Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pareltjes schreef:Relaxed schreef:Hij is echt de weg kwijt, wat een idioot.. Hoe mannen ineens hun verstand kunnen verliezen blijft een raadsel
Dat komt omdat vrouwen een ander orgaan gebruiken om te denken dan mannen.....
ultimate schreef:Ik blijf dus met mijn theorie dat als een man weggaat, altijd een andere is.
Ik zou zo snel mogelijk afspreken voor de verdeling en inderdaad op papier ztten. Speel nog een beetje op zijn schuldgevoel en probeer « zo veel mogelijk » te hebben. Hoe langer je wacht hoe harder het zal zijn.
En zonder negatief te zijn, verwacht niet te veel van je schoonouders, aan het einde van de rit zullen ze altijd langs zijn kant kant, het blijft hun zoon
Storm schreef:Was hier ook met mijn ex schoonouders. In het begin stonden ze vierkant achter me, zeiden dat ze me steunden enzo. Dat ik op ze kon rekenen en de kinderen ook.
Puntje bij paaltje heeft mijn ex de boel omgedraaid en heeft nare dingen over mij gezegd. En ze geloven hem want hij is hun zoon. Die mensen hebben me vreselijk teleurgesteld.
Storm schreef:Was hier ook met mijn ex schoonouders. In het begin stonden ze vierkant achter me, zeiden dat ze me steunden enzo. Dat ik op ze kon rekenen en de kinderen ook.
Puntje bij paaltje heeft mijn ex de boel omgedraaid en heeft nare dingen over mij gezegd. En ze geloven hem want hij is hun zoon. Die mensen hebben me vreselijk teleurgesteld.
Samantha89 schreef:Waarom laat jij hem jou niet uitkopen? Of desnoods de boel verkopen en splitten? Ik weet niet hoe jij er zelf in staat, maar ik zou al niet meer in een huis willen/kunnen wonen wat ik gedeeld heb met mijn ex die mij zo behandeld zou hebben.
blubblabhoi schreef:Samantha89 schreef:Waarom laat jij hem jou niet uitkopen? Of desnoods de boel verkopen en splitten? Ik weet niet hoe jij er zelf in staat, maar ik zou al niet meer in een huis willen/kunnen wonen wat ik gedeeld heb met mijn ex die mij zo behandeld zou hebben.
Ik ben zelf wel ‘gelukkig’ in dit huis. Ik woon er heerlijk, het is echt m’n thuis. We woonden er in principe nog vrij kort, dus het is niet zo dat we hier heel veel herinneringen hebben gemaakt. Ook is het huis nog niet ‘af’, dus ik kan het nog helemaal vormen naar m’n eigen smaak. Ik heb gelukkig wat dat betreft geen nare gevoelens tegenover het huis en de herinneringen die er daar wel zijn. Ik voel me daar ondanks wat er gebeurd is wel op m’n plek.