Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Weet iemand toevallig hoe het zit met de bezorgmomenten van de AH? Voor hier zijn ze al voor 3 weken compleet vol en elke ochtend als ik probeer een gaatje te vinden, dan zijn ze voor de volgende dag (nou ja, over precies 3 weken dan, want zo lang kun je vooruit reserveren) ook al compleet vol. Iemand die weet hoe laat die momenten aangevuld worden?
_Penotti schreef:Kun je bij de AH niet over 4 weken al een plek reserveren?
Zet je er 5 kratten bier in die je een week van te voren aanpast in je echte boodschappenlijst.
Misschien niet netjes, maar ik vermoed dat dat nu meer word gedaan als het al zover vol staat.
Oscar schreef:Nee, dat gaat helaas niet.
Je kunt maximaal 3 weken vooruit reserveren en die momenten zitten allemaal al vol.
Bij Jumbo is er in de laatste week nog wel wat plek en dan doe ik het inderdaad zoals jij het zegt. Ik mik dan wat spullen ter waarde van 50 euro in mijn mandje en dan reserveer ik dat moment. Tegen de tijd dat die datum in beeld komt dan pas ik de bestelling aan.
Oscar schreef:_Penotti schreef:Kun je bij de AH niet over 4 weken al een plek reserveren?
Zet je er 5 kratten bier in die je een week van te voren aanpast in je echte boodschappenlijst.
Misschien niet netjes, maar ik vermoed dat dat nu meer word gedaan als het al zover vol staat.
Nee, dat gaat helaas niet.
Je kunt maximaal 3 weken vooruit reserveren en die momenten zitten allemaal al vol.
Bij Jumbo is er in de laatste week nog wel wat plek en dan doe ik het inderdaad zoals jij het zegt. Ik mik dan wat spullen ter waarde van 50 euro in mijn mandje en dan reserveer ik dat moment. Tegen de tijd dat die datum in beeld komt dan pas ik de bestelling aan.
8nnemiek schreef:Mijn moeder is vandaag ook bij de Lidl geweest. Er stond iemand die de boodschappenkarren na elke klant ontsmette, en iedereen kreeg een muntje mee zodat ze bij konden houden hoeveel mensen er binnen waren.
Toch fijn dat ze zo hun best doen.