Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coconut schreef:xDenies schreef:Vandaag is de vuurwerkverkoop ook gestart. Beter hadden ze dat maandag of dinsdag gedaan. Ben benieuwd tijdens de avond wandelingen...
Het lijkt wel oorlog hier. Mán wat een knallen!
casperzazoe schreef:De politie die doodleuk iets online zet wat voor boetes eraan vast zit als je te vroeg vuurwerk afsteekt. Ondertussen heb ik nog geen enkele wagen zien rijden in het dorp en wordt er al dagen als gekken afgestoken. Probeer het op z'n minst te laten lijken alsof je er iets tegen doet.
oomens schreef:casperzazoe schreef:De politie die doodleuk iets online zet wat voor boetes eraan vast zit als je te vroeg vuurwerk afsteekt. Ondertussen heb ik nog geen enkele wagen zien rijden in het dorp en wordt er al dagen als gekken afgestoken. Probeer het op z'n minst te laten lijken alsof je er iets tegen doet.
Hier, op eensteenworpmortierschot afstand van Duindorp, wordt ook niet echt gehandhaafd.
Het lijkt eerder of onze nationale wapenspreuk in het verleden ooit is aangepast in 'je déescalerai', in plaats van 'je maintiendrai'.
friendly schreef:Of je zoekt eerst maandag even contact met Tele2. Misschien kunnen ze je snel helpen? Dat nu de website foutmeldingen geeft kunnen ze misschien weinig aan doen.
MarlindeRooz schreef:friendly schreef:Of je zoekt eerst maandag even contact met Tele2. Misschien kunnen ze je snel helpen? Dat nu de website foutmeldingen geeft kunnen ze misschien weinig aan doen.
Ik betaal al sinds vrijdagochtend voor dit abonnement. En misschien wil ik vanmiddag ook wel iemand bellen. Ik woon alleen dus kan niet zomaar iemand zijn telefoon lenen.