Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:54

Aan het meisje die haar vriendin met paard achter mijn rug om in de rijbak in doet terwijl ik gezegd had dat ze moeten wachten, en daarna ook nog een grote mond geven. Die heb ik de bak uitgestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 19:56

casperzazoe schreef:
SindyKaya schreef:
Ik moet straks nog geen 10 min fietsen maar ik ben zó bang voor het vuurwerk ik durf gewoon niet

:(:)

Dat ik super jaloers ben op iemand zonder daar ook maar enige reden voor te hebben. Echt, wat een poedersuiker eigenschap.

Ugh, praat me er niet van. :=

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 20:31

Vandaag is de vuurwerkverkoop ook gestart. Beter hadden ze dat maandag of dinsdag gedaan. Ben benieuwd tijdens de avond wandelingen...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 20:33

xDenies schreef:
Vandaag is de vuurwerkverkoop ook gestart. Beter hadden ze dat maandag of dinsdag gedaan. Ben benieuwd tijdens de avond wandelingen...

Het lijkt wel oorlog hier. Mán wat een knallen! :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 20:36

Coconut schreef:
xDenies schreef:

Het lijkt wel oorlog hier. Mán wat een knallen! :=

Ooh oops… hier naast Rotterdam is het nog normaal. Zal wel snel verandering in komen. Dubbele lijn gaat er gewoon vanavond bij de honden er aan haha.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:05

Onder Rotterdam, maar knalt er inderdaad lekker op los. {:)-:(

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:13

Cowboy55 schreef:
Nabster schreef:
Dat is dan knap naïef.

Jij voorziet dat idioten vuurwerk in de reet van een kat stoppen? Bizar.

Bizar? Jij leest nooit nieuws ofzo?
Net of het nu aan mij ligt, koekoek.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:16

O en dat mijn darmen besloten hebben strontvervelend te gaan doen. -O- :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:21

Ik ga echt de straat niet meer op met de hond nu :n Met de auto naar het bos of buitengebied en in plaats van de korte piesrondjes mag ze in de tuin. Ze is bijna 9, totaal niet bang en dat hou ik graag zo.

Hier dus ook alweer het een en ander aan vuurwerk, fijn hoor ^)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:32

De politie die doodleuk iets online zet wat voor boetes eraan vast zit als je te vroeg vuurwerk afsteekt. Ondertussen heb ik nog geen enkele wagen zien rijden in het dorp en wordt er al dagen als gekken afgestoken. Probeer het op z'n minst te laten lijken alsof je er iets tegen doet.

De hond durft overdag nog naar buiten, maar niet meer van het erf af (zodra ik met de riem aan kom rent ie weg, terwijl hij je normaal nog net niet omver springt.)
S'avonds is het plassen als de nood heel hoog is en met volle vaart terug naar binnen. Vind het zo sneu voor hem..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:35

Dat ik niks heb om mij te irriteren.
Tenminste niet een irritatie wat gewoon een irritatie is.
Dat wat irriteerd is een iets langdurige irritatie dus daar probeer ik mij niet aan te irriteren

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:38

Dat ik snotverkouden ben en m'n neus erdoor zeer doet (door het vele snuiten)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 21:46

Vanmiddag keihard m'n hoofd gestoten aan een balk en nu heb ik een lichte hersenschudding %)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 00:04

Foto's van de afgelopen maanden verwijderen van telefoon. Had er te veel op staan + veel herinneringen waar ik verdrietig van wordt die niet belangrijk meer zijn ofzo. Maar jeetje wat mis ik die pony ;(. Kon echt zien dat hij binnen een jaar helemaal opgebloeid was en tot me toegetrokken. En dan gewoon weten dat het nu weer terug bij af komt. Arm dier :(

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 00:12

casperzazoe schreef:
De politie die doodleuk iets online zet wat voor boetes eraan vast zit als je te vroeg vuurwerk afsteekt. Ondertussen heb ik nog geen enkele wagen zien rijden in het dorp en wordt er al dagen als gekken afgestoken. Probeer het op z'n minst te laten lijken alsof je er iets tegen doet.

Hier, op een steenworp mortierschot afstand van Duindorp, wordt ook niet echt gehandhaafd.

Het lijkt eerder of onze nationale wapenspreuk in het verleden ooit is aangepast in 'je déescalerai', in plaats van 'je maintiendrai'.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 00:31

oomens schreef:
casperzazoe schreef:

Hier, op een steenworp mortierschot afstand van Duindorp, wordt ook niet echt gehandhaafd.

Het lijkt eerder of onze nationale wapenspreuk in het verleden ooit is aangepast in 'je déescalerai', in plaats van 'je maintiendrai'.

En zo wordt het met elke dag die verstrijkt weer een beetje moeilijker om ‘je maintiendrai’ ooit nog eens in de praktijk te gaan brengen.....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 00:41

Na 2 dagen zonder simkaart heb ik hem eindelijk binnen... lukt het activeren niet. WiFi is erg traag en de site heeft een storing. Nooit meer Tele2 voor mij. :n

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 01:04

Ook hier aan dat k*tvuurwerk. Waarom verkopen ze dat niet gewoon alleen de 31e!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 01:09

Stinkend doucheputje :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 10:21

Kan nog steeds mijn simkaart niet activeren. Tip ga NOOIT naar tele2. Ik overweeg nu zelfs om toch mijn abbo weer op te zeggen. Simkaart komt de dag nadat je abbo in gaat. Vervolgens blijft de site foutmeldingen geven en kan je nog steeds niks. Ik ga maandag een dagje in mijn eentje naar Den Haag. Dat gaat een dagje zonder telefonisch bereik, bankzaken inzien, google maps en de NS app worden. Oh en mocht iemand mij willen beroven of aanvallen. Doe het maandag want ik kan niet om hulp vragen door iemand te bellen. :+

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 10:29

Of je zoekt eerst maandag even contact met Tele2. Misschien kunnen ze je snel helpen? Dat nu de website foutmeldingen geeft kunnen ze misschien weinig aan doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 10:30

friendly schreef:
Of je zoekt eerst maandag even contact met Tele2. Misschien kunnen ze je snel helpen? Dat nu de website foutmeldingen geeft kunnen ze misschien weinig aan doen.

Ik betaal al sinds vrijdagochtend voor dit abonnement. En misschien wil ik vanmiddag ook wel iemand bellen. Ik woon alleen dus kan niet zomaar iemand zijn telefoon lenen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:00

MarlindeRooz schreef:
friendly schreef:

Ik betaal al sinds vrijdagochtend voor dit abonnement. En misschien wil ik vanmiddag ook wel iemand bellen. Ik woon alleen dus kan niet zomaar iemand zijn telefoon lenen.

Contact met Tele2 gaat ook prima via Facebook. Ook zijn ze gewoon coulant met het naar verhouding verlagen/terugbetalen van dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dus gewoon even contact zoeken en de situatie uitleggen.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:01

Dat ik een stiekem, kleine verslaving heb waar ik nu heel erg om baal door mijn gezondheid.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:04

Dat vannacht 1 van mijn geitjes is doodgegaan.Ze was al 15/16 maar toch.Wel een pech jaar voor de dieren.Onze pony ingeslapen,het "pension" paard en de poezel.Nu waren de pony en het paard wel 36 en 30 dus je ziet het aankomen.