Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:41

Wat fijn horsetime!

Ik ben trots op mijn zelfgemaakte gevulde paprika's.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:46

Ik op mijn tenen kan opdrukken (stelt misschien niets voor, maar ik kon dat voorheen echt niet)

Ik mijn werk netjes heb kunnen achterlaten voor mijn vakantie en het voor mijn gevoel los heb gelaten.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:53

Vandaag trots omdat ik 4 uur heb uitgemest en het hele weiland daarmee weer netjes heb gemaakt!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:22

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik me op mn nieuwe werk heb open gesteld naar collega's, lekker gekletst heb en met een fijn gevoel naar huis ben gegaan (savonds hoofdpijn van alle nieuwe indrukken, maar het was het helemaal waard)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 23:31

Omdat toen ik vanmiddag ineens een appje kreeg van een 'vriend' waarmee ons gesprek lang geleden is geëindigd, me meteen bedacht dat hij lekker de pleuris kan krijgen. :=

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 23:35

Er komen echt zulke goede dingen voorbij! Waar jullie echt trots op mogen zijn :D Ik had dit topic bewust toen geopend dat ik ging kijken waar ik trots op was om zo uit de kleine dingetjes positiviteit te halen. Alleen ik merk dat ik gewoon soms echt niet kan verzinnen waar ik trots op ben :+

Dus ik moet gewoon even verplicht iets verzinnen. Dus bij deze:

Ik ben trots op mezelf omdat ik deze laatste week bewust bezig ben dat ik niet roddel over mensen. Omdat ik vaak heel snel mijn oordeel klaar heb. Ik mag van mezelf niet zomaar oordelen over mensen en zeker niet dingen die negatief zijn over een ander aan iemand vertellen. Dus ik probeer daar bewust mee bezig te zijn en vorige week merkte ik dat ik als ik dan een keer in mijn hoofd wat wilde zeggen dat ik dacht: wat heeft het ook voor nut. Het kan alleen maar de negatieve kant op gaan. Dus toen heb ik dat voor me gehouden.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:28

Dat vind ik ook heel knap Amado, daar mag je zeker trots op zijn! Ik herken dat je zegt hoor :o

Dat was een klusje dan Safiera!

Klinkt als een fijne dag Jessica :)

Steeph, verstandig om geen energie in dat soort mensen te stoppen :j

Ik was en ben trots dat ik gisteren 4 uur op m'n werk ben geweest en dat ik na een druk moment weer tot mezelf kon komen :)
En eigenlijk ben ik ook best trots op mezelf omdat ik ergens mee ben gestopt toen ik er door van slag raakte i.p.v. dat ik maar door bleef gaan :)

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 08:46

Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn kaptoom weer eens uit de kast heb gepakt en grondwerk heb gedaan.
Vind grondwerk zelf niet leuk en paard ook niet zo(bij iedereen niet) dus stel het altijd uit. Toch heb ik het gedaan en vond het wel leuk, zou het alleen niet heel vaak doen.

(Moest zowat wel, paard heeft een paar maanden stil gestaan(ziek en hitte). Dan wil ik er liever niet meteen op klimmen)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 16:36

Ik heb mijn slaapkamer gepoetst.

Ik heb de ruimte waar de kat woont gepoetst.

Ik heb mijn paardenspullen op marktplaats gezet.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 20:25

Ik ben trots op mezelf omdat ik zowel maandag als vandaag niet alleen gewerkt hebt (en vandaag geen webshop maar echt in de winkel gestaan) én gesport heb. En het is echt geen pretje de oefeningen maar ik doe het toch mooi maar wel!! *\o/*

Goed bezig Zertab, lekker heh zo afvinken.
Netjes van je Spikeandjax.
Heel goed Goldie! Keep up the good work!
Super Amado, ergens trots op zijn is ook heel belangrijk. Wij mensen moeten wat positiever worden :)

En natuurlijk ook super goed van alle andere, maar dan ben ik nog wel even bezig :P

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:13

Thx voor de complimenten! En jullie ook terecht trots, goed bezig allemaal!

Vandaag trots omdat ik vanmorgen bij een kennis op bezoek was en hem tot steun kon zijn :)
En ik heb vandaag wel gesnoept, maar geen drop gekocht en geen eetbui gehad *\o/*

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 19:50

Afbeelding

Trots op mezelf omdat ik voor het eerst zelf pizzadeeg gemaakt heb en het is gelukt!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 19:52

Lekker!

Ik ben vandaag heel erg trots op mezelf {:} ik ben vandaag bij het afscheid van een collega geweest in de koffiekamer, 2 collega's die bleven bij me en had zoveel steun aan ze!
Wat een overwinning dit :D

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:23

ik ben trots op mezelf omdat ik de stalwand eindelijk schoon heb na 2,5 uur schrobben!
hij was zo'n 20 jaar niet schoon gemaakt :')
keek er flink tegen op maar ik was heel blij toen het klaar was.
morgen de rest nog schoonmaken(voerbakken, tonnen, spinnenwebben weg etc.), kijk er wel flink tegen op ;(

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:58

Trots dat ik vandaag op mijn eerste stage dag meteen al grenzen verlegd heb.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 22:26

Ik heb een nieuw iemand tijdens de sportles een beetje mee begeleidt, ze stond naast me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:05

Omdat ik iets lastigs open heb gegooid in mijn team.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:47

Omdat ik in mijn nieuwe job elke dag weer grenzen voor mijzelf verleg.
Aartsmoeilijk soms maar de voldoening achteraf, wat fijn.
ik ga hier beter van worden persoonlijk, dat weet ik wel zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 19:27

Wat een leuk topic, wordt helemaal blij van jullie berichtjes. Het is goed dat je trots op jezelf kan zijn!

Niet perse heel trots op mijzelf vandaag, maar ik ben blij met mijn nieuwe verzorgpony <3

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 19:42

Omdat ik voor mezelf ben opgekomen. Ik werd zomaar zonder overleg ingepland en een appje gestuurd naar de planner dat ik dan niet kan en zomaar zonder overleg. Soms vind ik dat best moeilijk

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 22:58

Een complete wandcontactdoos vervangen.... en ik ben als de DOOD voor stroom. Blijkbaar valt die angst tegenwoordig mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 23:00

Dat ik de hele week met niet al te beste slaap netjes heb gewerkt. En weer wat meer motivatie heb.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 08:30

Dat mijn 6 jaar geleden bedachte concept HamsterScaping vandaag dus 6 jaar bestaat, ik heb een ondertussen engels vertaalde website met een enorm aantal bezoekers, een instagram met 1500likes en een facebookgroep met 2.7duizend mensen. Pffooee ik had dat nóóit verwacht toen ik voor het eerst een scape maakte <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 09:27

Fading schreef:
Wat een leuk topic, wordt helemaal blij van jullie berichtjes. Het is goed dat je trots op jezelf kan zijn!

Niet perse heel trots op mijzelf vandaag, maar ik ben blij met mijn nieuwe verzorgpony <3

*\o/*

Gaaf Denies!

Ik ben trots dat ik mezelf na echt een rot week weer redelijk herpakt lijk te hebben en goed alert ben op mijn grenzen.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 13:45

Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteren moest invallen bij een echtpaar ( doe schoonmaken bij mensen thuis via thuiszorg) en die mensen hadden smiddags naar kantoor gebeld dat ze zo tevreden waren over mij. En toen kwam de vraag of ik daar niet voor vast aan het werk kon. Dat vond ik erg leuk om te horen en ik voel me zeer vereerd en ben best trots op mezelf.