Mijn partner houdt niet meer van me..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Re: Mijn partner houdt niet meer van me..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:57

Kan ik me voorstellen, jullie hebben best serieuze stappen gezet samen en dan ga je dat zo afdoen. Zij hebben hem tenslotte ook in huis gehaald in de hoop dat alles weer goed zou komen en niet dit.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:36

Woow wat een aparte wending heeft het genomen zeg. Verschrikkelijk allemaal wat je de afgelopen tijd heb meegemaakt. Nou je kan het nu wel afsluiten. Jammer dat het op zo'n manier moet.

Pareltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:16

Relaxed schreef:
Hij is echt de weg kwijt, wat een idioot.. Hoe mannen ineens hun verstand kunnen verliezen blijft een raadsel :n

Dat komt omdat vrouwen een ander orgaan gebruiken om te denken dan mannen.....

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:24

Pareltjes schreef:
Relaxed schreef:
Hij is echt de weg kwijt, wat een idioot.. Hoe mannen ineens hun verstand kunnen verliezen blijft een raadsel :n

Dat komt omdat vrouwen een ander orgaan gebruiken om te denken dan mannen.....

Geloof me, vrouwen kunnen net zo erg zijn. Laten we nu niet doen alsof wij altijd zo geweldig zjn :+

Ts ik hoop dat je binnenkort niets meer met m te maken hoeft te hebben

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:26

Jeetje wat een droeftoeter zeg... wel beter dat zijn ouders hem aanpakken. Mijn ex-schoonouders gaven hem groot gelijk?!?!? En zagen niet in wat hun pareltje nou fout deed. Was direct ook de grondslag van het hele probleem trouwens, mamaskindjes. :r

Hopelijk kan jij je huis houden!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 19:12

Één, twee...weg er mee!

Wat n zak heu zeg!
Ongelooflijk! Kansloos...
Nou ts! Je bent beter af zonder hem hoor!

Die krijgt vanzelf de deksel op z'n neus. (En hoop dat ie m dan breekt)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 20:29

Oh ts wat een /)/-&.!.!,!:)/@-@
Schouders eronder en alvast alles op papier zetten.
Hem nog even lekker laten gaar koken en links laten liggen en zodra jij alles al hebt zou ik een keer gaan bellen.
Wel ergens fijn om te horen dat zijn ouders aan jou kant staan.
Maar echt, als je over een tijdje van plan bent om toch terug naar hem te gaan trek ik je aan je haren terug :')
Wat een banketstaaf zeg

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 21:11

Heel veel sterkte de komende tijd.
Ellende allemaal.

Hoop dat jullie alles wel goed kunnen regelen en dat hij mee werkt.
En hoop dat je het huis kan houden.

ultimate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 00:27

Ik blijf dus met mijn theorie dat als een man weggaat, altijd een andere is.
Ik zou zo snel mogelijk afspreken voor de verdeling en inderdaad op papier ztten. Speel nog een beetje op zijn schuldgevoel en probeer « zo veel mogelijk » te hebben. Hoe langer je wacht hoe harder het zal zijn.
En zonder negatief te zijn, verwacht niet te veel van je schoonouders, aan het einde van de rit zullen ze altijd langs zijn kant kant, het blijft hun zoon

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 08:24

ultimate schreef:
Ik blijf dus met mijn theorie dat als een man weggaat, altijd een andere is.
Ik zou zo snel mogelijk afspreken voor de verdeling en inderdaad op papier ztten. Speel nog een beetje op zijn schuldgevoel en probeer « zo veel mogelijk » te hebben. Hoe langer je wacht hoe harder het zal zijn.
En zonder negatief te zijn, verwacht niet te veel van je schoonouders, aan het einde van de rit zullen ze altijd langs zijn kant kant, het blijft hun zoon

Eens. Ik ben ook bang dat je schoonouders je over een paar maanden zullen teleurstellen. Dan krijg je die klap ook nog eens dus wees voorbereid.
En het klopt dat mannen vaak de relatie verbreken als er al iemand anders is. Dat is bij vrouwen iets anders. Die kunnen ook gewoon beter alleen zijn denk ik.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:44

Was hier ook met mijn ex schoonouders. In het begin stonden ze vierkant achter me, zeiden dat ze me steunden enzo. Dat ik op ze kon rekenen en de kinderen ook.
Puntje bij paaltje heeft mijn ex de boel omgedraaid en heeft nare dingen over mij gezegd. En ze geloven hem want hij is hun zoon. Die mensen hebben me vreselijk teleurgesteld.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:48

Storm schreef:
Was hier ook met mijn ex schoonouders. In het begin stonden ze vierkant achter me, zeiden dat ze me steunden enzo. Dat ik op ze kon rekenen en de kinderen ook.
Puntje bij paaltje heeft mijn ex de boel omgedraaid en heeft nare dingen over mij gezegd. En ze geloven hem want hij is hun zoon. Die mensen hebben me vreselijk teleurgesteld.

:(:) gelukkig weten sommige wel het echte verhaal

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:59

Gelukkig wel ja, maar aan de andere kant snap ik het ook wel, het blijven zijn ouders en als ouder blijf je je kind steunen. Ik had alleen graag gezien dat ze neutraal zouden blijven, vooral omwille van de kleinkinderen.
Maar goed, die heeft de TS gelukkig nog niet, dat zou alles nog veel ingewikkelder maken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:01

Storm schreef:

Ja en tot zover de familie die je dacht te hebben. De familie stopt als de relatie stopt, het is eigenlijk een schijnfamilie en je moet heel erg uitkijken met het echt gaan geven om hen. Het blijft namelijk altijd hun zoon en ze zullen altijd zijn kant kiezen, als je al moet spreken van kanten natuurlijk. Ze zullen in ieder geval zeggen: tja het is zijn leven en zijn keuzes en het is een volwassen man dus wij bemoeien ons er verder niet mee.....
Maar goed, dit is weer een ander verhaal natuurlijk. Voor nu alle sterkte maar wees wel voorbereid dat je ex schoonouders uiteindelijk afstand nemen van je en je losgeweekt gaat worden en zij hun nieuwe schoondochter gaan omarmen zoals ze bij jou hebben gedaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 05:46

Natuurlijk, het is hun kind en die band blijft. Maar dat neemt niet weg dat ze nú erg kwaad en misschien wel gekwetst zijn door hun kind. TS is 11 jaar lang in hun leven geweest, hij heeft het niet netjes aangepakt, ze zijn misschien nu wel even klaar met 'm.

Het is gewoon een verdrietige rotsituatie voor iedereen behalve die banketstaaf.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:06

Hoe gaat het met je TS?

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-20 12:10

Dit weekend ben ik heel erg boos geweest, geen traan erom gelaten. Vanochtend geprobeerd te werken maar voor ik m’n jas had uitgedaan stortte ik helemaal in. Lichamelijk voel ik me nog steeds ontzettend beroerd. Ik voel me vandaag heel erg verdrietig terwijl ik me helemaal niet zo wil voelen..

Ik kan nog steeds niet geloven dat dit allemaal gebeurd is.. zo abrupt.. Hoe kan hij zo met alles omgaan, hoe kan hij me dit aangedaan hebben. Het liegen, bah bah bah. Ik heb een groot gat in m’n hart ;(

En dan straks ook nog de grote financiële gevolgen voor een situatie waar ik helemaal niet voor gekozen heb. Zie erg op tegen het verdelen van de spullen. Ik ben erg bang dat hij er hard ingaat.. Ik gun hem helemaal niks maar zo werkt het helaas niet. De gedachte dat ik geld bij m’n ouders moet gaan lenen om hem uit te betalen, bah.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:18

Rustig aan meis, maak je nog geen zorgen over dingen die nog niet aan de orde zijn, komt tijd komt raad. Het is natuurlijk niet zo gek dat je verdrietig bent erover, ja hebt toch 11 jaar samen doorgebracht en nu ineens is dat voorbij. Je voelt je belazerd omdat je ook belazerd bent en dat heeft even tijd nodig om te genezen. Probeer om toch ondanks je verdriet een plan te maken voor de volgende stappen en vraag je ouders om ook met je mee te denken de goede kant op.

BigOne

Daarom nu zo snel mogelijk proberen te weten te komen wat de praktische zaken zijn. Lastig gezien je verdriet maar aangezien hij waarschijnlijk al een stuk op je voor ligt kun je maar beter voorbereid zijn.

Samantha89

Waarom laat jij hem jou niet uitkopen? Of desnoods de boel verkopen en splitten? Ik weet niet hoe jij er zelf in staat, maar ik zou al niet meer in een huis willen/kunnen wonen wat ik gedeeld heb met mijn ex die mij zo behandeld zou hebben.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-20 12:24

Samantha89 schreef:
Waarom laat jij hem jou niet uitkopen? Of desnoods de boel verkopen en splitten? Ik weet niet hoe jij er zelf in staat, maar ik zou al niet meer in een huis willen/kunnen wonen wat ik gedeeld heb met mijn ex die mij zo behandeld zou hebben.

Ik ben zelf wel ‘gelukkig’ in dit huis. Ik woon er heerlijk, het is echt m’n thuis. We woonden er in principe nog vrij kort, dus het is niet zo dat we hier heel veel herinneringen hebben gemaakt. Ook is het huis nog niet ‘af’, dus ik kan het nog helemaal vormen naar m’n eigen smaak. Ik heb gelukkig wat dat betreft geen nare gevoelens tegenover het huis en de herinneringen die er daar wel zijn. Ik voel me daar ondanks wat er gebeurd is wel op m’n plek.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:29

blubblabhoi schreef:
Samantha89 schreef:

Ik ben zelf wel ‘gelukkig’ in dit huis. Ik woon er heerlijk, het is echt m’n thuis. We woonden er in principe nog vrij kort, dus het is niet zo dat we hier heel veel herinneringen hebben gemaakt. Ook is het huis nog niet ‘af’, dus ik kan het nog helemaal vormen naar m’n eigen smaak. Ik heb gelukkig wat dat betreft geen nare gevoelens tegenover het huis en de herinneringen die er daar wel zijn. Ik voel me daar ondanks wat er gebeurd is wel op m’n plek.

Er is ook niks in huis gebeurd dus ik kan mij voorstellen dat jij jouw plekje niet op wilt geven. Zeker als je het straks inricht en afmaakt hoe jij het graag wil
Zet voor jou al op papier wat van jullie samen is en hoe jij de verdeling ziet en hopelijk lukt het met de hypotheek. Ik zou met de verdeling kijken of jouw en zijn ouders er evt bij kunnen zijn als extra partij en kijken wat hij bedacht heeft aan verdeling en of dat enigszins overeenkomt.
Hoe moeilijk ook, dat zal het de komende tijd toch blijven maar dan heb je dat in elk geval al geregeld en kun je aan verwerken beginnen
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 02-03-20 12:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:30

:(:) Logisch dat je emoties alle kanten opgaan. Hoort erbij. Het enige wat je kan doen: Lekker laten komen. Ik hoop dat je het financieel allemaal kan ronddraaien voor het huis en de rest. Succes met het verwerken!

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:32

Nou dan leen je maar geld van je ouders om hem uit te kopen. Mits je ouders daar kapitaalkrachtig genoeg voor zijn uiteraard. Wat betreft een inboedel: Volgens mijn notaris is de waarde van een tweedehands inboedel 0. Je moet er zelfs voor betalen om spullen te laten weghalen.Dus laat hem gewoon de zaken die overduidelijk van hem zijn en\of waar jij toch niets om geeft er uithalen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:34

Balen dat je je zo voelt, maar zoals verwacht moest dat een keer komen. Snap heel goed dat je je zo voelt, 11 jaar lang wat zo maar aan de kant wordt geschoven voor wat? En dan ook nog eens die nare houding van hem er over heen i.p.v. dat hij zich iets meer begripvoller opstelt omdat hij tenslotte wel diegene is die dit allemaal veroorzaakt.