Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat mag jij helemaaaaaaaal niet hebben!! Ohhhh!!!!alice0cullen schreef:Zie ik ook wel eens bij de kruidvat, dan lopen ze direct naar de kassa en melden dan wat ze willen hebben, en als dan de medewerkers niet snel genoeg de spullen ophalen of dit gewoon weigeren dan worden ze toch boos.
Als je zelf niet meer in staat ben je eigen spullen uit een rek te pakken dan moet je zorgen dat er iemand met je meegaat, of het gewoon even vriendelijk bij personeel aangeven en dan niet bij de kassa gaan staan bleren met een lange lijst spullen.
Daihyo schreef:Vroeger had je nog klantvriendelijke verkoopsters die vroegen of ze je konden helpen of je zelf liever wilde kijken. Het is maar net hoe je het bekijkt inderdaad. Ik zie het als dienstverlening als een verkoopster zelf naar de klant gaat, ipv dat de klant naar de verkoopster moet en dan ook nog als lastig wordt gezien.
Uiteraard bij kledingzaken of schoenenwinkels ofzo, niet bij winkels als Kruidvat/Etos. Dat vind ik toch een wat ander soort winkel.

Anoniem schreef:Zojuist voor de deur bij de supermarkt: een oudere meneer in een scootmobiel die met veel te veel boodschappen aan het hannesen was met een karretje en al zijn tassen. Dus ik vraag, meneer kan ik u even mee helpen?
Het antwoord was "nee natuurlijk kan jij dat niet, jij bent een vrouw.
Nou zeg.
Dussss..... Anoniem schreef:Zojuist voor de deur bij de supermarkt: een oudere meneer in een scootmobiel die met veel te veel boodschappen aan het hannesen was met een karretje en al zijn tassen. Dus ik vraag, meneer kan ik u even mee helpen?
Nou zeg.
fantastisch, ik lig helemaal in een deuk. Als mij dat overkomt zou ik zo moeten lachen
you make my day pien_2010 schreef:Anoniem schreef:Zojuist voor de deur bij de supermarkt: een oudere meneer in een scootmobiel die met veel te veel boodschappen aan het hannesen was met een karretje en al zijn tassen. Dus ik vraag, meneer kan ik u even mee helpen?
Nou zeg.
fantastisch, ik lig helemaal in een deuk. Als mij dat overkomt zou ik zo moeten lachen
you make my day