Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friezenfan2 schreef:Mijn ouders zijn gister langsgekomen voor de thee.
Ze waren de dag ervoor bij mijn ene broer geweest en mijn neefje van ietsjes meer dan 1 jaar heeft bij mijn moeder op schoot gezeten en ik mag nog steeds niemand knuffelen.
Echt hé ze stonden bijna weer meteen buiten. Ook als grootouders moet je anderhalve meter afstand houden tegenover je klein kinderen. Ondanks dat kinderen misschien minder vatbaar zijn.
Of loop ik nu gewoon te zeuren?
Shadow0 schreef:Tijdje geleden dat hier activiteit was, maar ik gooi hem toch weer open.... want ik vind het niet makkelijk. Ik weet niet zo goed wat ik wil en voel me niet echt fijn. Paardrijden vandaag is (terecht) afgezegd, maar ik kom niet echt tot lezen en ik zou naar de plassen kunnen maar dat zou hoe dan ook alleen zijn, en weet niet of ik daar zin in heb.
Als er mensen wat opbeurends voor me hebben dan is het welkom, want ik voel me op het moment vrij alleen.
Shadow0 schreef:Tijdje geleden dat hier activiteit was, maar ik gooi hem toch weer open.... want ik vind het niet makkelijk. Ik weet niet zo goed wat ik wil en voel me niet echt fijn. Paardrijden vandaag is (terecht) afgezegd, maar ik kom niet echt tot lezen en ik zou naar de plassen kunnen maar dat zou hoe dan ook alleen zijn, en weet niet of ik daar zin in heb.
Als er mensen wat opbeurends voor me hebben dan is het welkom, want ik voel me op het moment vrij alleen.
bruschetta, gegrilde groentjes ... echt vanalles. Ik ga dan een portie afzetten bij mijn zieke vader (en moeder die dan niet moet koken) en mijn zieke zus. Die had vandaag chemo, dus een maaltijd was welkom. Ik voel me gelijk beter omdat ik iemand geholpen heb. musiqolog schreef:Oké, na het onweer van gisteren is de ergste hitte uit de lucht. Maar de lucht is nu wel veel vochtiger, waardoor het klammer aanvoelt. Voorlopig zijn we nog niets opgeschoten....
(Tot zover het geklaag over het weer. Overigens ga ik morgen weer even onder de mensen: dan is mijn pa jarig.)