Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Bizar eigenlijk dat de meeste het moeten afhalen alsnog. Hier komen de leerkrachten het brengen door de brievenbus.
Van mijn zoon alleen online, maar die zit op speciaal onderwijs en dus veel kinderen en leerkrachten uit allerlei verschillende gebieden.
juval schreef:pffff.. valt me toch erg tegen hoeveel dochterlief (groep 3) moet gaan doen zeg... hele bergen lezen, rekenen, schrijven etc.. En dan heeft ze natuurlijk thuis moeite om de aandacht erbij te houden. Klein zusje dat zich loopt te vervelen, grote zus die loopt de chagrijnen... en ik zit op hete kolen want er moet nog zo veel in huis en op stal gebeuren..
weet niet of dit gaat werken zo drie weken lang (of langer)
Suzanne F. schreef:Vanaf morgen krijgt mijn dochter een schoolrooster en opdrachten per les. Tijdens die les is de vakdocent dan bereikbaar voor vragen. Brugklas VO.
PSvanLot schreef:Suzanne F. schreef:Vanaf morgen krijgt mijn dochter een schoolrooster en opdrachten per les. Tijdens die les is de vakdocent dan bereikbaar voor vragen. Brugklas VO.
Dat gaan we hier ook doen, maar we zijn allemaal behoorlijk sceptisch over de uitvoering hiervan.
Bij gezinnen waar een ouder/verzorger thuis is, en waar de gehele dag een laptop voor handen is, daar is er geen probleem.
Maar kinderen die alleen thuis zijn, een laptop moeten delen of waar ouders minder betrokken zijn daar ben ik bang dat het gaat falen.