Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik moet er meer om lachen dat er een dispuut is geopend en dat verwacht word geld terug te krijgen.
mvdende schreef:purny schreef:Ik moet er meer om lachen dat er een dispuut is geopend en dat verwacht word geld terug te krijgen.
De dispuut is geopend vanwege het feit dat ik een mondkapje inclusief vervangbaar koolfilter heb besteld en het koolfilter niet bij de geleverde bestelling zit. Niet vanwege de te lange verzendtermijn.
Chiren schreef:Kan iemand mij adviseren in mondkapjes waar je heel gemakkelijk door kunt ademhalen? Een combinatie van meerdere (medische) dingen zorgt ervoor dat ik het heel erg benauwd krijg met een mondkapje op.
Ik gebruik nu wegwerpmaskers.
Berdien schreef:Ik heb vandaag twee mondkapjes via Etsy besteld. Beiden bij een andere verkoper, in een leuke print. Dan heb ik ze maar in huis. Was nu € 13 voor twee kwijt, helemaal prima.
Geen haar op mijn hoofd die erover peinst om iets op Ali te bestellen waar ik doorheen moet ademen
Berdien schreef:Wat al niet kan. Maar die kans achter niet eens zo heel groot. Daarnaast vind ik bestellen op Ali op meerdere manieren niet perse tof, ook vanwege het milieu-aspect. Maar he, ieder zo zijn ding.
Ik weet in ieder geval dat ik die van mij morgen binnen heb
_Tristan schreef:Donderdag helemaal naar Belgie gereisd met deze mondmaskers van marc O'polo.
Vond het wel even wennen to be fair.
https://www.marc-o-polo.com/dw/image/v2/AARJ_PRD/on/demandware.static/-/Sites-storefront-catalog-mop/default/dw4d4631d8/images/hi-res/006240909067_C40_2.4.jpg?sw=2000