Buitenlandse liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:59

Maar zo’n advocaat heeft niet binnen een uur een aangetekende brief op de post. Neem aan dat die eerst wil weten hoe de vork in de steel zit om niet verkeerd bezig te zijn, dus zal hij eerst in ieder geval het gesprek met de eiser aangaan, controleren in registers of het huis inderdaad op jouw naam staat. Snap je waar de ongeloofwaardigheid van je woorden weg komt? En dat niet alleen, alles wat mensen aangegeven hebben kauw je na of heb je plots geregeld . Wanneer jij hier lol aan beleefd, prima maar mocht dit uit je dikke duim komen dan moet je je de ogen uit je kop schamen tov de vele mensen die echt in zo’n situatie zitten of hebben gezeten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:01

bigone schreef:
Maar zo’n advocaat heeft niet binnen een uur een aangetekende brief op de post. Neem aan dat die eerst wil weten hoe de vork in de steel zit om niet verkeerd bezig te zijn, dus zal hij eerst in ieder geval het gesprek met de eiser aangaan, controleren in registers of het huis inderdaad op jouw naam staat. Snap je waar de ongeloofwaardigheid van je woorden weg komt? En dat niet alleen, alles wat mensen aangegeven hebben kauw je na of heb je plots geregeld . Wanneer jij hier lol aan beleefd, prima maar mocht dit uit je dikke duim komen dan moet je je de ogen uit je kop schamen tov de vele mensen die echt in zo’n situatie zitten of hebben gezeten.

Want wat jouw vriend heeft gezegd, is letterlijk voorgekauwd door een Bokker eerder in dit topic.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:01

Zertab schreef:
In één dag rondbellen, langskomen, en contract is klaar? Want die advocaten hebben niet een druk schema? :')

Waarom blijf je erover doorgaan? TS hoeft zich niet te verantwoorden.. naar niemand..

Als je het niet gelooft is dat je goed recht, maar stop in dit topic. Ga er vanuit dat het echt is en geef goed bedoeld advies.. :(:)

Heel veel succes TS , je bent goed opweg!

Zertab

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:02

Ik ben niet de enige die twijfelt en erover doorgaat hoor. Dus dan ligt het niet aan mij :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:03

Zertab schreef:
Ik ben niet de enige die twijfelt en erover doorgaat hoor. Dus dan ligt het niet aan mij :)

Je zei zelf dat je weg zou gaan uit dit topic. Doe dat dan ook.

Fijn dat het toch redelijk is gegaan vandaag TS. Heel veel succes verder. Hoop dat je snel weer naar je eigen plekje kan!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:05

Dani schreef:
Ik wil jullie vragen om twijfels aan het verhaal niet hier uit te spreken en die discussie ook te laten rusten. Als je denkt dat iets niet klopt, laat het ons dan weten zodat wij het kunnen uitzoeken.

Mod-quote.

Dus ...

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 20:07

__Sannne schreef:
Zertab schreef:

Je zei zelf dat je weg zou gaan uit dit topic. Doe dat dan ook.

Fijn dat het toch redelijk is gegaan vandaag TS. Heel veel succes verder. Hoop dat je snel weer naar je eigen plekje kan!

Dat hoop ik ook.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 20:10

bigone schreef:

Een aangetekende brief is binnen de 24 uur bij de ontvanger. Ik heb alle documenten dat het huis van mij is en dergelijke al bij me vanaf ik het huis heb dus voor dit te bewijzen is niet moeilijk als het zwart op wit staat. Voor ik naar de advocaat ben gegaan heb ik allemaal documenten meegenomen ook van de huisarts. En het is en blijft nog steeds mijn huis en als ik hem daar weg wil is dat mijn volste recht.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:11

Melleke24 schreef:
bigone schreef:

Een aangetekende brief is binnen de 24 uur bij de ontvanger. Ik heb alle documenten dat het huis van mij is en dergelijke al bij me vanaf ik het huis heb dus voor dit te bewijzen is niet moeilijk als het zwart op wit staat. Voor ik naar de advocaat ben gegaan heb ik allemaal documenten meegenomen ook van de huisarts. En het is en blijft nog steeds mijn huis en als ik hem daar weg wil is dat mijn volste recht.

De advocaat moet toch weten of je de waarheid spreekt? Hoeveel vrouwen verzinnen dit wel niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:13

Nee de advocaat moet dat niet. Anders waren er geen advocaten. Die verdedigd namelijk jou versie van de feiten. Niet de waarheid of de tegenpartij. Als jij daar aankomt met de papieren van jou huis is dat meer dan voldoende.

Echt triestig dat jullie hier weer over moeten beginnen. Als je een grote mond hebt om te zeggen dat je het topic verlaat doe dat dan ook.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:16

Wat ik mij afvraag ... hebben andere ooit al eens in deze situatie gezeten?
Zo niet zou ik er eens over ophouden met het verhaal in twijfel te trekken. Het kan natuurlijk maar daar zou ik standaard niet van uit gaan.

In mijn situatie ging het ook snel maar is ook wel echt gebeurt.
Weer eens geslagen en heb ik ook aangegeven het is gedaan. Toen ben ik een paar uur weggeweest. En was hij al spullen uit het huis aan het halen.
Ik mocht nog wel die 3 maanden in het huis blijven... maar bestek enz was weg. Dus ik ging echt geen spullen meer kopen om daar te zitten.
Dag erna kwam hij poeslief terug wou mij documenten laten tekenen. Wat ik weigerde en kreeg weer bedreigingen.
Dat moment heb ik mijn kleren 3 verdiepingen omlaag gegooit. In men autokoffer gegooit en terug naar mijn ouders.
En niet meer alleen naar de woning geweest. En op nog geen 2 weken was alles van mij weg. En was ook de zolder van mijn ouders verbouwd.

Ik heb ook op een week tijd een advocaat gehad en 1 maand later zaten we op het gerecht.
Dus als je echt je schouders er onder zet kan het!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:17

Een week is geen dag.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:21

Als een topic starter de adviezen van bokkers niet opvolgt, is er gemopper. Als ze het wel doet ook :+
Bokt is natuurlijk virtuele realiteit, het kan kloppen of niet.
Ik volg met aandacht.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:26

Zertab schreef:
Nee nu ben je mijn geloofwaardigheid kwijt. En zal ik verder uit het topic gaan. Ts, zoek hulp.

Nu pas? Je was er ook al eerder over aan het blaten dat je haar niet geloofde...

Ga dan gewoon uit het topic en laat dit voor wat het is.
Het zou je maar gebeuren dat je in zo'n situatie zit en niemand gelooft je...
Ook bij mij ging het in een soortgelijke (maar niet helemaal) situatie vrij snel.
Het kan wanneer je je schouders er onder zet.
TS, trek je niets aan van die reacties. Je doet het goed! :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-02-20 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:26

Melleke24 schreef:
bigone schreef:

Ik kan ook met een koopakte aankomen dan nog is een advocaat verplicht om na te gaan of het contract rechtsgeldig is .

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:30

Bigone en Zertab, oprecht, ga even lekker wieberen als je het niet gelooft. Er is hier al een mod opmerking over geweest.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:34

Ik snap ook niet waarom mensen het in twijfel blijven trekken. Reageer dan gewoon niet. Je hoeft niet op ieder topic te reageren he en als jullie ongelijk hebben dan zorg je alleen maar voor meer negatieve energie bij iemand die het al moeilijk genoeg heeft. Waarom zou je dat willen in dit geval?

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 20:35

Cayenne schreef:
Zertab schreef:
Nee nu ben je mijn geloofwaardigheid kwijt. En zal ik verder uit het topic gaan. Ts, zoek hulp.

Nu pas? Je was er ook al eerder over aan het blaten dat je haar niet geloofde...

Ga dan gewoon uit het topic en laat dit voor wat het is.
Het zou je maar gebeuren dat je in zo'n situatie zit en niemand gelooft je...
Ook bij mij ging het in een soortgelijke (maar niet helemaal) situatie vrij snel.
Het kan wanneer je je schouders er onder zet.
TS, trek je niets aan van die reacties. Je doet het goed! :)

Is natuurlijk niet fijn om te lezen. Ik heb echt moeite gedaan om alles zo snel mogelijk achter de rug te hebben. Mijn vriendin en mijn ouders zeiden dat ik niet mocht opgeven en dat ik het beter zo snel mogelijk kon regelen. En ik heb naar verschillende advocaten gebeld en er heeft er 1 tijd gemaakt voor mij en daar ben ik blij om.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:36

Ach meid, wat zit je in een rotsituatie. Hoop dat je het een beetje redt en steun hebt ven vrienden en familie.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 20:38

Hevonen schreef:
Ach meid, wat zit je in een rotsituatie. Hoop dat je het een beetje redt en steun hebt ven vrienden en familie.

Ja ik heb nu wel gewerkt dat ik een vriendin uit de duizend heb. En waar ik in het begin bang om had ben ik toch blij dat ik mijn ouders alles heb verteld. Mijn papa is ook meegegaan naar de advocaat, dus ben echt wel blij dat ze me helpen. Ik heb het nog steeds moeilijk maar ik hou vol.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:39

Gelukkig was je neef mee.
Gaatje ex zich uitschrijven of moet jij dat doen?

Offtopic: ik heb weleens na kantoortijd binnen een uur een advocaat geregeld. Maar ja dat is een kennis.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 20:42

luuntje schreef:
Gelukkig was je neef mee.
Gaatje ex zich uitschrijven of moet jij dat doen?

Offtopic: ik heb weleens na kantoortijd binnen een uur een advocaat geregeld. Maar ja dat is een kennis.

Weet ik niet, hij heeft 2 maand de tijd om het huis te verlaten. Indien hij dat vroeger doet, hoop ik dat hij zichzelf uitschrijft.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:48

Melleke24 schreef:
tienus63 schreef:
Je hebt wel fiducie in de meningen en adviezen van je medebokkers.
Vind het nogal wat om als nieuw lid meteen dit op een paardenforum te posten.......

Ik heb vroeger ook een account gehad op bokt. En ik wist anders niet waar ik raad kon vragen.

En blijkbaar twee paarden ipv een.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 20:52

Ik heb 1 paard een draver, en ik ben/was inderdaad van plan om er nog 1 bij te kopen. Ik heb vroeger nog een draver gehad en ik heb ook een Arabier gehad maar die is gestorven. Wil je hier ook bewijzen van zien?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:55

Melleke24 schreef:
Ik heb 1 paard een draver, en ik ben/was inderdaad van plan om er nog 1 bij te kopen. Ik heb vroeger nog een draver gehad en ik heb ook een Arabier gehad maar die is gestorven. Wil je hier ook bewijzen van zien?

Nee hoor. Dan is die arabier binnen vijf dagen gestorven?