veel voor mij gedaan heeft. En we hebben beiden ook wel een heel ander leven. Zo heeft zij een gezin is getrouwd en ben ik nog een student dus daar zit ook wel veel verschil in natuurlijk. Laatste jaar ook beide wel veel ellende gehad met andere dingen dus elkaar een beetje vergeten en al bijna een jaar proberen we wat af te spreken. Vind het wel jammer hoor soms vindt ik het best een beetje lastig. Ook al hebben we nu meer contact en is er wel weer nieuw leven in de vriendschap geblazen maar soms slaan de twijfels wel eens toe

Vriendschap, relaties wat dan ook horen van twee kanten te komen. Ik ben daardoor wel vrienden kwijt geraakt, had zoiets als het alleen vanuit mij moet komen dan niet. Maar ze komen nu allemaal terug met van ohh zullen we weer eens afspreken. Ben wel benieuwd wat er van komt.

Ook van diegene die me nu negeert. Hoop dat ie wel even reageert en gwn wil afspreken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:25

Bubblewrap schreef:
Marcella schreef:
Waarom ben ik in hemelsnaam gaan werken in de beveiliging begin dus vannacht met werken om 04.00 uur. :roll:

Enige voordeel geen files. :')

Haha, succes! Hopenlijk een nacht met wat positieve reuring ;)

Salaris gestort weet ook gelijk weer waarom ik dit werk deed. :')

Pijn in mijn lijf inclusief dikke benen. En natuurlijk file op de terugweg naar huis.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 14:24

Spoiler:
Aan het vreselijk open einde van Warrior Nun....
wie heeft dat verzonnen!?!?!?!? Netflix kan beter met een seizoen 2 komen van Warrior nun....
Laatst bijgewerkt door ynskek op 17-07-20 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Serienaam toegevoegd op verzoek

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 14:27

xDenies schreef:
Spoiler:
wie heeft dat verzonnen!?!?!?!? Netflix kan beter met een seizoen 2 komen van Warrior nun....

Het feit dat sommige mensen niet vertellen waar hun spoiler over gaat... Globaal dan he..
Laatst bijgewerkt door ynskek op 17-07-20 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gewijzigd naar aanpassing origineel bericht

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 14:29

fleurtjeuh schreef:
xDenies schreef:
Spoiler:

Het feit dat sommige mensen niet vertellen waar hun spoiler over gaat... Globaal dan he..

Staat toch verder niks in wat ook maar iets weggeeft? :=
Laatst bijgewerkt door ynskek op 17-07-20 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gewijzigd naar aanpassing origineel bericht

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 14:34

Nee dat is het punt! Dan weet je ook niet of het veilig is om erop te klikken
Ik klikte dus wel en het bleek iets te zijn dat wel relevant is voor mij. Als erbij had gestaan dat het over warrior nun gaat dan had ik niet geklikt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:14

Ah zo, sorry ik begreep 'm verkeerd :+

Ik erger me eraan dat videoland niet uit zichzelf afleveringen doorspeelt.

simoneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:22

Dat er voorlopig geen lekker zomerweer voorspeld is. Kom op, ik wil zonnnn! Dan is 5 weken zomervakantie in je eentje wel een langggg vooruitzicht!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:24

Het luchtalarm van de buren :z

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:33

Sites waar je alleen met creditcard kan betalen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:34

Hoe duur ondergoed is... Geen zin om in de winkel te passen dus maar online besteld. Heb niet eens gekke maten maar alsnog zo 150+ euro plus weg. _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:36

Dat ik zo m'n eerste afspraak heb bij de psycholoog en ik het zo druk heb gehad de afgelopen dagen dat ik geen tijd heb gehad om er even over na te denken wat ik nou wil gaan vertellen. Ben bang dat het een onduidelijk of te 'zwak' verhaal wordt..

Oh en dat ik heel de week al zin heb in avontuur, flink zuipen of eens iets anders dan m'n standaard kroeg en niemand tijd heeft :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:36

MarlindeRooz schreef:
Hoe duur ondergoed is... Geen zin om in de winkel te passen dus maar online besteld. Heb niet eens gekke maten maar alsnog zo 150+ euro plus weg. _O-

Ik koop ze altijd lekker bij de action, 2 euro voor een pak en gaan een goed jaar mee haha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:38

fleurtjeuh schreef:
xDenies schreef:
Spoiler:

Oh wauw serieus :Y) :+
Zet je het niet in spoiler dan heb je er mensen mee & zet je het wel in spoiler dan heb je er ook mensen mee. Het is toch ook nooit goed heh.

Is je eigen keus om er op te klikken als je series via Netflix kijkt ;)
Laatst bijgewerkt door ynskek op 17-07-20 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 15:39

iirrssjjee schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik koop ze altijd lekker bij de action, 2 euro voor een pak en gaan een goed jaar mee haha

Ik koop altijd de Australian bij de action. Ietsje meer als 2 euro als ik het goed heb, maar het is top kwaliteit en normaal betaal je 15 euro ofzo voor 2. En die gaan echt jaren mee

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 16:10

Ja onderbroeken kan ik ook wel bij de HEMA kopen, maar voor mooie BH's ga ik niet naar de action haha.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 16:18

MarlindeRooz schreef:
Ja onderbroeken kan ik ook wel bij de HEMA kopen, maar voor mooie BH's ga ik niet naar de action haha.

Nee idd. Als het al past is het niet mijn idee van mooie BH's en ik heb iets meer steun nodig :') Ik deel je ergernis met de toevoeging dat ik het irritant vind dat mijn maat continu wisselt. Nog een paar mooie liggen die eigenlijk te klein zijn nu, maar die ik pas een half jaar heb en amper gedragen.

Ik stel het wel weer even uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 16:20

MarlindeRooz schreef:

Hema heeft ook fijne bhs en vind de meeste ook wel mooi.

Ik heb dan wel een lekker makkelijke maat dus dat scheelt dan weer.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 16:30

Dat de dag zo langzaam gaat... IK WIL WEEKEND.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 16:32

En at het nog geen half zes is, ik niets meer te doen heb en dus maar op Bokt rondhang