Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Zeggen jullie ook alle afspraken af zoals fysiotherapie? De fysiotherapeut werkt door, dus ik zit ff in dubio.
senna21 schreef:MarlindeRooz schreef:Zit er aan te denken om de fysio te bellen als mijn nek weer erger wordt, maar stel het liever uit. Maar niet volledig naar links en rechts kunnen kijken is eeehmm... niet echt goed.
Misschien kun je de fysio vragen om wat oefeningen. Beweging is toch meestal de clou.
Tancreda4 schreef:Ik vind het wel lastig. Boodschap doen moet je toch. En gisteren ben ik naar een (klein) tuincentrum gegaan voor tuinaarde. Was amper iemand. Maar veel mensen die daar oook al boos om worden. Ik ga niet snuffelen, ik pak wat ik nodig heb en weer weg. En supermarkt net zo.
We zouden vanmiddag paarden opladen en mini rondje bos eind van de middag. Met z'n 2. Maar zal ook wel niet iedereen oké vinden...
Ik hoop overigens wel dat het tegen de avond weer rustig is daar. Dat is ook de reden dat we pas laat gaan. Normaal zoudem we veel. Eerder in de middag gaan.
Cherdenise schreef:Tancreda4 schreef:Ik vind het wel lastig. Boodschap doen moet je toch. En gisteren ben ik naar een (klein) tuincentrum gegaan voor tuinaarde. Was amper iemand. Maar veel mensen die daar oook al boos om worden. Ik ga niet snuffelen, ik pak wat ik nodig heb en weer weg. En supermarkt net zo.
We zouden vanmiddag paarden opladen en mini rondje bos eind van de middag. Met z'n 2. Maar zal ook wel niet iedereen oké vinden...
Ik hoop overigens wel dat het tegen de avond weer rustig is daar. Dat is ook de reden dat we pas laat gaan. Normaal zoudem we veel. Eerder in de middag gaan.
Mensen moeten eens ophouden met dat oordelen. Ik moest er ook zijn voor vissenvoer. In en weer uit. Tja het is niet anders. Ik hou ook alle regels in acht, afstand houden, handen ontsmetten, pinnen en dan heb je van die mensen die gaan schelden op fb dat mensen die daarheen gaan k*tvolk is ect.. hallo ik die het niet voor mijn plezier maar de dieren moeten wel eten.
Zijn zeker niet die hamsteraars of #doeliefmensen vraag ik mij dan af
En veel plezier. Ik ben laatst ook geweest met mijn moeder. Was heerlijk
zonnebloem18 schreef:Ik ga wel om de week naar de fysio, wij moeten nu wel onze eigen handdoeken meenemen. Als ik 1 keer oversla heeft dat serieuze gevolgen voor mijn privé en werk.
Anoeska schreef:En zo vind iedereen z'n eigen uitjes verantwoord, maar die van anderen asociaal. Dat hou je toch...
Ik ga namelijk ook iederen avond in mijn eentje met de auto mijn paard voeren. Kom (bijna) niemand tegen, dus ik vind dat het kan. Maar ja, je gaat wel naar buiten, naar een andere plek. Dus ik snap ook dat anderen daar iets van vinden.