Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Whale schreef:In China is op Flightrader ieder geval overduidelijk te zien dat ze weer mogen vliegen
Niet handig dus...Kunnen we straks weer opnieuw beginnen.
Joman schreef:Maatregelen kunnen ook betreffen 1,5 meter afstand of geen handen schudden. Zonder toelichting op welke maatregelen het betreft, kun je daar toch weinig info uithalen.
Al denk ik wel dat reizen nog heel lang problematisch blijft. Zeker in een klein vliegtuig en naar eilanden, waar ze veel problemen kunnen krijgen.
Cayenne schreef:Ik had het juist liever in de winter gehad ipv de zomerDan zit je toch meer binnen dus dan mis je voor het gevoel minder.
Ann schreef:Ik vind het ook heerlijk om 's middags even lekker buiten in de zon te kunnen zitten (in de tuin). Heb ook het idee dat mijn weerstand hier erg veel baat bij heeft.
Princess_ schreef:Ben wel een beetje jaloers op degene met een tuintje. Hier alleen balkon wat pas om 1500 een beetje licht krijgt en voor mijn huis is een grote bouwplaats. Lekker buiten ontspannen is er niet bij helaas.
MarliesV schreef:Autumm, had al even gekeken of ik hem zo snel kan vinden, maar het werd op het Journaal van 18.00 uur getoont of in 1 vandaag wat er achteraan komt. Dan zouden we langzaam weer dingen toe staan en dan loopt het op, weer maatregelen iets aan halen om het af te vlakken enz.
Dat werd gebracht als het meest haalbare voor de zorg.
November 2021 he, niet 2020. Dat model zou betekenen dan we nog anderhalf jaar maatregelen hebben, in meer of mindere vorm. Laten we hopen dat dat niet nodig is!
Marie_Anne schreef:Cayenne schreef:Ik had het juist liever in de winter gehad ipv de zomerDan zit je toch meer binnen dus dan mis je voor het gevoel minder.
Ik ook, echt ja. Dit is voor mij de mooiste tijd van het jaar, dan wil ik zo min mogelijk binnen zitten. In de winter maakt het me minder uit. Maar ja, volgend jaar dan maar weer extra genieten van het voorjaar.
elnienjo schreef:Marie_Anne schreef:
Ik ook, echt ja. Dit is voor mij de mooiste tijd van het jaar, dan wil ik zo min mogelijk binnen zitten. In de winter maakt het me minder uit. Maar ja, volgend jaar dan maar weer extra genieten van het voorjaar.
Maar je kan nu toch juist volop buiten zitten? En wandelen (én fietsen én paardrijden)!
Vind het juist een heerlijke tijd en het is hier nu veel stiller dan anders dus ik geniet des te meer van mijn tuin.